خواص چای ماسالا

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
خواص چای ماسالا

دانلود کتاب خواص چای ماسالا

این کتاب نوشته رضا پوردست گردان می باشد که برای آشنایی علاقمندان با خواص چای ماسالا گردآوری شده است.

پایه چای ماسالا چای سیاه است که خواص ضداکسیدانی بسیار قوی دارد.هل و میخک موجود در آن نیز باعث کاهش سطح کلسترول می شود و به نوبه خود مقدار کلسترول خوب را افزایش می دهد.

این اتفاق باعث کاهش تشکیل پلاک می شود که عامل انسداد ناشی از بیماری های قلبی است.

بخشی از متن کتاب

استفاده از آنتی اکسیدانها در رژیم غذایی برای مقابله با آسیب های ناشی از نور آبی یا اشعه ی خورشید، رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن یا استفاده از مواد مخدر، مصرف داروها، مسمومیت یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، استرس زیاد و سایر عوامل طبیعی که برای سلامتی خطرآفرین هستند، بسیار لازم و کمک کننده است.

در فرایند مبارزه با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد، آنتی کسیدان ها درحالی که با سلولهای بدخیم یا سرطانی مقابله می کنند، از سلول های سالم نیز محافظت می نمایند. چای سیاه، دارچین، زنجبیل و هل همگی سرشار از آنتی اکسیدان هستند.

از این رو مصرف آنها در جهت مقابله با رادیکال های آزاد در بدن و ایجاد زمینه برای ابتلا به سرطان، بسیار موثر خواهد بود. زنان ممکن است با احتباس آب، تغییر در فعالیت جنسی، خستگی، دردناک شدن پستانها، یا تهوع مواجه شوند. تورم بافت پستانی و احساس ناراحتی در پستانها در نتیجه احتباس آب ایجاد میشود.

این احساسات گاهی خفیف هستند و گاهی شدید. رژیم غذایی سالم، کاهش مصرف نمک، کافئین و الکل و برنامه ورزشی مرتب در کنترل تغییرات فیزیکی مرتبط با قاعدگی مؤثر است. معمولاً از این تغییرات فیزیکی مرتبط با قاعدگی به سندرم پیش از قاعدگی یاد می شود. این احساسات از یک شخص به شخص دیگر و از یک چرخه تا چرخ های دیگر متغیر است.

یک مزیت کمتر شناخته شده از چای ماسالا این است که این یک روش طبیعی و مؤثربرای مبارزه با دل درد قاعدگی است. بیشتر خانم ها در طول چرخه قاعدگی از درد شدید رنج می برند. در چای ماسالا عاملی وجود دارد که مشخص می شود تأثیر آرامش بخش بر اعصاب و عضلات دارد. 

خواص ضد التهابی ادویه های مختلفی که در چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد نیز از تسکین درد جلوگیری می کند.

خواص چای ماسالا - رضا پوردست گردان

عنوان کتاب: خواص چای ماسالا

تالیف و ترجمه: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 55 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.5 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب یکصد دلیل و هزارویک اطمینان از اینکه پیرو اهل بیت رسول اکرم گرامی ام به قلم سید عبدالحسین شرف الدین در ۱۳۲ صفحه برای علاقمندان تهیه شده است .
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 477
شریعت محمد به ھمه مردم اختصاص دارد و ناسخ ھمه ادیان پیشاز خود است. در قرآن و سنت نصوص متواتری در بیان تحریف شدن توراتو انجیل وارد شده است. و ھر کس این مطلب را تکذیب کند به اتفاق ھمهکافر است.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *