فرسنگ ها راهی که باید رفت

فرسنگ ها راهی که باید رفت (nbookcity.com)

دانلود کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت

برای کسانی که از شروع کار ترس دارند، کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت مانند چراغ راه است.

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهایش حدود 5 هزار با بیش از 2 هزار شرکت کننده تخمین زده می‌شود. تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

خلاصه کتاب

کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت داستانی درباره کار و تجارت است و کمک می‌کند راهتان را در این مسیر راحت‌تر پیدا کنید. شما در آستانه رفتن به سفری اکتشافی و هیجان‌ انگیز به اعماق روحیات فریبنده‌ترین فردی هستید که در تمام زندگی می‌شناسید: خودتان. زندگی یک سفر است و هر بخش از زندگی، یک سفر کوتاه و به خودی خود کامل به حساب می‌آید.

شما با تعیین مقصد، خواه واضح و خواه مبهم، ناگزیر سفر خود را در فراز و نشیب‌ها آغاز کرده و سرانجام به جایی می‌رسید که یا همان مقصد مورد نظر شماست یا جایی است که اصلاً به آن فکر نمی‌کرده‌اید. تجربیات شما در طول مسیر رسیدن به هدف و چگونگی واکنش نشان دادن به آن‌ها، شخصیت کنونی و آتی شما را تعیین می‌کند. هرچه تجربه بیشتری کسب کنید، و هرچه از آنها بیشتر مطلب بیاموزید، سریع‌تر می‌توانید به کسی که می‌خواهید تبدیل شوید.

اشکال کار اینجاست که ما از اشتباهات و سنگلاخ‌ها بیشتر از کیلومترها سفر در جاده‌های هموار مطلب می‌آموزیم. اما خبر خوش این است که می‌توانیم همسفری مانند برایان تریسی داشته باشیم. شما از هوش، استعداد، توانمندی و مهارت فوق‌ العاده‌ای برخوردارید. می‌توانید به دستاوردهای استثنایی برسید و تغییری حقیقی در جهان ایجاد کنید. این کتاب راه رسیدن به این مقصود را به شما نشان می‌دهد.

همه می‌خواهند موفق بشوند. همه می‌خواهند سالم و خوشبخت بشوند، کارهای معنی‌دار بکنند و به استقلال مالی برسند. همه می‌خواهند تفاوتی در جهان ایجاد کنند، مهم باشند و روی اشخاص واقع در پیرامون خود تأثیری مثبت برجای بگذارند. همه می‌خواهند با زندگی خود کاری عالی و حیرت‌انگیز بکنند. کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت به شما کمک می‌کند ایین مسیر را پیش بروید.

بخشی از متن کتاب

به جز کمی وسایل پانسمان و یک جعبه آسپرین، هیچ وسیله درمانی دیگری نداشتیم، زیرا فکر می‌کردیم وضع سلامتی‌مان آنقدر خوب است که نباید نگران بیماری، اسهال یا حتی درد شدید باشیم. من و جف دوره کمک‌های اولیه را گذرانده بودیم اما برای این نوع بیماری اصلاً آمادگی نداشتیم. تنها راه حل رسیدن هرچه سریع‌تر به فیگوئی بود و امید به اینکه یک پزشک بتواند دارویی به او بدهد.

اما تا فیگوئی هنوز چند ساعت راه بود و نمی توانستیم بدون خوردن غذا و با این خستگی به راه‌مان ادامه دهیم. سعی کردیم چراغ نفتی‌مان را در یک راه آب کوچک بگذاریم اما باد از هر طرف می‌وزید و شن در غذای‌مان می‌ریخت و آتش چراغ را خاموش می‌کرد. سرانجام آن غذای رقیق و بی مزه را سرد خوردیم. خسته و غرق در عرق و کثیفی شام سردمان را خوردیم و برای باب در عقب ماشین جایی درست کردیم و به راهمان ادامه دادیم.

شب خیلی بدی بود. همگی داشتیم از خستگی می‌مردیم و وضعیت رو به وخامت می‌گذاشت. یکی دو ساعت بعد، جاده بسیار ناهموار شد. در آن منطقه تاریک جاده هایی متقاطع وجود داشتند که ما را سردرگم کردند. سرانجام با ناامیدی فهمیدیم که گم شده ایم. نمی دانستیم موقعیت‌مان روی نقشه کجاست، بنابراین از قطب نما و ستاره‌ها استفاده کردیم تا در مسیر اصلی به سوی شرق پیش برویم.

امیدوار بودیم سرانجام به جاده شمال به جنوب فیگوئی برسیم و دوباره در مسیر درست قرار بگیریم. اما غیرقابل عبور بودن مسیر سنگی باعث می‌شد دور خود بچرخیم و به مسیرهای مختلف برویم. زمین ناهموار تهدیدی برای اتومبیل و خود ما به حساب می‌آمد. جنگ چرخ‌ها و دنده ماشین با جاده، تلاش زیادی را طلب می‌کرد و مجبور بودیم هر نیم ساعت راننده را عوض کنیم…

نقد کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت

اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و کاری پیشرفت کنید، شک نداشته باشید بهترین کسی که می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند، کسی نیست جز برایان تریسی! او در کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت اطلاعاتی که برای رشد و پیشرفت نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. وقتی در این سفر با برایان و دوستش، جف همراه می‌شوید و با چالش‌های آن‌ها مواجه می‌گردید، بسیار سریع‌تر از آن چه فکر می‌کنید، درس‌هایی از زندگی خواهید آموخت.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌ های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌ شده در ایران کرده است.

در پایان، مطالعه کتاب فرسنگ ها راهی که باید رفت (داستانی درباره کار و تجارت) را به تمام علاقه‌مندان به کسب موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 354 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 21

عنوان کتاب: فرسنگ ها راهی که باید رفت

داستانی درباره کار و تجارت

(سفرنامه برایان تریسی)

داستانی واقعی برای موفقيت در كسب و كار و زندگی شخص

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: یلدا بلارک

تعداد صفحات کتاب: 322 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 27.63 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

در قبیله نادیر پیشگویی شده که با به دست آوردن سنگ ها، جنگجویی بی نظیر برای متحد ساختن نادیر ها در مقابل گوتیرها خواهد آمد. در این میان نخست وزیر روانی قبیله گوتیر هم برای به دست آورن جواهرات، دو هزار سرباز...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 214
کتاب مرغابی کارلینه داستان تنهایی، امید و دوستی است. داستان دخترکی که درست در لحظه ناامیدی، مرغابی سر راهش قرار می‌گیرد، بهترین دوستش می‌شود و امید را به زندگی او بازمی‌گرداند. کتاب مرغابی کارلینه داستان دخترکی است که در حاشیه شهر زندگی می‌کند و کارش آشغال...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 385

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *