آموزش ساده مدیتیشن

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
آموزش ساده مدیتیشن (nbookcity.com)

دانلود کتاب آموزش ساده مدیتیشن

در کتاب آموزش ساده مدیتیشن نوشته سعی شده است:  به صورت ساده و کاربردی مدیتیشن و خواص آن را شرح داده و راهنمای خوبی برای انجام یک مدیتیشن درست و اصولی باشد.

مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن است.  این تمرکز می تواند بر روی یک صدا، عبارت یا دعا، شئ، تصویر، آگاهی از خویشتن، نحوه تنفس، فرائض دینی و … صورت گیرد. هدف از این کار آگاهی از لحظه حال، رسیدن به آرامش، و کاهش استرس است.

مدیتیشن موجب ارتقای شخصیت و رشد روحانی و معنوی می شود. مدیتیشن می تواند به آرامش افراد در استرس، به حفظ سلامتی و به بهبودی بیماران کمک کند .کسانی که مدیتیشن را به صورت مرتب انجام می دهند، هم کمتر دچار اضطراب و افسردگی می شوند و هم شادمانی و رضایت بیشتری از زندگی دارند.

خلاصه کتاب

مدیتیشن آرامش عمیقی ایجاد می کند که در آن احساس توازن و تعادل فکری خواهید کرد. دستاورد این تعادل فکری افزایش بصیرت، ارتقای افکار و خونسردی در برخورد با مشکلات است.آرامش و خودشناسی بیشتر و پذیرش بهتر دیگران روابط اجتماعی را نیز دگرگون می کند. 

مدیتیشن با ایجاد شرایط رهایی از استرس می تواند به کاهش علائم بسیاری از بیماری ها کمک کند. هشياري آگاه بودن از همه چيزهايي است که در حال روي دادن اند. شما به گونه عادي نمي توانيد از همه چيزهايي که در حال رخ دادن اند هشيار باشيد زيرا بدين گونه نامتمرکز خواهيد شد. 

بخش نفي شده، بخش ناخود آگاهتان تنها زماني مي تواند پويا و آفريننده باشد که شما به زندگي بعد تازه اي بيفراييد بعد سرخوشي و بعد بازي کردن را.

مطالعه کتاب آموزش ساده مدیتیشن را به شما علاقمندان کتاب توصیه می کنیم.

کتاب آموزش ساده مدیتیشن - افشین عباسپور

عنوان کتاب: آموزش ساده مدیتیشن

نویسنده: افشین عباسپور

تعداد صفحات کتاب: 21 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کمال‌گرایی در زندگی مانند تله‌ای عمل می‌کند که فرد را دچار توهم برتری می‌نماید و مانع پیشرفت وی می‌شود. شاید تصور کنید بهترین بودن ایده‌ای جاه‌طلبانه است و شما را به اوج می‌رساند، اما در...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 12348
هوش هیجانی یا عاطفی توجیه می کند که چگونه افراد با آی کیوی متوسط در شغل و روابطشان موفق‌تر از افراد با آی کیوی بالاتر هستند. معمولا رهبران موفق از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *