زندگی در میان زندگی ها

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
زندگی در میان زندگی ها (nbookcity.com)

دانلود کتاب زندگی در میان زندگی ها

مایکل نیوتن در کتاب زندگی در میان زندگی ها با بیانی قابل فهم، از دنیایی صحبت میکند که قبلا هرگز به آن باور نداشت، ولی حقیقت دارد!

هر سه جلد کتاب این نویسنده را به کسانی که در زندگی به بن بست روحی خورده اند و باورشان را از خدا و دنیای پس از مرگ از دست داده اند توصیه می کنیم؛ چرا که پی خواهید برد: چرا یکی غنی و یکی فقیر بدنیا آمده! چرا یکی معلول و یکی سالم؟ تمام رمز و راز دنیا برایتان آشکار خواهد شد…

دکتر مایکل نیوتن روح شناس و محقق برجسته‌ی آمریکایی است. نتیجه‌ی پژوهش های او در باب ماهیت روح بشری و تکنیک‌ های ارتباط‌گیری با آن، پیش از این در دو کتاب پرفروش و جهانی با عناوینِ سفر روح و سرنوشت روح ارائه شده، و صدها هزار خواننده را تحت تأثیر قرار داده‌اند. حال، در کتاب پیش رو، وجه دیگری از دانش او در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

خلاصه کتاب

در کتاب زندگی در میان زندگی ها قرار است که روح را در سفری هیجان انگیز همراهی کنید؛ نیوتن در فصل های پرتعداد کتاب خود، شما را به طور کامل با ساز و کارهای درمان هیپنوتزیمی آشنا ساخته، و تکنیک ال بی ال را که با استفاده از آن خاطرات روح را زنده می‌سازند، به تفصیل برایتان شرح می‌دهد.

در این راستا، او کتاب را از نخستین گام که همانا ورود فرد به اتاق درمان است آغاز می‌کند، و با آخرین قدم که خروج وی از مطب پس از اتمام تجربه‌ی هیپنوتزیم درمانی است، خاتمه می‌دهد. آنچه میان این آغاز و پایان است، توضیح و توصیف آمیزه‌‌ی حیرت انگیزی از وقایع است که روح سوژه‌ی مورد نظر از سر می‌گذارند.

تحقیقات دکتر نیوتن تاکنون مورد اعتنای جامعه‌ی علمی واقع نشده‌اند؛ به همین خاطر او مصر است که اعتبار آموزه های خود را از طریق ارائه‌ی شواهد محکمِ تجربی اثبات نماید. کتاب حاضر یکی از جدی‌ترین تلاش‌های او در این مسیر به شمار می‌رود. البته این گفته نباید سبب شود چنین گمان کنید که کتاب زندگی در میان زندگی ها برای متخصصین نوشته شده است. مخاطب این اثر همگان‌اند. از درمانگران گرفته تا افراد عادی و معمولی.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

دکتر مایکل نیوتن به خاطر تکنیک های رگرسیون معنوی‌اش که سوژه‌های هیپنوتیزم را به زمان خود در دنیای ارواح برمی‌گرداند، شهرت جهانی دارد. دو کتاب پرفروش او در زمینه مطالعات موردی مشتری، سفر ارواح و سرنوشت ارواح، هزاران خواننده را مشتاق کشف ماجراهای زندگی پس از مرگ، همراهان و راهنماهای روح خود و هدف آنها در این زندگی کرده است.

اکنون، برای اولین بار، دکتر نیوتن روش های گام به گام خود را فاش می کند. رویکرد تجربی او به قلمروهای معنوی، سوالات دیرینه ای را روشن می کند که ما چه کسی هستیم، از کجا آمده ایم و چرا اینجا هستیم. این کتاب، راهنمای پیشگامانه است و سه گانه زندگی پس از مرگ توسط دکتر نیوتن را تکمیل می کند. اگر به موضوعات متافیزیکی، مباحث روحانی و عرفانی دنیای بعد از مرگ علاقه دارید، کتاب زندگی در میان زندگی ها را بخوانید.

بخشی از متن کتاب

شناختن و برقراری ارتباط با روح هایی که به نزدیکی دوازه عالم ارواح آمده اند تا از روح تازه وارد استقبال کنند، بسیار مهم است. من این مرحله را با پرسیدن این سؤال شروع میکنم:

  1.  آیا نظری در مورد این موجودی که به ملاقاتت آمده داری که از آن با من سخن نگفته ای؟ اکثر سوژه ها نیاز به چند دقیقه تأمل دارند تا راهنما و یاران روحیشان را بشناسند و به سؤال های پیرامون آنها پاسخ دهند. حین این سؤال و جوابها باید در وقت مناسب بپرسید:
  2. آیا حس میکنی موجودی که در مقابل توست مذکر است یا مؤنث؟ من دریافته ام آن دسته از روح هایی که فقط توده ای از نور فاقد جنسیت را می بینند اغلب با تجربه تر هستند و واقعاً نیازی به آرامشی که حاصل دیدن صورت انسانی است، ندارند. سوژه هایی خواهید داشت که گزارش میدهند بسیاری از روحها در نظرشان دو جنسیتی آمده اند.

اگر آن نور یکی از اعضای گروه روحی سوژه باشد، عموماً با آشکار کردن خودش به شکل فردی از یک زندگی قبلی یا حتی آدمی در زندگی فعلی سوژه، موجب میشود سوژه فوراً او را بازشناسد. هر زمان که سوژه هیئتی انسانی را میبیند، صرف نظر از اینکه آن روح، راهنمایش باشد یا مونس روحی اش، سؤال های زیر را میپرسم:

  • آیا میتوانی ویژگی های چهره اش را بگویی؟
  • رنگ مو و قد چطور؟ رنگ چشم؟
  • آیا ظاهر کلی این موجود شبیه کسی است که میشناسی اش؟
  • میدانم که هیچ گونه صدایی از نوع تکلم زمینی در این مکان وجود ندارد، ولی آیا پیام های تله پاتی گونه ای دریافت کرده ای که باید در موردش حرف بزنیم؟ چه در قالب کلمات و چه در قالب تصاویر بصری؟

در فصل سوم کتاب سفر روح در بحث بازگشت به موطن اصلی به نمونه هایی از ملاقات سوژه با یاران روحی اش در نزدیکی دروازه اشاره کرده ام. معمولاً چنین ملاقات هایی تنها شامل مونس روحی اصلی اوست. اگر چنین ملاقاتی صورت بگیرد، ظاهراً هرگز به درازا نمی انجامد. چون به طور معمول راهنمایی آماده است زمام امور را در دست بگیرد و روح را به ایستگاه بعدی اش رهنمون کند. اگر قرار باشد جشن مفصلی به مناسبت بازگشت سوژه با شرکت تعداد زیادی از همراهان روحی اش…

محوریت کتاب

نکات عملی جامع در کتاب زندگی در میان زندگی ها برای آن دسته از متخصصان هیپنودرمانی که در حوزه‌ی زندگی در میان زندگی‌ها و بازگرداندن روح به عالم ارواح فعال‌اند، مطرح شده است. نویسنده در بخش‌ های انتهایی کتاب به مبحث چگونگی پیوند بین جسم و روح و منافع درمانی حاصل از بازگرداندن روح افراد به عالم ارواح پرداخته و به‌خوبی نشان داده که چطور پشت سر گذاشتن چنین تجربه‌ای، زندگی فرد را برای همیشه دگرگون خواهد کرد.

طبق گفته‌ی نویسنده در مقدمه‌ی اثر: «روش رسیدن فرد به وضعیت خلسه‌ی ابرآگاه برای به یاد آوردن وجود جاودان خویش، مبحثی کلیدی در این کتاب است. وقتی قدرت درک افراد عادی تقویت شود، قادر به یافتن جواب سوال هایی هستند که از بدو تاریخ با بشر همراه بوده است…

نقد کتاب زندگی در میان زندگی ها

کتاب زندگی در میان زندگی ها به موضوعات و تکنیک‌ های مختلفی مانند روش رساندن سوژه‌ها به حالت خواب ابرآگاه، بیان تجربه‌ های روح‌ از عالم بعد، درک جایگاه‌ فردی در عالم هستی و چگونگی رهایی از رنج‌ های جسمی و روحی در زندگی فعلی می‌پردازد.

تقریبا تمام انسان‌ها حداقل یکبار در طول زندگی‌شان از خودشان پرسیده‌اند که هدف آنها در زندگی چیست؟ بعد از مرگ و جدا شدن روح از بدن، چه اتفاقی برای آن می‌افتد و آیا اصلا زندگی پس از مرگی وجود دارد یا خیر؟ همه‌ی ما از خودمان پرسیده‌ایم، به کجا می‌روم؟ اصلا من کیستم. مایکل نیوتون، روانشناس و هیپنوتراپیست برجسته، و نویسنده به بیان تکنیک‌ های هیپنوتیزمی خاصی پرداخته است.

کتاب حاضر، یک ماجراجویی خواندنی درجه یک، برای یک تجربه یادگیری خوب و یک سفر خواندن لذت بخش است، خواندن این کتاب، راهی خوب برای گذراندن یک شب است.

کتاب زندگی در میان زندگی ها حاصل سه دهه تحقیق و پژوهش علمی مایکل نیوتون است که به افراد کمک می‌کند به خاطرات روحی‌ِشان از عالم پس از مرگ دسترسی یابند، و تلاش نموده به سوال هایی این چنینی پاسخ دهد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 650 بار

Michael%20Newton%20(%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%84%20%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%AA%D9%86)

عنوان کتاب: زندگی در میان زندگی ها

نویسنده: مایکل نیوتن

مترجم: فرخ بافنده

تعداد صفحات کتاب: 222 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 18.04 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

این کتاب طراحی شده است تا به همه‌ قربانیان جدایی‌های عاطفی کمک کند، چه شما که از یک تجربه‌ی از دست دادن در این اواخر رنج می برید و چه متأثر از زخم به‌ جا مانده از گذشته باشید؛ چه در الگوهای رفتاری‌...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3726
در کتاب آینده یک پندار ، بذرهایی که در تلاشهای قبلی شروع به جوانه زدن کرده بود، به بار نشست. آنچه سربرآورد، بیان رسمی تفکر فروید در باب تجربه دینی همراه با تاثیر کامل اعتقاد و تعصب ضد مذهبی و لا ادری گری بود.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 3582

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *