تحول روح تجلی عشق

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
تحول روح تجلی عشق (nbookcity.com)

دانلود کتاب تحول روح تجلی عشق

سخنان باربارا دی آنجلیس در کتاب تحول روح تجلی عشق، فقط مجموعه ای از کلمات و ایده‌ها نیست…

بلکه موجودی زنده است که همراه با او به نظاره‌ انرژی‌ای می‌ نشینید تا سفر زندگی را با عشق، هدایت و محبت ادامه دهید. هربار که جمله‌ای از این کتاب می‌ خوانید، حس می‌ کنید پیری خردمند با شما صحبت می‌ کند. می‌ توانید حس کنید انرژی و عشقی که هر یک از این کلمات به قلب شما می‌ریزند، چقدر دلنشین و آرام بخش‌اند. کتاب حاضر را نه تنها منبع اطلاعات بلکه یک منبع انتقال انرژی نیز می توان تصور کرد. در هر یک از این صفحات، مفاهیمی ذکر شده‌اند که شاید ذهن نتواند آن‌ها را درک کند!

خلاصه کتاب

توصیه می کنیم که کتاب حاضر را نه تنها منبع اطلاعات بلکه یک منبع انتقال انرژی نیز تصور کنید. در هر یک از این صفحات، مفاهیمی ذکر شده ‌اند که شاید ذهن نتواند آن ‌ها را درک کند. شاید کتاب ‌های دیگری از نویسنده حاضر یا نویسندگان دیگر خوانده و همین کیمیاگری را در آن ‌ها تجربه کرده باشید. اگر چنین تجربه ‌ای را از قبل نداشته ‌اید، از شما می ‌خواهیم کتاب تحول روح تجلی عشق را با نگاهی متفاوت بخوانید و منتظر رویدادهای شیرین باشید. می ‌توانید حس کنید انرژی و عشقی که هر یک از این کلمات به قلب شما می ‌ریزند، چقدر دل ‌نشین و آرام ‌بخش ‌اند.

خطوط این کتاب، حاوی تمرین ‌ها و تکنیک ‌هایی است که با انجام هر یک از آن ‌ها به ‌تدریج به فهم کامل دانشی دست می ‌یابید که از لایه ‌های معنویت و روح چشمه می ‌گیرد. کتاب جادویی است. نمی‌توانید فقط آن را بخوانید. باید برای دریافت انرژی هم آماده باشید. کلمات این کتاب از سطح عقل و علم فراتر می‌رود و از درون آگاهی گسترده و عمیق نویسنده سرچشمه می‌گیرد.

تک تک کلمات این کتاب روح دارند. چون نویسنده به آن‌ها روح داده و آن‌ها را فعال کرده است. باربارا دی آنجلیس از شما می‌خواهد که هنگام خواندن این کتاب تصور کنید چشمانتان فقط به لحاظ فیزیکی به کلمات نگاه نمی‌کنند. باید با نگاهتان انرژی کلمات را هم جذب کنید. انگار جریان‌های نور و انرژی از هر کلمه بیرون می‌ریزد و به چشمانتان وارد می‌شود. درواقع هدف دی انجلیس از نوشتن کتاب تحول روح تجلی عشق این است که این تغییرات نه فقط خوب به نظر برسند، که خوب هم احساس شوند. باید اجازه دهید این تغییرات در شما تاثیری بگذارد و ماموریتی که در تحول شما دارد را به انجام برساند.

سخن نویسنده

شما انتظار دارید در اینجا چه چیزی بیابید؟ دگرگونی های روح شامل دونوع محتواست: آگاهی دهنده و نوسانی (ارتعاشی). محتوای آگاهی دهنده ای که من به شما تقدیم می کنم برای ضربه زدن به ذهن شما طراحی شده و چیزی است که به طور سنتی انتظار دارید با خواندن کتابی نظیر تحول روح تجلی عشق به آن دست یابید مانند اندیشه ها، مفاهیم و توضیحاتی که راه هایی جدید برای فهمیدن خودتان و جهان ارایه می دهند.

از سوی دیگر، محتوای نوسانی، لرزشی یا ارتعاشی، طراحی شده است نه برای اینکه به وسیله ذهن شما فهمیده شوند، بلکه برای اینکه قلب و آگاهی شما آن ها را احساس کنند، به طریقی که اثری پر انرژی، واقعی، ژرف و معنادار بیافرینند. میان فرآیند توانایی ذهنی شما برای جمع آوری اطلاعات درباره چیزی (برخورد روحی روانی) در مقابل داشتن تجربه ای درونی درباره آن چیز (برخوردی ارتعاشی) تفاوت وجود دارد.

بخشی از متن کتاب

آخرین ‌باری که تصمیم گرفتید برای بهتر شدن حال خویش یک قطعه موسیقی گوش دهید به یاد دارید؟ شاید در حال رانندگی بودید یا در خانه یا دفتر به کاری مشغول بودید یا به کارهای روزمره خود می ‌رسیدید؛ قطعه ‌ای را انتخاب کردید و پس از چند دقیقه گوش سپردن به آن احساس آرامش، شادمانی و راحتی سراپایتان را فرا گرفت. فرض کنید همان لحظه دوستی از راه می ‌رسید و در حالی ‌که موسیقی در حال پخش شدن بود از شما می ‌پرسید: ظاهراً حالت خوب است. می ‌توانی چیزی را که موجب شده این همه تغییر کنی، به من نشان بدهی؟

شما هم به لپ ‌تاپ یا ضبط ‌صوت خود اشاره می ‌کنید، اما واقعیت این است که این ابزار تأثیر مثبت بر شما نداشته چون فقط وسیله ‌ای برای انتقال موسیقی است. پس موسیقی کجاست؟ می ‌توانید آن را لمس کنید یا ببینید؟ البته که نه، آن چیزی که آن گونه توانست تأثیر مثبت بر روحیه شما بگذارد، ابزار نبود بلکه ارتعاش یا امواج مثبت انرژی بود.

هنرمند آهنگساز آن قطعه ‌ موسیقی را طوری ساخته بود که ارتعاش آن در شنونده انرژی خاصی پدیدار کند. برای مثال، اگر می ‌خواستید احساس عاشقانه پیدا کنید قطعه ‌ای خاص را انتخاب می ‌کردید؛ اگر می ‌خواستید احساس تعالی پیدا کنید قطعه ‌ دیگر و اگر می ‌خواستید راحت ‌تر گریه کنید، نوعی متفاوت از موسیقی را انتخاب می ‌کردید. تفاوت در گزینش ‌ها به دلیل عناوین آن ‌ها یا نت ‌هایی که منتقل می ‌کنند، نیست بلکه به دلیل ارتعاش و امواجی است که مستقیم بر ارتعاش و موج انرژی شما تأثیر می ‌گذارند.

نقد کتاب تحول روح تجلی عشق

باربارا دی آنجلیس می گوید:برخی کتابها اطلاعات می‌ دهند و برخی ما را به سفر می‌ برند. کتاب تحول روح تجلی عشق هر دو هدف را دنبال می‌ کند. هنگام نگارش این کتاب دلم می‌خواست با هر جمله، خشت‌های معبدی پاک از کلمات را کنار هم بگذارم و در نهایت پناهگاهی برای خوانندگانم خلق کنم تا در هر سن و شرایطی، الهام بخش و هدایتگرتان باشد و در سفر به مقصد آزادی و رهایی همراهی‌شان کند.

تعداد بازدید: 415 بار

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 9

عنوان کتاب: تحول روح، تجلی عشق

(دگرگونی و تحول روح)

دستیابی به خردی برتر، خلق زندگی ای سرشار از بیداری، آزادی و معنویت

نویسنده: دکتر باربارا دی آنجلیس

مترجم: فاطمه باغستانی

تعداد صفحات کتاب: 599 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 22.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب قوانین روابط موفق به این مهم می‌ پردازد که چگونه خود واقعی خودتان باشید تا بتوانید مردی را به سمت خود جذب کنید که شما را برای آنچه هستید دوست داشته باشد. قوانین واقعی فقط به شما کمک نمی‌کند تا برای خود...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1863
کتاب رازهایی درباره عشق به شما خواهد آموخت که چگونه مدهوشی و لذت روابط جنسی را که همواره حتی هنگامی که با کسی رابطه‌ای ندارید، تجربه کنید. عشق‌ ورزی تنها یک عمل صرف فیزیکی نیست، بلکه می‌تواند کیفیت و تجربیات هر روزه و هر لحظه زندگی شما باشد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2990

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *