به من مربوط است

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
به من مربوط است (nbookcity.com)

دانلود کتاب به من مربوط است

وین دایر در کتاب به من مربوط است حکمتی را در اختیارتان قرار می‌ دهد که به شما کمک می‌ کند زندگی‌تان را زیباتر و پرمعناتر کنید. اگر دوست دارید در چنین مسیری گام بردارید، این اثر به یاری شما می‌ آید.

در زندگی مدرن، انسان‌ها با مشکلات روحی متفاوت و تازه‌ای روبه‌رو هستند. به طوری که هرچه سرعت پیشرفت تکنولوژی در زندگی بیشتر می‌ شود، آرامش خاطر کمتری به چشم می‌ خورد. از مهمترین مهارت‌های زندگی، داشتن آرامش ذهنی و توانایی در حفظ آن است. شما می‌ توانید با مطالعه در حوزه‌های مختلف روانشناسی برای رسیدن به آرامش درونی خود، گامی مؤثر بردارید. کتاب حاضر یکی از همین کتاب ها به شمار می رود که می تواند تاثیر شگرفی در زندگی شخصی هر کسی داشته باشد.

خلاصه کتاب

وین دایر که یکی از مهمترین مربیان معنوی دنیا است در کتاب به من مربوط است مخاطبان را با حکمت‌های روزانه آشنا می‌کند. مطالب این کتاب در عین سادگی به شما کمک می‌ کنند تا در بحر تفکری عمیق فرو روید و بهترین و زیباترین احساسات دنیا را تجربه کنید. احساساتی که شما را به شناخت عمیق و درونی خودتان می‌رساند و در عین حال کمکتان می‌ کند تا با زندگی که در اطرافتان در جریان است هماهنگ شوید.

شاید از خود بپرسید که چرا هماهنگی با دنیا لازم است؟ شاید دلیلش این باشد که به این ترتیب ما موفق می‌ شویم خود را با دنیا و اتفاقاتی که پیرامونمان رخ می‌ دهد، منطبق کنیم. این انطباق باعث می‌ شود تا دیدگاه متفاوتی نسبت به تمام رخدادهای دور و برمان، چه خوب و چه بد داشته باشیم. تمام اتفاقات بد به چیزی تبدیل می‌ شود که یادگیری برای ما دارد و نگاهمان را تغییر می‌ دهد. کتاب به من مربوط است سرشار از نکاتی است که به شما کمک می‌کند تحولی عمیق در زندگی خود ایجاد کنید.

بخشی از متن کتاب

  • تو نمی توانی باد را بگیری درست همانطور که نمیتوانی فکر را بگیری.
  • تو نمی توانی فکر را نگه داری فقط می توانی مفاهیم را نگه داری.
  • تنها کاری که برای رسیدن به قالب ذهنی خلق معجزه باید انجام دهی این است که بگذاری همه چیز بگذرد.
  • تو فقط امروز را داری. هفته آینده را شاید، ولی امروز حتما از آن توست.
  • هر چیزی مه تو را از حرکت باز دارد، بر سر راه تو قرار بگیرد، تو را از هدف هایت باز دارد، کاملا متعلق به توست و هر زمان که بخواهی می توانی آن را دور بیندازی.

نقد کتاب به من مربوط است

دکتر دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب «جسم ابدی، ذهن ابدی» درباره کتاب به من مربوط است وین دایر، اینطور می‌ گوید: «من از دوست، راهنما و آموزگارم دكتر وين داير چيز‌های بسياری ياد گرفته‌ام، حتی يک جمله از كتاب‌ها و سخنرانی‌های او كمک می‌كند كه زندگی خود را دگرگون كنيد. اين كتاب نكات بسياری دارد كه در مسير اين دگرگونی ياری‌ كننده شما خواهد بود.»

لوئیز هی که با نوشتن کتاب مشهور شفای زندگی شناخته شده است از تجربه مطالعه این کتاب اینطور نوشته است: «وين داير هميشه آن نيروی هدايت درونی را در كار‌هايش منعكس می‌كند. اين كتاب عالی‌ترين گوهر‌های حكمت درونی او را در اختيار شما می‌گذارد و به شما كمک می‌كند تا به معجزه‌های شگفت درونی‌‌تان پی ببريد.»

تعداد بازدید: 355 بار

Wayne%20Dyer%20 %D9%88%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1 7

عنوان کتاب: به من مربوط است

نویسنده: وین دایر

مترجم: شهرزاد فتوحی

تعداد صفحات کتاب: 193 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

عباس اژدرالدینی، این بار در کتاب ارزشمند خود با عنوان همیشه مردها مقصرند به مباحثی مفید و کاربردی در جهت بهبود کیفیت روابط بین فردی بویژه زوجین اشاره می کند.کتاب همیشه مردها مقصرند با قلمی روان و مطالبی جذاب نوشته شده است...
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1240
مباحث مرتبط با روابط موضوعی غالباً به روابط اولیه‌ی کودک و مادر و چگونگی شکل‌گیری دنیای درونی کودک و روابط آتی فرد بزرگسال تحت تأثیر این روابط اولیه معطوف‌اند. «خود» واژه‌ای سه حرفی که سادگی فریبنده‌ای دارد، نزد روان‌کاوان...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 371

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *