اعترافات یک مادر

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
اعترافات یک مادر (nbookcity.com)

دانلود کتاب اعترافات یک مادر

کتاب اعترافات یک مادر روایت عشق و محبت دو زن است به یک مرد.

یکی مادری که فرزند پسرش را حتیش در زندگی زناشویی تازه اش همچنان از آن خود می داند، و دیگری همسری که در آرزوی یک زندگی عاشقانه و شیرین به مردی دل می بندد که می تواند فاتح سرزمین قلبش باشد و در قاب رؤیاهایش بنشیند.

در کتاب اعترافات یک مادر پیچ وخم هایی که می توانند در بسیاری از زندگی ها ظاهر شوند و بهار دل فریب زندگی ها را بخشکانند، به گونه ای ماهرانه و در خلال داستانی شیرین ترسیم می شوند و این خواننده هشیار است که می باید در کشاکش گیرا و پرفرازونشیب داستان سره را از ناسره تمیز دهد و درسهای خواندنی آن را بیاید. 

بخشی از متن کتاب

وقتی سرانجام به او گفتم که باید بروم، مرا پیاده تا خانه همراهی کرد. او یک آقای کامل بود . حتی سعی نکرد دستم را بگیرد. و بعد، جلوی در ورودی خانه پدرومادرم، چرخیدم به طرف او. مدتی به هم زل زدیم، و بعد او خم شد و خیلی بامتانت من را بوسید. هنوز کل ماجرا – تمام جنبه های آن – برایم مثل یک رؤیا بود. از قدرت تأثیر توجه او سرم به دوران افتاده بود. تمام شب میخکوب نگاهش شده بودم. هیچ وقت در زندگی ام چیزی به آن خوشایندی تجربه نکرده بودم. وقتی بعدازظهر روز بعد از خواب بیدار شدم، روی میز اتاق نشیمن یک دسته گل بود. به پدر چشمکی زدم و خنده کنان گفتم: «چه کار قشنگی، بابا، جذاب نیست، مامان ؟» پدر سرش را به نشانه مخالفت تکان داد.

نه عزیزم. من اونا رو برای مامان نخریدم. اونها برای تو هستن» یک کارت روی دسته گل بود. لوئیزا قسم خورد که یادداشت را نخوانده است، اگرچه از آه پرهیجانی که کشید، میشد گفت که دارد دروغ می گوید. ليؤ، دیشب از حرف زدن باهات لذت بردم. هفته بعد با یک شام در شهر موافقی؟ لطفا بگو باشه. دیوید. زمزمه کنان به ناتاشا می گویم: «اون خیلی رمانتیک بود. اولش هیچ نشانه منفی ای وجود نداشت. حتی وقتی رسما شروع کردیم که باهم بیرون بریم، درست مثل یک عاشق واقعی رفتار می کرد، میدونی؟ برام هدیه می خرید، بیش از حد بهم توجه می کرد، همیشه خیلی مراقبم بود .

از اون مردایی که در رستوران های مجلل در رو برام باز می کرد و صندلیم رو عقب می کشید تا بنشینم، و همیشه دلش می خواست منو همراهی کنه. همه حسادت می کردن. اون کاملا منو عاشق خودش کرده بود. از داشتن اون خیلی احساس خوش شانسی می کردم.» الآن در مورد همه اینها چه احساسی داری؟» به سختی آب دهانم را فرو میدهم. «چه احساسی باید داشته باشم؟» هیچ جواب درستی وجود نداره. هنوز هم فکر میکنی که عشق اون واقعی بود؟» با حالتی عصبی جواب میدهم: «اون دوستم داشت. واقعا داشت. اگر رابطه مون مثل همون موقعی که توی شهر بودیم، باقی می موند – باهم خوشبخت بودیم.» و شرایط از کجا تغییر کرد؟»

نقد کتاب اعترافات یک مادر

کلی ریمر که کتابهایش به شانزده زبان زنده دنیا ترجمه شده اند و آثارش در فهرست کتاب های پرفروش آمریکا قرار دارد، با قلم جادویی اش زنان و مردان برجسته ای را می پروراند که در بستر زندگی خالق زیبایی ها، عشق ها و خوبیهایی باشکوه اند. کتاب اعترافات یک مادر داستان عشق است و زندگی و جدالی پرامید برای رویشی سرسبز و پرباروبر.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 218 بار

Kelly%20Rimmer%20 %DA%A9%D9%84%DB%8C%20%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%B1 1

عنوان کتاب: اعترافات یک مادر

نویسنده: کلی ریمر

مترجم: آیدا الهی

تعداد صفحات کتاب: 301 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 30.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

شرق بهشت یکی از شاهکارهای نویسنده‌ی آمریکایی، جان اشتاین بک است. او در این رمان زندگی پیچیده‌ی دو خانواده به نام‌های همیلتون و تریسک را توصیف می‌کند که با تبعیض‌ های رفتاری...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 3726
کتاب پول و زندگی که وقایع آن در جهان پر جنب و جوش بورس پاریس روی می‌دهد؛ خواننده را با گوشه‌های دیگری از شخصیت بی‌وجدان و بی‌اخلاق قهرمان محوری داستان، ساکار، آشنا می‌کند. ساکار همان «اریستید روگنِ» دارایی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 411

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *