همه پادکست دارند جز شما

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
همه پادکست دارند جز شما (nbookcity.com)

معرفی کتاب همه پادکست دارند جز شما

برادران مک الروی ویژگی های عجیب و غریب و طنز خود را به هر صفحه از کتاب همه پادکست دارند جز شما، تزریق کرده اند.

وقتی پای هنر زیبای پادکست ساختن در میان باشد، برادران مک الروی استاد این کار هستند و همیشه باید به پندهای شان گوش داد. هیچ کس بهتر از آنها نمی داند چطور می شوند پادکستی ساخت که نه تنها بامزه، فوق العاده و صمیمانه باشد، بلکه موفق هم بشود. این کتاب که با سخاوت، طنز و تواضع همیشگی شان نوشته شده، گنجینه اطلاعاتی است که به نظر نویسنده سالها راهنمای پادکست سازها خواهد بود.

برادران مک الروی تمام جوانب ساخت، تدوین و تبلیغ یک پادکست و حتی ثروتمند شدن از طریق آن را نه اینکه تضمین کنند اما پوشش می دهند. این کتاب راهنمایی خودآموز از اولین خانواده ی پادکست ساز بوده که قدم به قدم شما را همراهی می کند تا ایده تان را به یک رویداد شنیداری شیرین برای لشکر طرفداران تان تبدیل کنید.

خلاصه کتاب

کتاب همه پادکست دارند، جز شما! به شما کمک می‌کند تا موضوع و ساختار برنامه‌تان را پیدا کنید. درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب هم‌میزبان، طرح گرافیکی، آهنگ برای برنامه‌ و چند تکنیک ابتداییِ ضبط توصیه‌ هایی به شما می‌کند و درباره‌ی خرید تجهیزاتِ ضبط موبه‌مو توضیح می‌دهد. سپس، نوبت به اطلاعات فنی می‌رسد: ویرایش، پس‌تولید و یافتن جایی برای میزبانیِ فایل.

وقتی برنامه پا گرفت، روی افزایش مخاطب و ارتباط با شنوندگان تمرکز می‌کنید. اگر سودای بلندپروازی در سر دارید، می‌توانید حتی راه‌های پول‌ درآوردن از پادکست مثل تبلیغات، حمایت شنوندگان و فروش کالا را هم در ادامه بخوانید. در نهایت، یاد می‌گیرید چطور تمام آموزه‌های این کتاب را به کار ببندید، یک دهه را صرف رسیدن به آنچه می‌خواهید بکنید و سپس تمام دانش خود را به‌ صورت یک کتاب درآورید! خب، برای پادکست ساختن آماده‌اید؟

برادران مک الروی (تراویس، جاستین و گریفین) که رتبهٔ نخست را در فهرست کتاب های پرفروش نیویورک‌ تایمز در اختیار دارند، در کتاب بامزه همه پادکست دارند جز شما، با توصیه‌ هایشان هم شما را می‌خندانند و هم در مسیر ساخت یک پادکست پرفروش و بی‌نقص، همراهیتان می‌کنند. آنها پادکست‌های محبوب و معروفی چون «برادرم، برادرم و من» و همچنین «منطقه‌ی جادویی» را ساخته‌اند.

بخشی از متن کتاب

آیا آماده اید با یک ابزار ابرقدرت پادکست که هرگز فکر نمیکردید داشته باشید، آشنا شوید؟ شما میتوانید ویرایش کنید، این بدون اغراق مهمترین چیزی است که از این کتاب یاد میگیرید. تا زمانی که پادکست تان را زنده اجرا نکنید (چیزی که تا حالا نشنیده ام و اسمش را به جای پادکست «رادیو» خواهم گذاشت)، میتوانید پادکست تان را هر طور که صلاح میدانید تغییر شکل دهید. در فصل بعد، درباره نحوه ویرایش صحبت خواهیم کرد اکنون فقط مهم است یادتان باشد که می توانید!

چگونه می توانید از تمام ظرفیت های این قدرت حیرت انگیز استفاده کنید؟ اول اینکه میتوانید اجازه دهید فشار را از روی شما بردارد. کل جلسه ضبط را صرف موشکافی حرف هایی که زده اید نکنید. اگر بد باشد بعداً میتوانید حذفش کنید. روی چیزی که الان دارید می گویید و قرار است بگویید، تمرکز کنید. آیا هنگام ضبط سرو صدای مزاحمی به گوش رسید؟ در مورد من این صدا معمولاً پارس سگم است.

همچنین ممکن است کسی زنگ در را بارها و بارها بزند، ماشین آتش نشانی آژیرکشان رد شود، همسایه بالایی جارو برقی بکشد و موارد دیگر. این صداها قرار نیست در فایل صوتی تان معلوم شود! اعلام «وقفه» کنید آن صدای مزاحم را رفع کنید یا منتظر بمانید رد شود و سپس به ضبط ادامه دهید! دوم اینکه ممکن است عادت کردن به این مورد سخت باشد اما از متوقف کردن کُل بحث برای صحبت با هم میزبانان نترسید، ما به این کار صحبت کردن خارج از برنامه میگوییم.

عجیب است وسط ضبط بگویید: «صبر کنید وایستید و…» اما گاهی واقعاً ممکن است بهترین کار باشد. آیا حس می کنید همه چیز دارد از مسیر خارج میشود و کاری از دستتان برنمی آید؟ این را با هم میزبانانتان در میان بگذارید. این مکالمه را حذف کنید و ادامه دهید. آیا به مبحث جدیدی وارد شده اید و فوراً فهمیدید به جایی نخواهید رسید؟ توقف کنید، برگردید مبحث دیگری را شروع کنید و آن شروع اشتباه را بعداً حذف کنید.

نکوداشت های کتاب

  • یک عمر تجربه ساخت پادکست در کتاب همه پادکست دارند جز شما است. اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه پادکست بسازید، فقط این کتاب را بخوانید.
  • خنده‌دار، آموزنده، خردمندانه و سرگرم‌کننده.
  • برادران مک‌الروی اولین خانواده پادکست هستند. آن‌ها موفق شدند کتابی بنویسند که ثابت می‌کند، می‌توان در عین خنده‌دار و صادق بودن، اطلاعات فوق العاده‌ای ارائه داد.
  • اگر به پادکست علاقه دارید، کتاب مک الروی‌ها اثر خوبی برای شروع است.
  • کتابی با توصیه‌های واقعاً خوب که از خانواده‌ی باتجربه ای مثل مک‌الروی‌ها می‌توان انتظار داشت. حتی کسانی که کتاب همه پادکست دارند جز شما را بدون علاقه به پادکست می‌خوانند، ممکن است از آن الهام بگیرند و برای امتحان کردنش وسوسه شوند!

نقد کتاب همه پادکست دارند جز شما

در کتاب همه پادکست دارند جز شما، برادران مک الروی شما را در فرآیند تبدیل یک ایده ی جذاب برای هواداران به یک پادکست موفق، تخصص خودشان را در مورد همه چیز، از تصمیم‌گیری برای یک نام موثر (قطعا چیزی شبیه برادرم، برادرم و من)، تا از چه نوع میکروفونی استفاده کنیم با شما به اشتراک می گذارند. آنها به شما یاد می دهند که چگونه از طریق تولید پادکست پول زیادی به دست آورید.

هر کسی که به پادکست علاقه دارد باید این کتاب را بخواند. کتاب حاضر کلیدهای موفقیت و همچنین اشتباهاتی را که باید از آن ها اجتناب کنید را به اشتراک می گذارد و از تجربیات گسترده سه تا از بامزه ترین و موفق ترین پادکست های امروزی استفاده می کند.

نیویورک تایمز گفته: کتاب همه پادکست دارند جز شما یک دوره آموزشی در زمینه‌ٔ پادکست، خنده‌دار و خارق العاده! یک منبع کامل برای هر کسی که به پادکست علاقه دارد.»

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 192 بار

Justin%20 %20Travis%20 %20Griffin%20McElroy%20(%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%20%D9%88%20%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B3%20%D9%88%20%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%81%DB%8C%D9%86%20%D9%85%DA%A9%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%88%DB%8C)

عنوان کتاب: همه پادکست دارند جز شما

راهنمایی خودآموز از اولین خانواده ی پادکست ساز

نویسندگان: جاستین مک الروی ، تراویس مک الروی و گریفین مک الروی

مترجم: هاجر علی پور

تعداد صفحات کتاب: 191 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 15.08 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

این پست صرفا جهت معرفی کتاب به خوانندگان می باشد.

نوشته‌های مشابه

مهم‌ترین هدف و دغدغه اصلی نگارنده این اثر مساله‌هایی بود که بسیاری از افراد در طول زندگی‌شان با آن سر و کار دارند. برای مثال چطور می‌توان اثری شیوا و خلاقانه آفرید و هم زمان از پس مخارج زندگی هم برآمد. آیا بهتر است تمام انرژی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1091
همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خود...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 374

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *