عشق در یک کلیک

آخرین ویرایش: 9 ماه قبل
عشق در یک کلیک (nbookcity.com)

دانلود کتاب عشق در یک کلیک

کتاب عشق در یک کلیک به بررسی موضوعات عشق، روابط، و تاثیر فناوری بر ارتباطات انسانی می‌پردازد.

رینبو راول نویسنده مشهور معاصر است. او چندین رمان محبوب و پرفروش نوشته است. آثار او اغلب مضامین عشق، دوستی، بلوغ و خودشناسی را بررسی می‌کند. کتاب‌های او به خاطر شخصیت‌های مرتبط و داستان‌ گویی صمیمانه‌شان شناخته می‌شوند.

به طور کلی، کتاب عشق در یک کلیک ترکیبی جذاب از شوخ طبعی، عاشقانه، و درون نگری را ارائه می‌دهد، زیرا سفر لینکلن به سمت یافتن عشق و خوشبختی را دنبال می‌کند، در حالی که چالش های روابط امروزی را نیز نشان می‌دهد.

خلاصه کتاب

در کتاب عشق در یک کلیک بث فرمونت و جنیفر اسکاترنر اسنایدر می دانند که شخصی در حال نظارت بر ایمیل های کاری آنها است. (همه در اتاق خبر از این موضوع اطلاع دارند. این سیاست شرکت است.) اما آنها نمی توانند کاملا جدی برخورد کنند. بث و جنیفر به ارسال ایمیل های بی پایان و به شدت خنده دار به یکدیگر ادامه می‌دهند و در مورد تمام جنبه های زندگی شخصی خود صحبت می‌کنند. در همین حال، لینکلن اونیل نمی تواند باور کند که خواندن ایمیل های دیگران، اکنون وظیفه‌ی وی است.

هنگامی که او به عنوان مأمور امنیت اینترنتی معرفی شد، خود را در حال ساختن فایروال‌ها و شکست دادن هکرها تصور می‌کرد، نه اینکه هر بار که یک گزارشگر ورزشی، یک شوخی کثیف را ارسال می‌کرد، گزارش کند. وقتی لینکلن با پیام های بث و جنیفر روبرو می‌شود، می داند که باید آنها را گزارش کند، اما سرگرم خواندن داستان ها می‌شود و چنان جذبش می‌کنند که از گزارش کردن آنها صرف نظر می‌کند.

وقتی لینکلن متوجه می شود که عاشق بث شده است، به نظر می‌رسد دیگر برای معرفی کردن خودش خیلی دیر شده اما در ادامه ماجراهایی رخ می‌دهد که داستان را جذابتر می‌کند. این رمان به موضوعات عشق، روابط، ارتباطات در عصر دیجیتال و خودشناسی می‌پردازد. کتاب عشق در یک کلیک بررسی می‌کند که چگونه فناوری می‌تواند افراد را به هم نزدیک کند و موانعی برای ارتباط واقعی ایجاد کند.

نکوداشت های رمان

  • این کتاب ترکیب کاملی از عاشقانه ای شیرین با شوخ طبعی شیطنت آمیز است، اولین داستان رینبو راول یک جذابیت کامل دارد.
  • کتاب عشق در یک کلیک داستانی جذاب و شوخ در مورد دفتر منابع انسانی و روابط واقعی بشر دارد.

بخشی از متن کتاب

در صفحه 215 کتاب عشق در یک کلیک می‌خوانیم: آن شب وقتی لینکلن داشت تیونر پرینتر نزدیک میز ویراستار را عوض می‌کرد، صدای یکی از ویراستارها را شنید که داشت درباره‌ی ارقامی که داخل یک گزارش اشتباه نوشته شده بود، بحث می‌کرد. پسر در حالی که داشت یک ماشین حساب را با کلافگی پرت می‌کرد گفت «اگه رشته‌ی روزنامه نگاری واحد ریاضی داشت حتماً می‌فهمیدم.» لینکلن آن را برداشت و پیشنهاد کرد در بررسی محاسبات کمک کند.

ویراستار فرعی، چاک به قدری خوشحال و سپاسگزار بود که لینکلن را دعوت کرد تا با چند نفر از بچه‌های تیم ویراستار بعد از کار بیرون بروند. آنها به باری در آن طرف رودخانه رفتند. بارها در ایالت آیووا تا ساعت دو صبح باز هستند. لینکلن با خود فکر کرد منو ببین، اومدم بیرون، با مردم. با آدمهای جدید. او حتی با چند تا از پسرها قرار گذاشت که روز بعد گلف بازی کند.

چاک به لینکلن گفت که ویراستارهای فرعی تمام کارها را باهم انجام می‌دهند؛ چون ساعت‌های کاری مزخرف اجازه نمیدن با آدم‌های معمولی آشنا بشیم؛ و یک ویراستار دیگر هم گفت: «وقتی می‌فهمی که زنت با یکی که توی کلیسا باهاش آشنا شده، با همدیگه‌ان.» ویراستارهای فرعی آبجوی ارزان نوشیدند و تقریباً نسبت به همه چیز عصبانی به نظر می‌رسیدند؛ اما لینکلن با آنها احساس راحتی می‌کرد.

همه‌ی آنها زیاد مطالعه می‌کردند، زیاد تلویزیون تماشا می‌کردند و درباره‌ی فیلمها طوری بحث می‌کردند که انگار واقعاً اتفاق افتاده اند. داخل بار، کوچولوی موطلایی، امیلی، کنار لینکلن نشست و سعی کرد وادارش کند تا درباره ی جنگ ستارگان با او حرف بزند؛ که مؤثر واقع شد. مخصوصاً بعد از آنکه برای لینکلن یک آبجوی هاینکن خرید و گفت او هیچ تفاوتی بین فیلم اصلی و نسخه‌ی ویژه‌ی آن متوجه نشد…

نقد کتاب عشق در یک کلیک

کتاب عشق در یک کلیک یک کمدی رمانتیک معاصر است که که در اواخر دهه 1990 اتفاق می‌افتد و داستان لینکلن، یک مرد فناوری اطلاعات را روایت می‌کند. او در یک شرکت روزنامه کار می کند. شغل لینکلن شامل نظارت بر ایمیل های کارکنان است و او به طور تصادفی با مکالمات شوخ و شخصی بین بت فرمونت و جنیفر اسکریبنر- اسنایدر برخورد می‌کند.

با خواندن تبادلات آنها، لینکلن متوجه می‌شود که بیشتر و بیشتر به زندگی آنها علاقه‌مند می‌شود. با گذشت زمان، لینکلن نسبت به بث احساس پیدا می‌کند، اما در دوراهی گیر کرده است که هویت خود را به عنوان فردی که ایمیل های آنها را خوانده است، آشکار کند یا نه. در این میان به مسائل شخصی، تنهایی و پی بردن به اینکه از زندگی چه می‌خواهد نیز می‌پردازد.

کتاب عشق در یک کلیک به دلیل شوخ طبعی، شخصیت های جذاب و قالب داستان سرایی منحصر به فردش که شامل استفاده از تبادل ایمیل می شود، ستایش شده است.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 158 بار

Rainbow%20Rowell%20 %D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A8%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%84

عنوان کتاب: عشق در یک کلیک

برنده ی جایزه ی بهترین کتاب bookworm

جزو برترین رمان های نامه نگارانه

جز برترین کتاب ها برای علاقه مندان به ژورنالیسم

نویسنده: رینبو راول

مترجم: نوشین حیدری ثانی

تعداد صفحات کتاب: 414 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 36.37 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

باور مخرب، باوری است که شما را در معرض نوسانات دردناک روحی آسیب پذیر ساخته، به روابط شخصی شما با دیگران آسیب می زند. در ادامه مطلب به ده باور مخرب اشاره خواهیم کرد. باور مخرب متفاوت از افکار منفی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 828
کتاب کیمیاگر شما را با خود به سفری دور و دراز می‌برد که می‌توانید از تک تک ثانیه‌های این سفر نهایت لذت را ببرید. چیزی که این کتاب را بسیار جذاب می‌کند، داستان پر کشش و در عین حال مفهوم ساده‌ای است که به آن پرداخته می‌شود.
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 46387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *