مستطاب آشپزی جلد اول

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
کتاب مستطاب آشپزی جلد اول (nbookcity.com)

دانلود کتاب مستطاب آشپزی جلد اول

19سال پیش وقتی کتاب مستطاب آشپزی جلد اول نجف دریابندری با همکاری همسرش زنده‌یاد فهیمه راستکار منتشر شد جامعه ادبی انتظارش را نداشت که این کتاب، بهترین کتاب آشپزی فارسی و پرفروش‌ترین اثر مترجم و نویسنده توانمندی مثل دریابندری شود. حتی شاید آشپزها و کسانی که دستی بر انتشار کتاب‌های آشپزی داشتند، این کتاب را پیشاپیش یک شوخی دیگر از دریابندریِ شوخ‌ طبع و طناز به حساب می‌آوردند.

بسیاری مخاطبان حتی آنها که مشتاقانه منتظر انتشار کار جدید نجف دریابندری بودند، فکر می‌کردند در این کتاب قرار است تجربیات جسته گریخته مترجم محبوب و خوش‌سخن‌شان را درباره آشپزی بشنوند و دلخوش به این بودند که قلم توانمند دریابندری حتی اگر محتوا چندان درجه یک نباشد، باعث می‌شود کتاب ارزش تورق را داشته باشد!

اما نجف دریابندری از سر تفنن یا سودای فروش بالا به اعتبار نام و شهرتش، کتاب ننوشته بود و حاصل کارش درواقع دایره‌المعارف تمام و کمالی برای آشپزی به زبان فارسی است. «کتاب مستطاب آشپزی از سیر تا پیاز» تنها کتاب آشپزی‌ به زبان فارسی است که پشتوانه‌ای چنین محکم از تحقیق در جزییات و ظرایف آشپزی دارد و مهم‌تر از آن، تنها کتاب آشپزی است که نویسنده‌اش قبل از آن‌که آشپز باشد، نویسنده است. این کتاب در شمار پنج کتاب برتر آشپزی در قاره آسیا قرار دارد.

مستطاب آشپزی اثری خواندنی

کتاب مستطاب آشپزی از سیر تا پیاز را به گواه نشانه‌های موجود، اثری خواندنی در حوزه انسان‌شناسی و فرهنگ تغذیه هم به شمار ‌آوریم. بی‌جهت نیست که این کتاب در دو جلد با حجم دو‌هزار و اندی صفحه، در زمانی کمتر از دو دهه به چاپ سی‌ام رسیده و پرفروش‌ترین اثر دریابندری شده است. این کتاب در دو جلد تهیه شده است که جلد دوم هم برای مطالعه کاربران عزیز به صورت pdf در سایت قرار داده شده است.

تعداد بازدید: 28,091 بار

مستطاب آشپزی nbookcity.com

عنوان کتاب: مستطاب آشپزی از سیر تا پیاز (جلد اول)

گردآورنده: نجف دریابندری

با همکاری: فهیمه راستکار

تعداد صفحات کتاب: 984 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 29.4 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

ژیوردانو در این داستان هم تلاش کرده است تا قصه را با علم روان‌شناسی ترکیب کند و در نهایت چیزی بیافریند که راهگشای مردم در سختی‌ها باشد. این کتاب هم داستان عشق و عشق ورزیدن است...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 175
داستان خانه عروسک و اشباح در کریستیانیا و در مدت سه روز از ایام هفته میلاد مسیح، اتفاق می‌افتد. توروالد هلمر که حقوقدانی خودبین ولی با وجدان است، به تازگی در بانک ترفیع رتبه پیدا کرده و همسرش نورا که زنی زیبا، مو بور و ظاهراً نادان و بوالهوس است، احساس می‌کند که...
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 2897

16 پاسخ

  1. درود بر شما
    من مایلم این کتاب آشپزی را بخرم . لطفا راه خرید ان را اعلام بفرمایید .
    در ضمن من ساکن خارج از کشور هستم . البته امکان خرید در داخل را نیز دارم
    با سپاس از شما

    1. با عرض سلام و وقت بخیر. با خرید اشتراک می توانید این کتاب را دانلود کنید.
      در سایت ثبت نام کنید، در ادامه به صورت خودکار به صفحه خرید طرح، هدایت خواهید شد. پس از پرداخت دوباره به این صفحه برگردید، دکمه دانلود برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

  2. سلام خودم بوشهری هستم شادروان استاد دریا بندری هم بوشهری الاصل بودند کتابی کم نظیر در زمینه آشپزی نوشته اند

  3. خیلی خوب بود. من نسخه چاپی این کتاب و کتاب خانم منتظمی رو هم دارم اما دارم مهاجرت میکنم و در حال حاضر به خاطر حجیم و سنگین بودن کتاب ها نمیتونم ببرمشون و خیلی از بابت این موضوع ناراحت بودم. اول هم تردید داشتم که اشتراک رو بگیرم. ولی خدارا شکر کیفیتشون خوب بود. خیلی خوشحاااالم. ممنونم از شما

    1. خوشحالیم خوشتون اومده، از همراهی شما سپاسگزاریم موفق باشید

  4. چرا نمی تونم دانلودش کنم؟یا بهتر بپرسم چطور دانلودش کنم؟

    1. با سلام. برای دسترسی به برخی از کتابهای شهر کتاب مانند همین کتاب لازم است اشتراک ماهانه تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید از این صفحه اشتراک vip تهیه کنید.

  5. واقعا وقتی من اسم این کتاب را شنیدم فکر کردم که مثل کتاب های دیگر اشپزی است
    ولی این طور نبود
    از سایت شما و همچنین از نویسنده این کتاب نهایت سپاس را دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *