قدرت تمرکز

کتاب قدرت تمرکز (nbookcity.com)

دانلود کتاب قدرت تمرکز

کتاب قدرت تمرکز اثر مشترک سه نویسنده سرشناس، در دسته‌ کتاب های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

جک کنفیلد، لس هیویت و مارک ویکتور هنسن در کتاب پیش رو به افرادی که نمی دانند چطور به موفقیت و اهدف خود دست پیدا کنند این نکته را متذکر می شوند که در واقع نداشتن تمرکز یکی از دلایلی است که انسان را از راه موفقیت باز می دارد.

آنها در این کتاب با ارائه راهکارهای کاربردی و قابل اجرا مخاطب را به این سمت سوق می دهند که تمرکز بر توانایی ها در نهایت به کسب ثروت، موفقیت و شادی در زندگی کمک می کند.

خلاصه کتاب

زبان کتاب قدرت تمرکز ساده و روان است تا همه ی افراد در موقعیت های شغلی و تحصیلی که هستند بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. هر کدام از ده استراتژی کتاب در بخشی مجزا شرح و توضیح داده شده اند. هر بخش دارای راهکارهایی است که انجام الگوها و تمرین های آن مثل یک مربی باتجربه همراه شماست. برای خواندن این کتاب می توانید یک دفترچه و خودکار همراه داشته باشید و نکات ضروری را برای خود بنویسید.

به نظر می‌رسد که زندگی بیش از حد سرعت گرفته است. درست همانند چرخ یک آسیاب که ثانیه‌ای از حرکت باز نمی‌ایستد. در نتیجه میزان فشار روانی در زندگی انسان‌ها بسیار بالا رفته است. برای رهایی از این فشارها و هم‌چنین از دست ندادن قدرت فعالیت کارایی و حفظ یک زندگی خانوادگی شاد و سالم نیاز به استفاده از روش‌هایی است که قدرت تمرکز انسان را حفظ و تقویت کرده و سرعت رسیدن به اهداف مطلوب را ارتقا دهند.

نبود تمرکز بزرگ‌ترین دلیل بازدارنده‌ی افراد از رسیدن به آنچه می‌خواهند است و افرادی که بر آنچه می‌خواهند تمرکز می‌کنند، به اهداف خود می‌رسند و کامیاب می‌شوند، افرادی که چنین نمی‌کنند، همواره بی‌نتیجه در تلاش‌اند و از رقبا عقب می‌مانند. در کتاب قدرت تمرکز که اثری جامع و کاربردی است، خواهیم آموخت که:

  • چگونه به خود استراحت دهیم،
  • چگونه پیش از خواب برای روز بعد برنامه ریزی کنیم،
  • چطور سؤالاتمان را مطرح کنیم،
  • به چه نحو صبور و باپشتکار باشیم
  • و هزاران نکته‌ای که دانستن و به کار بستنشان ما را یاری می‌دهد تا به اهدافمان دست یابیم، بدون اینکه خسته شویم.

این کتاب برای کسانی مناسب است که می خواهند در زندگی از آزمون و خطاهای زیاد خودداری کنند و از اتلاف وقت و انرژی و استرس غیرضروری خود را نجات دهند. پس از خواندن کتاب قدرت تمرکز با راهکارهای شگفت‌ انگیزی رو به‌ رو می شوید که موفق‌ترین زنان و مردان جهان از آن بهره برده‌اند.

با این اثر شما می‌توانید بر توانایی‌های خود تمرکز کنید و آنچه شما را از رقبا عقب نگه داشته را از سر راه خود بردارید. رفتارهای نادرست خود را تغییر دهید و به عاداتی سازنده تبدیل کنید. در آخر میان کار و زندگی خانوادگی خود، بدون هیچ احساس گناهی، تعادل ایجاد کنید.

بخشی از متن کتاب

در کتاب قدرت تمرکز می‌خوانیم: آنچه اهمیت دارد این است: زندگی یک حادثه اتفاقی نیست، بلکه کلاً به انتخاب های شما بستگی دارد و این که چگونه نسبت به هر موقعیتی واکنش نشان می دهید. اگر عادت داشته باشید که به طور مداوم به انتخاب های نامناسب دست بزنید، اغلب فاجعه روی می دهد. انتخاب های هر روزه شما سرانجام مقرر می‌کند که آیا به یک زندگی سراسر وفور نعمت می‌رسید یا به فقر و نداری.

اما زندگی هرگز به طور کامل در را به روی فرصتها نمی بندد.انتخاب های سازگار عادت های شما را پی ریزی می کنند، همان گونه که در چند صفحه بعدی متوجه خواهید شد عادت های شما در این که زندگی شما چگونه شکوفا بشود، نقشی اساسی بازی می کنند. این شامل عادت هایی می شود که هر روزه نسبت به دنیای کسب و کار نشان می دهید، و انواع رفتارهایی که در زندگی شخصی شما ظاهر می شوند.

در سراسر این کتاب، راهبردهایی را خواهید یافت که در محیط های کار و خانه هر دو می توانند اِعمال شوند. کار شما این است که همه آن ها را مرور کنید و آن هایی را اجرا کنید که بزرگترین پاداش را برایتان به ارمغان خواهند آورد. در ضمن تمام این راهبردها به طور مساوی برای زنان و مردان هر دو کارایی دارند. آنها ویژگی جنسیتی ندارند.

اگر نمی دانید، حالا بدانید که یکی از هیجان انگیزترین توسعه ها در بازار کارِ امروز، رشد سریع کارآفرینان زن می باشد. در این فصل، مهم ترین عوامل را درباره عادت ها مطرح کرده ایم. اول کشف خواهید کرد که عادت ها واقعا چگونه عمل می کنند. سپس خواهید آموخت چگونه عادت های نامناسب را بشناسید و چگونه آن ها را تغییر دهید. (ص132 کتاب قدرت تمرکز)

این به شما امکان می دهد تا عادت های ویژه خودتان را بررسی کنید و تعیین کنید که کدامیک نامناسب هستند. سرانجام، به شما یک فرمول عادتی موفقِ منحصربهفرد را نشان خواهیم داد؛ یعنی یک راهبرد ساده، اما قدرتمند که به شما کمک خواهد کرد تا عادت های نامناسب خود را به عادت های موفقیت آمیز تبدیل کنید. استفاده از این راهکار تضمین خواهد کرد که روی آنچه کارایی دارد تمرکز می کنید، نه روی آنچه کارایی ندارد.

نقد کتاب قدرت تمرکز

با مطالعه کتاب قدرت تمرکز و به کار بردن استراتژی‌های پیشنهاد شده نه‌ تنها در اهداف مالی و شخصی خود پیشرفت خواهید کرد بلکه بیش از آنچه که انتظار دارید فراتر خواهید رفت. به خصوص وقتی که چگونه تمرکز کردن بر روی نقاط قوتتان را می خوانید.

به‌ طوری که بتوانید درآمد خود را بالا ببرید و هم‌ زمان از سلامتی و سرحالی و متعادل بودن در زندگی لذّت ببرید. علاوه بر این یاد خواهید گرفت که چگونه پایه‌های آینده خود را قویتر کرده و بر مبنای روش کوچکی به نام ” نظم و ترتیب” کشف کنید چگونه باید از داشتن آرامش فکر مالی برخوردار بود.

کتاب قدرت تمرکز بر 10 استراتژی متمرکز شده است تا به افراد در رسیدن به حداکثر پتانسیل در زندگی تجاری، شخصی و مالی کمک کند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 1,822 بار

Jack%20Canfield%20 %D8%AC%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AF

عنوان: کتاب قدرت تمرکز

دستیابی قطعی به توفیق های شخصی و شغلی

نویسندگان: جک کنفیلد ، مارک ویکتور هنسن و لس هیویت

مترجمان: مرجان اندرودی و عباس چینی

تعداد صفحات کتاب: 250 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

این کتاب برای علاقه‌مندان به ادبیات، به‌ ویژه ادبیات رمانتیک کتابی جذاب و خواندنی است. درعین‌ حال کسانی که به کتاب‌ های زندگینامه یا مجموعه‌ نامه‌ها نیز علاقه‌مند هستند، جزو طیف خوانندگان آن قرار می‌گیرند.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 212
نویسنده کتاب گرسنگی ظاهراً قصد دارد به تشریح دلایل چاقی خود بپردازد و به مخاطب درباره پیشگیری از بروز مشکلات مشابه هشدار بدهد. نویسنده به صورت غیرمستقیم مخاطب را از قضاوت درباره افراد بر مبنای ویژگی‌های...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 375

یک پاسخ

  1. واقعا انسان رو از سردرگمی در میاره گاهی فکر میکنی این تفکرات درون خودتم هست ولی در تفکر بزرگتر هامون این یک اشتباه بنظر برسه در صورتی که صحیح و کارآمده، من قبلا به کتابخوانی علاقه نداشتم اما این چند روز واقعا منو درگیر خودش کرده‌!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *