چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

کتاب پیش رو جزو کتاب‌های کاربردی رابرت کیوساکی می باشد که در خصوص سرمایه گذاری در املاک نوشته شده است.

از آنجایی که نویسنده کتاب ساکن امریکا می باشد، تجربیات او نیز براساس قوانین و مقررات کشور امریکا است و ممکن است در برخی موارد با قوانین یا اصطلاحاتی روبرو شوید که برای شما نا آشنا بوده یا کاربردی در ایران نداشته باشند. اما کلیت این کتاب قوانینی را عنوان می کند که در یافنن بهترین معاملات ملکی کمک شایانی به شما خواهد کرد. مواردی که با تلفیق آنها با شرایط بازار ایران می توان به سرمایه‌ گذاری موفق در عرصه املاک و مستغلات تبدیل شد.

خلاصه کتاب

رابرت کیوساکی اقتصاددان و نویسنده کتاب معروف «پدر بی پول پدر پولدار» با اشراف کامل بر دنیای تجارت به زبانی ساده و صریح این بار شما را در سرمایه‌ گذاری های ملکی همراهی می کند. راه های زیادی برای سرمایه‌ گذاری وجود دارد اما ملک یکی از قدیمی ترین راه‌های کسب ثروت در دنیا است. با این وجود همه افرادی که در ملک سرمایه‌ گذاری می کنند لزوما موفق به کسب سود فراوان نمی شوند.

آیا شما نیز به فکر خرید و فروش مسکن هستید؟ معامله خوب را از بد تشخیص می دهید؟ به جز آگاهی از قیمت چه آیتم‌های تاثیرگذاری در سودبردن ازمعاملات ملکی را می شناسید؟… کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید با پاسخ به این سوالات در تجارت، به ارائه نکاتی کلیدی و کاربردی با زندگی واقعی در جامعه می پردازد که از ویژگی های بارز آن است. یافتن ملک مناسب، معامله خوب، فرایند انجام یک معامله، تامین بودجه و بستن قرارداد از موضوعاتی است که به طور مشخص به آن پرداخته می شود.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

در اقتصاد ایران سرمایه‌ گذاری کمابیش کوتاه مدت است و در بازه‌های زمانی متفاوت روی بازارهای گوناگون تمرکز می‌کند. در این میان بازار خرید و فروش املاک و مسکن یکی از بازارهایی است که در بازه‌های مشخص سالیانه سرمایه‌ی انبوهی را به سمت خود سرازیر می‌کند و قطعا انتخاب ملک سود ده و کسب سود بیشتر از سرمایه‌ گذاری در این حوزه برای سرمایه‌ گذاران خرد و کلان تنها عامل جذابیت و اهمیت این بازار است. کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید به خواننده‌ی خود کمک می کند که ملکی با بالاترین ارزش و سود را برای خرید و سرمایه‌ گذاری انتخاب کند.

بخشی از متن کتاب

از کم آغاز کنید. هرچه روی این مطلب تاکید کنم بازهم کم است. هنگامی که تصمیم به انجام این کار گرفتید از کم آغاز کنید. برای نخستین معامله‌ی خود زمان زیاد و پول کم بگذارید. بیشتر مردم درست برعکس عمل می‌کنند. آن‌ها زمان خیلی کم و پول زیادی می‌گذارند بعد هم شگفت‌زده می‌شوند که چرا ضرر کرده‌اند! باید ریسک را کم کنید چون در حال یادگیری هستید. چرا وقتی که می‌دانید مطالب زیادی برای یادگیری دارید باید ریسک بزرگ کنید. تفاوت مردم پولدار و مردم بی‌پول در روش گردش پول آنها است.

انتظار اشتباه را داشته باشید. بدیهی است که شما اشتباه می‌کنید. همه اشتباه می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که اشتباهات مانع نیستند: آن‌ها واقعا گام‌هایی رو به جلو در فرآیند یادگیری هستند. این حقیقت که اشتباهات رخ می‌دهند دلیل این است که گردش نقدی مثبت از همان آغاز مهم است، چون می‌تواند به عنوان ضربه‌گیر اشتباهات شما عمل کند.

برای مثال، دو دوست به تازگی نخستین ملک سرمایه‌گذاری خود را خریده‌اند، یک ساختمان دو طبقه چهارواحدی. یک ماه پس از خرید، شهرداری احظاریه‌ای برای آسفالت کردن خیابان فرستاد. آن‌ها می توانستند این هزینه غیرمنتظره را خارج از گردش نقدی خود پرداخت کنند. بدین معنا که ملک آن‌ها هزینه‌ی یادگیری آن‌ها را پرداخت به عوض اینکه خوشان بپردازند

نقد کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

بیشتر مردم سرمایه گذاری در املاک را به دلیل روند رو به افزایش قیمت آن، راهی مطمئن برای دستیابی به ثروت می دانستند. این کتاب حاصل تجربیات یک مولتی میلیونر موفق در این زمینه است. او نکاتی اساسی را از ابتدا تا انتهای فرایند انتخاب و خرید ملک در اختیار شما قرار می دهد تا به سرمایه گذاری موفق در زمینه املاک بدل شوید.

تعداد بازدید: 905 بار

Robert%20Kiyosaki%20 %D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C 19

عنوان کتاب: چگونه بیشترین سود را از سرمایه گذاری در املاک بدست آورید

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: منصور بیگدلی

تعداد صفحات کتاب: 77 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

رابرت کیوساکی در کتاب رازهای ناگفته مالیات می‌خواهد شما بدانید که می‌توانید از کد مالیاتی نیز به نفع خود استفاده کنید تا به شما در پول درآوردن کمک کند؛ یا حداقل، بار مالیاتی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. تنها چیزی که باید بدانید قوانین و نحوه بازی با آنها است. کیوساکی می‌گوید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 590
رابرت کیوساکی طبق نوشته هایش در کتاب به فکر یک تجارت باشید قبل از اینکه بیکار شوید بر این باور است که باید مسئولیت امور مالی را خودتان بر دوش بگیرید یا تا آخر عمر دستورهای دیگران را پذیرا باشید. هر فردی خود تصمیم می‌گیرد که در کارش و نسبت...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *