هری پاتر و فرزند نفرین شده

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده (nbookcity.com)

دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

داستان کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده، در بزرگسالی هری پاتر می‌گذرد. یعنی نوزده سال بعد از ماجرای هری پاتر و یادگاران مرگ.

در حقیقت شخصیت‌های اصلی داستان آلبوس، پسر هری پاتر و اسکورپیوس، پسر دریکو مالفوی هستند. هری پاتر حالا کارمند وزارت جادو است. او و همسرش می‌خواهند فرزندشان آلبوس را به هاگوارتز بفرستند. آن‌ها برای بدرقه بچه‌ها به ایستگاه معروف نه و سه چهارم آمده‌اند. 

اما در این میان مشکلی وجود دارد. آلبوس از پدرش راضی نیست. او و اسکورپیوس تصمیم می‌گیرند که زمان را تغییر بدهند و به گذشته برگردند. با ساختن یک خط زمانی جدید آن‌ها به زمان دیگری سفر می‌کنند و با مشکلات عجیبی رو به رو می‌شوند.

خلاصه کتاب

نمایشنامه ی هری پاتر و فرزند نفرین شده هشتمین داستان مجموعه ی هری پاتر به حساب می آید و اولین داستان رسمی این مجموعه است که در صحنه ی تئاتر به اجرا درمی آید. هری پاتر، همیشه زندگی سختی داشته اما شرایط زندگی او در حال حاضر بسیار سخت تر از گذشته شده است.

چرا که اکنون ساعات زیادی را در وزارت جادو، صرف کار می کند و پدر سه بچه مدرسه ای نیز هست. در حالی که هری مشغول دست و پنجه نرم کردن با گذشته ای است که مدام بر زندگی فعلی او تأثیر می گذارد، کوچکترین پسرش، آلبوس، مجبور است با میراث خانوادگی ای کنار بیاید که هیچ وقت علاقه ای به آن نداشته است.

اتفاقات گذشته و حال در هم می آمیزند و این پدر و پسر از حقیقتی دردناک آگاه می شوند: گاهی اوقات، تاریکی از جاهای غیرقابل انتظاری به سراغ آدم می آید

بخشی از متن کتاب

در کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده می‌خوانیم: ایستگاه شلوغ و مملو از جمعیت است. آدم های بسیاری در ایستگاه هستند که هر کدام می خواهند برای خود جایی بروند. در بین این فشار و شلوغی، دو قفس بزرگ بر روی دو چرخ دستی سنگین، تلق و تلوق می کنند.

 این چرخ دستی ها توسط دو پسر به نام های جیمز پاتر و آلبوس پاتر کشیده می شوند که مادر آنها، جینی، هم به دنبالشان در حال حرکت است. مردی سی و هفت ساله به نام هری، دختر خود، لی لی را بر روی شانه هایش حمل می کند.

آلبوس: بابا، همش داره این حرف رو می زنه. هری: جیمز، بس می کنی؟ جیمز: فقط گفتم شاید بیفته اسلیترین. و شاید… (پدرش به او چشم غره می رود) باشه. آلبوس: (به مادرش نگاه می کند) برام نامه می نویسین دیگه، نه؟ 

جینی: اگر بخوای هر روز برات نامه می فرستیم. آلبوس: نه. هر روز نمی خواد. جیمز میگه بیشتر بچه ها فقط ماهی یه بار از خونه بهشون نامه می فرستن. نمی خوام که… هری: سال پیش برای برادرت هفته ای سه تا نامه می فرستادیم. آلبوس: چی؟ جیمز!

نقد کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

اگر به داستان‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، از خواندن هری پاتر و فرزند نفرین شده لذت می‌برید. این کتاب برای کسانی که بقیه‌ی جلدهای مجموعه‌ی هری پاتر را دوست داشته‌اند نیز، اثری جذاب به شمار می‌رود. 

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان هری پاتر و سنگ جادو در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی کی رولینگ به ارمغان آورد.

با انتشار و موفقیت کتاب‌های هری‌پاتر، جی کی رولینگ به یکی از ثروتمندترین زنان دنیا تبدیل شد. او در لیست بیست نویسنده‌ی زن برتر دنیا قرار دارد و شخصیت او بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته است.

کتاب‌های پیشنهادی

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

عنوان کتاب: هری پاتر و فرزند نفرین شده

براساس داستانی از جی کی رولینگ

نویسنده: جان تیفانی و جک ترون

تعداد صفحات کتاب: 386 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

درمان خانگی کهیر کتابچه ای پزشکی است که در ۳۵ صفحه به نگارش در آمده است.کهیر نوعی عارضه‌ی پوستی است که نتیجه‌ی حساسیت بدن به ماده‌ای حساسیت‌زا (آلرژن) است. کهیر پاسخی به آزادسازی هیستامین توسط بدن است؛ هیستامین زمانی آزاد می‌شود ...
بروزرسانی: 5 روز قبل
تعداد بازدید: 617
شاید فکر کنید تنها زبانی که ما با آن صحبت می‌کنیم گفتار و کلام است. اما جالب است بدانید که زبان کلام و گفتار ما تنها زبان و فن بیان ما نیست! زبان بدن یا Body language ما هم نقش بسیار بزرگ و پر رنگی را در ارتباطات ما ایفا...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 9566

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *