همه ی خوبی هایت

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
همه ی خوبی هایت (nbookcity.com)

دانلود کتاب همه ی خوبی هایت

کالین هوور؛ که به مدت 3 سال متوالی توانست جایزه‌ی بهترین نویسنده از دیدگاه خوانندگان را کسب کند، کتاب همه ی خوبی هایت را با احساسات عمیق نوشته است.

این کتاب داستانی خواندنی و تاثیر گذار را درباره زوجی که به شکلی نامانوس با یکدیگر آشنا شده اند در خود جای داده است. داستان مدام بین گذشته و حال در گردش است، ابتدا لحظات اولین برخورد گراهام و کین برای خواننده نمایش داده می شود و پس از آن ماجرا ادامه پیدا می کند، ماجرایی که قدرت عشق را نمایان می سازد. این کتاب به ما تاکید می کند که قدرت بی پایان عشق همان ناجی موعود انسان ها است.

خلاصه کتاب

کتاب همه ی خوبی هایت، داستانی تاثیرگذار، سرشار از احساس و قدرتمند از نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، کالین هوور است. این کتاب در خصوص زوجی است که آینده آن‌ها به وعده‌های گذشته‌شان بستگی دارد. عشق بی عیب و نقص کین و گراهام با ازدواج نادرست‌شان مورد تهدید قرار گرفته است. خاطرات، اشتباهات و رازهایی که آن‌ها سال‌ها ساخته‌اند حالا از هم پاشیده. یکی از چیزهایی که می تواند زندگی آن‌ها را نجات دهد این است که رابطه‌شان را به سمت بهبودی پیش ببرند…

کین و گراهام به طور تصادفی در مکانی غیر متعارَف با هم آشنا می شوند. پشت در آپارتمان اتان، نامزد کین، در حالی که نامزد گراهام، به اسم ساشا درون آپارتمان او است. گراهام موضوع ایستادنش پشت در آپارتمان اتان را برای کین می گوید، ابتدا قضیه برای کین غیر قابل باور است اما پس از یک ساعت انتظار و صحبت بیشتر با گراهام و در نهایت رو به‌ رو شدن با خیانت‌ کاران، شکی برایش باقی نمی ماند.

اما در این مدت اتفاق تازه‌ای رخ داده است. رابطه‌ای گسسته و رابطه جدیدی شکل گرفته است. رابطه‌ای که در زمان دچار رخوت می شود و ما در فصل های کتاب همه ی خوبی هایت به طور یک درمیان روند شکل‌ گیری و پیشروی این رابطه را مرور می کنیم. رابطه‌ای که تا مرز فروپاشی می رود و بعد مانند آتش زیر خاکستر جان می گیرد.

بخشی از متن کتاب

زمانى که به طبقه‌ى مورد نظر رسیدم؛ از آسانسور خارج شدم و با دیدن مرد جوانى که دقیقا جلوى آپارتمان اتان مشغول قدم زدن بود، اندکى درنگ کردم. او سه گام برداشت و به سمت در آپارتمان اتان نگاه کرد؛ سپس چرخید و همان مسیر را با سه گام طى نمود و دوباره به در آپارتمان نگاه می انداخت. حرکات او را زیر نظر گرفتم و همان جا ایستادم. امیدوار بودم خسته شده و از آن‌جا برود، اما واضح بود که قصد رفتن ندارد. او فقط در طول راهرو به طور رفت و برگشت قدم می زد و مرتب به در آپارتمان اتان نگاه مى‌کرد. او را نمی شناختم پس دوست اتان نبود، اگر بود قطعا اتان مرا به او معرفى کرده بود.

بالأخره به سمت آپارتمان اتان حرکت کردم؛ گلویم را صاف کردم تا شروع به صحبت کنم. مرد جوان به سمت من چرخید، بدون توجه به او مسیر خود به سمت در آپارتمان را ادامه دادم. امیدوار بودم متوجه شود که دقیقا سر راه من ایستاده است. مرد جوان خود را کنار کشید و راه را برایم باز کرد، سعى کردم با او تماس چشمى برقرار نکنم. داخل کیفم را براى یافتن کلید جستجو کردم. زمانی که قصد باز کردن در را داشتم؛ دستش را بر روى در گذاشت و گفت: «می خواى برى تو؟!» ابتدا به او و سپس به در آپارتمان اتان نگاه کردم.

چرا این پرسش را مطرح کرد؟ از اینکه در راهرو تنها بودم و یک مرد جوان سر راهم قرار داشت؛ ترسیدم! ضربان قلبم افزایش یافت. شاید منتظر بود در آپارتمان را باز کنم و او به من حمله کند. آیا او مى‌دانست که اتان در خانه نیست؟ آیا مى‌دانست که من تنها به آن‌جا رفته‌ام؟ گلویم را صاف کرده و سعى کردم وحشت خود را پنهان کنم. به نظر می رسید که آن مرد جوان قصد مزاحمت ندارد و ابدا خطرناک نیست، اما یک ذات خبیث را نمی توان از ظاهر افراد تشخیص داد و قضاوت در خصوص افراد با توجه به ظاهر آن‌ها اشتباه است.

نقد کتاب همه ی خوبی هایت

کتاب همه ی خوبی هایت یک رمان عاشقانه ی خوب است، نه خیلی رویایی و غیرواقعی. با اینکه بخش بزرگی از فضای داستان غم آلود است اما جذابیت و سیر اوج گرفتن داستان حفظ شده است. نویسنده در این اثر، خیلی خوب نشان می دهد که با مسائل دنیای واقعی می شود کنار آمد. بهترین و تاثیرگذارترین رمان کل عمرتان نیست، اما قطعا از قشنگ ترین هایش است.

با خواندن این رمان، دید نویسنده به روابط و زندگی را درک خواهید کرد…

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 1,102 بار

Colleen%20Hoover%20 %DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%86%20%D9%87%D9%88%D9%88%D8%B1

عنوان کتاب: همه ی خوبی هایت

(اشک هایی که در سکوت جاری شدند)

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز سال 2018

نویسنده: کالین هوور

مترجم: محمدجواد شجاعی

تعداد صفحات کتاب: 188 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

داستان کتاب توسط یکی از هم‌محله‌ای‌های سوئید روایت شده و داستان زندگی وی را به تصویر می کشد، که در چندین رشته ورزشی از جمله فوتبال توانایی بسیاری دارد و میان نوجوانان محله ویکوآییک شهرت بسیاری پیدا کرده است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 515
نکتۀ برجسته‌ای که در مورد این کتاب وجود دارد این است ‌که نویسنده کوشیده تا با الهام‌گرفتن از کتاب اعترافات و سبک نگارش رمان نو بکوشد با چشم دیگری به‌واقعه‌ها نگاه کند و با بیان ساده‌ای روی کاغذ بیاورد.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 275

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *