هری پاتر و محفل ققنوس

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
هری پاتر و محفل ققنوس جلد اول (nbookcity.com)

دانلود کتاب هری پاتر و محفل ققنوس

رمان هری پاتر و محفل ققنوس نوشته‌‌ ی نویسنده‌ی معروف انگلیسی ‌تبار جی کی رولینگ است که خانم «ویدا اسلامیه» آن را به فارسی برگردانده است.

این رمان با 1250 صفحه، طولانی‌ترین قسمت هری ‌پاتر است که در سه جلد به چاپ رسیده است. هر ۳ جلد کتاب را به صورت رایگان در شهر کتاب در اختیار کاربران عزیز قرار داده ایم. این کتاب یکی از سیاه‌ترین و تلخ ‌ترین ماجراهای هری پاتر است. در این داستان دلورس آمبریج که از وزارت سحر و جادو برای تدریس درس دفاع در برابر جادوی سیاه در مدرسه هاگوارتز انتخاب شده‌ است، رفته‌ رفته از سوی وزارت سحر و جادو رتبه‌اش بالاتر می‌رود. وجود شخصیتی مثل «آمبریج» و مکانی مثل «وزارت ‌خانه سحرو جادو»، این قسمت از مجموعه‌‌ی هری پاتر را هیجان‌انگیز کرده است.

خلاصه داستان

ماجرای رمان حاضر پس از بازگشت لرد سیاه اتفاق می‌افتد. جمعی از جادوگران گروهی را به ریاست آلبوس دامبلدور به نام محفل ققنوس تشکیل می دهند که برای مبارزه با ولدمورت آماده شوند. این کتاب یکی از سیاه‌ترین و تلخ‌ترین ماجراهای هری پاتر است. در پایان کتاب رولینگ، خوانندگانش را با سازمان اسرار آشنا می‌سازد که بسیار شگفت انگیز است.

در وزارت سحر و جادو نبرد اعجاب آوری بین لرد ولدمورت و آلبوس دامبلدور روی می‌دهد و سرانجام خوانندگان در می‌یابند که ولدمورت برای پیشگیری از پیشگویی که سبیل تریلانی (یکی از استادان پیشگویی مدرسه هاگوارتز ) در آن اعلام کرده بود که تنها کسی که می‌تواند ولدمورت را شکستی ابدی بدهد در واپسین روز ماه ژوئیه به دنیا آمده‌است و پدر و مادر این پسر پیش‌تر سه بار در برابر ولدمورت مقاومت کرده‌اند.

جملات برتر رمان هری پاتر و محفل ققنوس

  • اغلب بی ‌اعتنایی و غفلت، خیلی بیشتر از بیزاری آشکار، باعث خسارت و زیان می‌شه.
  • جوون‌ها نمی‌تونن بفهمن که پیرها چه احساسی دارن و چه فکرهایی می‌کنن، ولی مسن‌ها اگه حال و هوای جوونی رو فراموش کنن، مقصرن.
  • جای زخم افکار از جای هر زخم دیگری عمیق‌تر است.
  • هر وقت در جمع دیگران بود دلش می‌خواست از آن‌ها دور شود و هر گاه تنها بود دلش می‌خواست در کنار دیگران باشد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 8,513 بار

J.%20K.%20Rowling%20 %D8%AC%DB%8C.%20%DA%A9%DB%8C.%20%D8%B1%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF 5

عنوان کتاب: هری پاتر و محفل ققنوس جلد اول

نویسنده: جی کی رولینگ

مترجم: ویدا اسلامیه

تعداد صفحات کتاب: 434 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.57 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

رمانی از لئو نیکولایویچ تولستوی (۱۸۲۸-۱۹۱۰)، نویسنده روس، که در سالهای ۱۸۷۵-۱۸۷۷ منتشر شد. زمینه آن، همچنان که در جنگ و صلح، بعضاً وصف دنیای اشراف و تحلیل روان‌شناسانه صنوف انسانی است.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 4819
کتاب تولستوی و مبل بنفش کتابی در باب زندگی است با همه زیبایی ها و تلخی ها و ناکامی ها ... رساله‌ای در باب اخلاق، مهربانی، انتخاب کتاب، ارزشمندی خانواده، تجربه اندوه و... است. روایت نینا از روزهای...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 4144

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *