هجوم سایه ها

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
هجوم سایه ها (nbookcity.com)

دانلود کتاب هجوم سایه ها

کتاب هجوم سایه ها یکی از جذابترین رمان های ویکتوریا شواب است که دنیای شما را زیر و رو می‌کند به شرط آنکه یک آنتاری باشید!

این اثر، یک ماجراجویی فانتزی جذاب در جهانی است که جادو در آن می تواند یک موهبت باشد یا یک سلاح.

ویکتوریا الیزابت شواب، یک نویسنده فانتزی آمریکایی است که به خاطر رمان سال 2013 Vicious، سریال سایه های جادوگری و برای داستانهای کودکان و نوجوانانش تحت عنوان ویکتوریا شواب که در سال 2013 منتشر شده است، مشهور است.

خلاصه کتاب

کتاب هجوم سایه ها اولین بار در سال 2016 چاپ شد. چهار ماه از زمانی می گذرد که «لی لا بارد»، سارقی از جهانی دیگر، بر کشتی «نایت اسپایر» قدم گذاشت و در جست و جوی ماجراجویی، «لندن سرخ» را ترک کرد. او در این مدت تلاش کرده هرچه بیشتر در مورد جادو اطلاعات کسب کند. چیزی که در همه جای این جهان جدید به چشم می خورد.

در همین حال، «کل» درگیر مواجهه با پیامدهای نبردی است که در آن، او و «لی لا» جهان را نجات دادند. مهم ترین این پیامدها، یک پیمان جادویی است که «کل» برای نجات جان برادرش، «رای»، آن را پذیرفت، پیمانی که جان این دو را به هم پیوند می زند و باعث می شود آنها دردهای یکدیگر (چه روحی و چه جسمانی) را احساس کنند.

«رای» و «کل» مانند سایر ساکنین «لندن سرخ»، خود را برای شرکت در یک رقابت جادویی آماده می کنند. اما توطئه هایی در زیر سطح پر زرق و برق این جشنواره کمین کرده و همچنین، دشمنانی قدیمی در انتظار فرصتی برای ضربه زدن به آن ها هستند… داستان کتاب هجوم سایه ها، جایگاه این مجموعه را به عنوان اثری که خواندنش ضروری است، تثبیت می کند.

بخشی از متن کتاب

شنیدن یک چیز بود و دیدن آن با چشمهای خودش یک چیز دیگر. وارد دنیای بسیار بزرگی شده بود. پر از قوانینی که با آنها آشنا نبود و نژادهایی که هرگز ندیده بود و زبان هایی که قادر به تکلمشان نبود. پر از جادو. لایلا کشف کرده بود که سختترین بخش کارش تظاهر به این است که همه ی چیزهایی که برایش تازگی دارند، قدیمی هستند، اینکه مجبور بود تظاهر به خونسردی ای کند که تنها از یک عمر دانستن و على السويه تصور کردن به دست می آمد.

لایلا همه چیز را خیلی سریع یاد میگرفت و میدانست که چطور ظاهرش را حفظ کند؛ ولی پشت نقاب بی علاقگی، همه چیز را یاد میگرفت. مانند اسفنجی بود که کلمات و رسم و رسومات را جذب میکرد و خودش را طوری آموزش میداد که وقتی یک چیز را برای اولین بار دید بتواند تظاهر کند که قبلاً آن را دهها و حتی صدها بار دیده است. صدای پوتین های الوکارد را روی عرشه چوبی شنید و نگاهش را از کشتیهای خارجی برداشت. ناخدا کنارش ایستاد، نفس عمیقی کشید و دستش را روی شانه ی او گذاشت.

لایلا همچنان زیر این تماسهای ناگهانی خشکش میزد، واکنشی که شک داشت هرگز از بین برود. ولی خودش را عقب نکشید. الوکارد مطابق سبک همیشگی اش لباس پوشیده بود، یک کت آبی نقره ای که شال سیاهی به کمرش بسته بود و موهای قهوه ای برنجی اش را با گیره ی سیاهش پشت سرش زیر یک کلاه زیبا جمع کرده بود. ظاهراً همان اندازه که لایلا به چاقو علاقه داشت، او به کلاه علاقه مند بود. تنها چیزی که با ظاهر همیشگی اش جور در نمی آمد خورجینی بود که روی شانه اش انداخته بود.

نقد کتاب هجوم سایه ها

در داستان کتاب هجوم سایه ها، کل جادوگری است که قابلیت سفر به دنیاهای موازی را که با شهری جادویی به یکدیگر متصل شده اند دارد؛ آن شهر جادویی لندن است، لندن خاکستری، سفید، سیاه و لندن سرخ که محل زندگی کل است.

چیزی که در جادو اهمیت بسیاری دارد حفظ تعادل است، این یعنی وقتی یکی از لندن ها، به زندگی بازگردد لندن دیگری سقوط می کند؛ در حالیکه لندن سرخ درگیر بازی هیجان انگیز و رقابتی سخت بین نمایندگان سه پادشاهی است، لندن دیگری در حال بازگشت به زندگی است و این یعنی خطری برای حفظ تعادل جادو.

کتاب هجوم سایه ها، دنباله شگفت انگیز «شواب» بر داستان سایه تاریک جادو است و یکی از جذابترین رمان هایی است که خواهید خواند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 203 بار

Victoria%20Schwab%20(%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%A7%20%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%A8)

عنوان کتاب: هجوم سایه ها (دو جلد)

کتاب دوم از مجموعه سه گانه سایه های جادو

برنده جایزه ی بهترین کتاب فانتزی گودریدز

نویسنده: ویکتوریا شواب

مترجم: مریم رفیعی

تعداد صفحات کتاب: 285 و 292 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 27.2 و 27.35 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب آخرین نسل برتر مجموعه داستان هایی است از عباس معروفی خالق و نویسنده رمان معروف سمفونی مردگان! داستان های این کتاب عبارتند از: اکسیژن؛ یک گل سرخ؛ رشته‌ی تسبیح؛ آخرین نسل برتر؛ موری؛ جشن دلتنگی؛ عدل پدر و پسر؛ سرباز بومی، وزیر نو، پیراهن آبی...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 1948
در بخش‌هایی از رمان به اعضای حزب کمونیسم شوروی و موضوعات سیاسی و نوع حکومت‌ها نیز اشاره‌های مستقیم شده است. این رمان در ادامه سنت رمان‌نویسی کوندرا است و همچون دیگر کتاب‌هایش مفاهیم عمیق فلسفی...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 465

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *