نجواگر

قیمت اصلی 32.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده:

مترجمان: میلاد بابانژاد و الهه مرادی

تعداد صفحات کتاب: 426 صفحه

حجم فایل: 27.59 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب نجواگر pdf

دانلود کتاب نجواگر pdf

الکس نورث روایتی خیره‌کننده و کاوشی ظریف در روابط پدر و پسر را ارائه کرده است. کتاب نجواگر یک کلاس حرفه‌ای به شمار می‌آید و توصیفات آن بسیار حیرت‌انگیز و جذاب است.

کتاب نجواگر یک رمان پلیسی-جنایی است که با روایت داستان زندگی یک پدر و پسر که گرفتار پرونده قتل می‌شوند پیش می‌رود. در این رمان تاریک، الکس نورث داستان گرفتار شدن یک پدر و پسر در پرونده قدیمی قاتلی زنجیره‌ای را روایت می‌کند که تا پیش از ربوده شدن یک پسربچه‌، به شکلی عادی زندگی می‌کردند اما وقوع چند ماجرا همه چیز را تغییر می‌دهد و پای آن‌ها را به تحقیقاتی پیچیده و مخوف می‌کشاند.

این کتاب که نامزد جایزه گودریدز شده، توانسته با محتوای روانکاوانه خود، خواننده را در تعلیقی جذاب نگه دارد. کتاب نجواگر علاوه بر ایجاد حس وحشت، خواننده را با مضامین روانشناسانه و احساساتی چون غم، عشق و از دست دادن مواجه می‌کند و از این جهت به ماجراهای داستان از جنبه‌های مختلف می‌نگرد.

در داستان کتاب نجواگر «تام کندی» که هنوز با غم فقدان همسرش کنار نیامده، به همراه پسرش «جیک» به روستایی آرام به نام «فدر بنک» می روند تا شروعی تازه در زندگی داشته باشند. اما «فدر بنک» گذشته ای تاریک دارد. پانزده سال پیش، یک قاتل سریالی پنج پسر را ربود و به قتل رساند. قاتل تا پیش از دستگیری، با نام «نجواگر» شناخته می شد.

اما به نظر می رسد این جنایت های قدیمی، مشکلی را برای «تام» و «جیک» ایجاد نخواهد کرد—تا این که یک پسر دیگر گم می شود و شایعاتی شکل می گیرد مبنی بر این که قاتل اصلی، همیشه دستیاری داشته است. و بعد، «جیک» رفتارهایی عجیب را از خود نشان می دهد—او می گوید نجوایی را از کنار پنجره ی اتاقش می شنود.

نقد کتاب نجواگر pdf

الکس نورث با نوشتن کتاب نجواگر ثابت کرده به نوشتن رمان معمایی علاقمند است و عادت کرده تا خوانندگانش را در بزنگاه‌های مختلف غافلگیر کند. زمانی که با قلم قدرتمند او همراه شوید، نمی‌توانید از داستان کتاب جدا شوید و آن را به زمین بگذارید. رمان نجواگر به زیبایی تالیف شده، قلب را تسخیر می‌کند و به‌گونه‌ای پیچیده و عجیب به‌نظر می‌رسد.

الکس نورث نویسنده ایست که با اولین رمانش یعنی کتاب نجواگر مخاطبان را حسابی شگفت زده کرده است. این داستان روایتگر زندگی چند نسل است.

آنچه خواندید...

کد محصول: 1110 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نجواگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *