احتیاط در ریسک کردن است

احتیاط در ریسک کردن است (nbookcity.com)

دانلود کتاب احتیاط در ریسک کردن است

کتاب احتیاط در ریسک کردن است چشم را باز می کند، جرقه‌ای در ذهن می زند و به واقعیت می رسد.

این کتاب یک خودآموز گام‌ به‌ گام برای موفقیت در دنیای مدرن امروزی است. چنانچه شما یک کارفرما، یک بازرگان یا کسی هستید که می خواهید ثروت‌ آفرینی کنید باید این کتاب را بخوانید. رندی پل گیج در این کتاب به شما می گوید: – چگونه افرادی مانند استیو جابز، ریچارد برانسون، و مارک کوبا متفاوت می اندیشند و شما می توانید چه چیزهایی از آنها بیاموزید؟ – چگونه دوره‌های آموزشیِ آنلاین بیش از یک دانش‌آموخته‌ی دکترا به شما اطلاعات و دانش می‌دهند؟

– شبکه‌های اجتماعی چگونه توانسته‌اند بازاریابی و برندینگ را دگرگون سازند و این موضوع برای شما چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟ – خودخواهی یعنی چه و چرا خوب است؟ – فناوری آشوبگر چیست و چگونه در آینده شغل‌های بسیاری را نابود خواهد کرد؟ – و چه باعث خواهد شد که یورو، فلزات گران‌بها، و ویلاهای ساحلی دچار رکود و سقوط شوند و این امر چگونه شما را ثروتمند می سازد؟

خلاصه کتاب

رندی گیج در کتاب احتیاط در ریسک کردن است در مورد چگونگی پیشرفت در نظام اقتصادی جدید توضیح می دهد و شما را با تحولات سریع در حوزه تجارت، فناوری و اقتصاد آشنا می کند تا در نهایت بتوانید کسب‌ و کار خود را براساس آن سامان دهید. همانطور که می دانید بسیاری از مشاغل و مدل‌های تجاری که در گذشته بسیار رایج بوده‌اند، امروزه منسوخ شده‌اند و نمی توانند نیازهای بازار را تامین کنند. پس اگر شما هم براساس روال قدیمی عمل کنید، نمی توانید به رشد و توسعه در سطوح بالاتر برسید و در آخر رقبایتان شما را از بین خواهند برد.

اقتصاد کشورها و سیستم‌های مالی در سراسر جهان به هم ریخته، فناری و تکنولوژی بسیاری از مشاغل را از بین برده و اوضاع بسیار تغییر کرده است. این تحولات مثبت و منفی، چالش‌های دلهره‌آور و البته فرصت‌های عالی و جدیدی را پیش رویتان قرار می‌دهد و تنها کافیست از تفکرات متعارف و قدیمی دست بردارید تا بتوانید به راه‌های جدید و قدرتمندی دست یابید که در نهایت موفقیت و ثروت را برایتان به ارمغان خواهند آورد. پس با خواندنن کتاب پیش رو، یاد می گیرید که از حاشیه امن خود خارج شوید و به افراد خطرپذیری تبدیل شوید که می توانند از پس انواع چالش‌ها بربیایند و به موفقیت برسند.

اطرافتان را نگاه کنید. چه می‌بینید؟ میلیون‌ها ارواح سرگردان که با ناامیدی به زندگی ادامه می‌دهند. این افراد مرده‌اند؛ اما منطق و دلیل کافی برای دراز کشیدن و مردن ندارند. شما با کتاب احتیاط در ریسک کردن است متفاوت باشید از زندگی لذت ببرید و برای بالا بردن جایگاهتان تلاش کنید. افرادی که این کتاب را می خوانند در طول عمر خود فرصت سفر به ماه، خرید ویلایی در سواحل اقیانوس با چشم‌انداز فوق‌العادهٔ صخره‌های مرجانی یا دستیابی به مدال طلا در مسابقات جهانی برای کشورشان را خواهد داشت.

بخشی از متن کتاب

خوشبختانه از دبیرستان اخراج شدم و به همین دلیل هیچ وقت فرصت نشد تا به نصیحت مادرم جامه ی عمل بپوشانم و دنبال نکردن آن مسیر امن مرا به فرد بسیار پولداری تبدیل کرده است. اگر در ساختار شرکتی حال حاضر کار می کنید، زیر ذره بین قرار دارید و هر چه بیشتر برای یک شرکت کار کنید، بیشتر زیر نظر قرار خواهید داشت. دیگر آن روزهایی که سابقه ی کاری طولانی کارمندان در یک شرکت ضامن امنیت شغلی و وفاداری به آن شرکت بود سپری شده است. شرکت های امروزی به کارمندانی که سابقه ی طولانی دارند به چشم سربار نگاه می کنند.

شرکت ها به دنبال راهی هستند تا آن کارمند را از حالت دائمی خارج و به قراردادی تبدیل کنند یا با جوان ترهایی جایگزین شان کنند که با دستمزد پایین تر کار می کنند، مرخصی معوق کمتری دارند و مزایای کمتری می گیرند ( یا حتی بهتر، شاید بتوانند آن کار را در کشور دیگری برون سپاری کنند و پول کمتری بپردازند ). فرض کنید مدیر اجرایی امریکن ایرلاینز نمایش تربیت میمون ها در تایلند را مشاهده کند. آیا این مساله به ذهن تان خطور نمی کند که شاید این مدیر پیش خودش بگوید: « هوم… چه خوب می شد اگه می تونستیم میمون ها رو جایگزین خدمه ی پرواز کنیم؟ »

بدیهی است که دارم شوخی می کنم چون خدمه ی پرواز نقش مهمی در حفظ امنیت مسافران دارند ( و الان که دارم این مطلب را می نویسم روی صندلی 5G پرواز امریکن ۷۷۷ هستم ) . ولی اشتباه نکنید: میلیون ها شغل وجود دارند که امکان دارد روزی توسط میمون ها، سگ ها، گربه ها یا دلفین ها انجام شوند. فکر کنید: قرن ها برای بارکشی از شتر، اسب و قاطر استفاده کردیم و بنابراین تربیت حیوانات برای انجام کارهای پیچیده تر گام منطقی بعدی است. از آنجا که پیشرفت های جدید تعداد گونه های جانوری را افزایش می دهد، امکان تحول عظیم در نیروی کار حتمی خواهد بود.

البته همیشه کارهایی برای انسان ها وجود دارند. ولی تعداد این کارها بسیار کمتر خواهد بود و با کارهایی که در حال حاضر وجود دارند تفاوت فاحشی خواهند داشت. برخی ربات هایی را طراحی می کنند تا جایگزین انسان ها در برخی کارها شوند. برخی افراد در مزارع تربیت حیوانات و برخی در مراکز شبیه سازی حیوانات و همچنین برخی هم در مراکز شبیه سازی انسان کار می کنند.

نقد کتاب احتیاط در ریسک کردن است

احتیاط در ریسک کردن است، کتابی که همزمان با دگرگونی دیدگاهتان، ذهن و تصور شما را روی فرصت‌های باورنکردنی که در اطرافتان ظاهر می شود باز می کند. کتاب حاضر کتابی است برای امروز…مختصر، تأثیرگذار و راهبردی. این مفاهیم تغییر تفکر، به شما می آموزد که چگونه یک سرمایه‌گذار تأثیرگذار در دنیای شجاع امروز باشید. هر چالش یک فرصت برابر ایجاد می‌کند. عظیم‌ترین ثروت‌ها در عین ناامیدی کامل به‌ دست می آید؛ درست مانند بسیاری از ثروت‌هایی که در هر رکود اقتصادی به‌ دست آمده است.

هنگامی‌که همه در جهت رودخانه شنا می‌کنند، شما خلاف جهت آب شنا کنید. در همین لحظه که در حال خواندن این جمله هستید، در بهترین دوره از تاریخ بشر زندگی می‌کنید. هیچ زمان دیگری برای زندگی کردن بهتر از دورهٔ کنونی وجود نداشته است. با سرعت و گسترهٔ تغییراتی که در دنیای امروزی اتفاق می‌افتد، فرصت‌هایی بی‌سابقه برای داشتن یک زندگی موفق پیش رویتان قرار می‌دهید.

کتاب احتیاط در ریسک کردن است را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و کتاب های انگیزشی پیشنهاد می کنیم.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 259 بار

Randy%20Paul%20Gage%20 %D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D9%BE%D9%84%20%DA%AF%DB%8C%D8%AC

عنوان کتاب: احتیاط در ریسک کردن است

(امنیت در ریسک پذیری است)

نویسنده: رندی پل گیج

مترجم: مهرداد فروزنده 

تعداد صفحات کتاب: 110 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.42 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

دکتر هرمزی جنگی در فروردین ماه 1371 در دل سرزمینی از سرزمین های کویری ایران زمین پا به عرصه وجود نهاد. دوران کودکی و نوجوانیش به منوال کویرنشینان به آسمان آبی و بی پروای نامدار کویر پیوند خورد...
بروزرسانی: 17 ساعت قبل
تعداد بازدید: 319
می‌خواهم در آستانت بگریم پیش از گمرکی شدن اشک‌هام، می‌خواهم دوستت بدارم ای بانوی من، تا بر ارابه‌ی زمان، تقویم‌ها را بگردانم، ماه‌ها و روزها را به نامی دیگر بخوانم. ساعات جهان را تنظیم کنم، با کوبه‌ی...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 502

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *