قوانین روابط موفق

قوانین روابط موفق (nbookcity.com)

دانلود کتاب قوانین روابط موفق

کتاب قوانین روابط موفق به این مهم می‌ پردازد که چگونه خود واقعیتان باشید تا بتوانید مردی را به سمت خود جذب کنید که شما را برای آنچه هستید دوست داشته باشد.

قوانین واقعی اصول و قواعدی مثبت در باب عشق و روابط است و به جای آن که شما را در محدودیت‌های گذشته‌تان به دام بیاندازند به سوی آینده‌ای مقتدرتر و غنی‌تر رهنمون می‌ شود. قـوانین واقعی فقط به شما کمک نمی کند تا برای خود مردی بیابید بلکه به شما کمک می کند مرد مناسب را بیابید، مردی که با او خوشبخت باشید. قوانین واقعی هرگز بر اساس اصول و قواعد منفی نظیر ترس بنا نشده‌اند.

ترس از تنهایی، ترس از جذاب نبودن، ترس از اشتباه حرف زدن و اشتباه کردن و… چنان چه عملکرد و انتخاب های شما مدام برخاسته از ترس باشند هرگز نمی‌توانید برخاسته از خویشتن واقعی خود مقتدرانه عمل کنید. قوانین روابط موفق برای روابط موفق بر اصول و قواعدی مثبت و سازنده بنا شده‌اند. اصول و قواعدی نظیر عشق، عزت نفس و احترام به افکار، نیازها و احساساتتان در جایگاه یک زن. و نیز احترام به افکار، نیازها و احساسات نامزد / همسرتان در جایگاه یک مرد و نیز ابراز این عشق و احترام در حق خود و همسرتان از راه صداقت، مهربانی و احترام در تمام احوال و نیز در همه رفتارها و تبادلاتتان با او.

سخن نویسنده

باربارا دی آنجلیس در مورد دلایل نوشتن کتاب قوانین روابط موفق می‌ گوید: روزی در پاییز سال ۱۹۹۶ دوستم دستش را توی کیفش کرد و کتاب جیبی کوچکی در آورد و گفت: «بیا، یکی از همکارانم اینو همین جوری برای شوخی به من داد!! باورت نمی‌شه چه کتابیه؟!» به عنوان کتاب نگاهی انداختم: «قوانین ازدواج موفق» در ظاهر اسم بی‌ضرر و غیرجنجالی بود. سپس آن را باز کردم و ورق زدم. نصیحت‌ها، پندها و اندرزهای احمقانه، نادرست، پوسیده و متعلق به قرون وسطی که قرن‌هاست تاریخ مصرفشان گذشته است یکی یکی از مقابل دیدگانم رژه می‌رفتند. این قوانین، قوانین خوشحالی و خوشبختی نبودند.

قوانین خراب کردن زندگی عشقی و احساسی و رفتار کردن مثل زن‌های سطحی، کلیشه‌ای منفعل و نادان بودند!! ناگهان به زنانی فکر کردم که معصومانه، ساده لوحانه و بی خبر از همه جا سعی می‌کردند این قوانین احمقانه را عملی کنند؛ بدون آگاهی داشتن از بهایی که باید بپردازند. این جا بود که دانستم می‌بایست «قوانین واقعی» را بنویسم: قوانین واقعی را به تمام زن‌هایی هدیه می‌کنم که فکر می‌کنند برای به‌دست آوردن عشق مردها باید شیئی جنسی، زیبا و تحریک‌کننده و ایده‌آل برای فرونشاندن میل‌ها و نیازهای جنسی او باشند.

قوانین واقعی را به تمام زن‌هایی هدیه می‌کنم که به دنبال رابطه‌ای واقعی،درست و راستین با مردی واقعی و مناسب و بر اساس برابری و تساوی حقوق واقعی هستند. رابطه‌ای که در آن از بازی و نبرد قدرت خبری نباشد و رفاقت و الفتی برخاسته از عشق، دوستی، احترام و صمیمیت متقابل و واقعی باشد. و قوانین واقعی را به همه‌ی مردهایی هدیه می‌کنم که می‌خواهند مردی واقعی باشند و زنی واقعی را برای خود بیابند که فکر و ذهنی سالم و صادق و قلبی صاف و پاک و مهربان داشته باشد تا بتوانند به او و عقل و عشقش اعتماد کنند.

بخشی از متن کتاب

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در شروع روابط‌تان با مردها دارید چیست؟ پاسخ: «این که چگونه قبل از آشنایی جدی با او، بفهمید آیا به دردتان می‌خورد یا نه؟» چند بار اتفاق افتاده که با پسر یا مردی آشنا شوید یا حتی به لحاظ جسمانی با او صمیمی گردید و سپس شش یا نه ماه بعد دریابید که به هیچ وجه مرد مناسبی برای زندگی با شما نیست؟ مردی که حتی از او خوش‌تان نیامده و احترام زیادی برای او قائل نبوده‌اید!؟

بزرگ‌ترین فایده‌ی استفاده از قوانین واقعی آن است که هر بار از آن‌ها استفاده می‌کنید مردان مشکل ساز و نامناسب به شیوه‌ای اتوماتیک و خودکار از زندگی‌تان می‌شوند یا این که خودشان با پای خودشان بیرون می‌روند. چرا؟ چون قوانین واقعی مردان نامناسب را ناراحت می‌کند و دست آن‌ها را رو می‌نماید!!

در واقع قوانین واقعی دستگاه ردیاب بسیار دقیق برای شناسایی و ردیابی مردان سالم و مناسب است. مردانی که برای ازدواج و زندگی با شما مناسب‌اند. از قوانین واقعی خوششان می‌آید و دوست دارند که با این قوانین بازی کنند. مردانی که عادت‌های ارتباطی و عشقی ضعیف و ناسالمی دارند از این قوانین خوششان نمی‌آید و اعتراض خواهند کرد!

نقد کتاب قوانین روابط موفق

کتاب قوانین روابط موفق نوشته دکتر باربارا دی آنجلیس، نویسنده آمریکایی و مشاور خانواده است. آیا از بازی کردن خسته شده اید؟ آیا برای آغاز کردن رابطه ای درست و سالم، آمادگی دارید؟ تنها هدیه ای که قوانین قدیمی برایتان به ارمغان خواهد آورد «ازدواج نادرست» خواهد بود. قوانین تان را عوض کنید تا ازدواج درست را به سمت خود جذب کنید. آنچه زنان امروز به آن نیاز دارند ارتباط یا ازدواجی براساس دروغ و فریبکاری نیست.

باربارا دی آنجلیس در کتاب پیش رو به شما خواهد آموخت: چگونه مردی برای خود بیابید که شما را برای آنچه هستید دوست داشته باشد؟ چگونه زندگی خود را با قوانین خراب نکنید؟ شش ویژگی مهم شخصیتی که می بایست در شوهر آینده ی خود به دنبال آن باشید. مردها به راستی از زن ها چه می خواهند؟ چه وقتی می توانید از مردی انتظار تعهد بیشتر و جدی تر را داشته باشید؟ شما استحقاق آن را دارید که ازدواجی خوب و زندگی موفقی داشته باشید. چگونه از مرد نامناسب پرهیز کنید؟ چگونه شوهر دلخواه را به سمت خود جذب کنید؟ آیا آنان که شما را نصیحت می کنند، خود، ازدواج و زندگی موفقی دارند؟

در پایان خواندن کتاب قوانین روابط موفق را به همه خانم های عزیز توصیه می کنیم.

تعداد بازدید: 1,863 بار

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 11

عنوان کتاب: قوانین روابط موفق

نویسنده: دکتر باربارا دی آنجلیس

مترجم: هادی کاظمی

تعداد صفحات کتاب: 230 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 10.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

سارویان از همان ابتدا انسان را همراه با غم‌ها و خوشحالی اش از دید یک انسان معمولی، عشق به انسان، اعتقاد به بهترین آتیه برای انسان‌ها را برای  آثار خود برگزید و این دلیل جذابیت آثار اوست. وی می گوید...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 163
صدای زنگ تلفن بلند می‌شود، زنی از خواب می‌پرد و داستان، آرام آرام شروع می‌شود. داستان در مورد زنی اهل زاهدان است. او فرزند ارشد یک خانواده‌ی 5 نفره است و دو برادر کوچک‌تر از خود دارد و مادرش در دام اعتیاد اسیر...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *