التیام روح زن

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
التیام روح زن (nbookcity.com)

دانلود کتاب التیام روح زن

نویسنده کتاب التیام روح زن، سعی میکند رابطه مان با خدا را توصیف کند؛ چیزهایی که در طول زندگیمان شاید هیچوقت به آنها توجه نکردیم!

کتاب پیش رو برای زنان نوشته شده و به آنها می‌آموزد چگونه آسیب های عاطفی و روحی را  پشت سر بگذارند. جویس مایر، با بهره‌گیری از تجربیات و خاطرات خود ‌به شما نشان می‌دهد که عشق چگونه می‌تواند نجات‌ دهنده باشد و مرهمی بشود بر زخم‌های عاطفی‌ای که سالهاست بر روان ما جا خوش کرده‌اند.

اگر چه نویسنده این کتاب مسیحی است اما چیزی که او در کتابش نوشته از منبعی می‌آید که لایزال است. منبعی آسمانی و معنوی که در تمامی ادیان توحیدی پذیرفته است. این اثر ارزشمند را در دست بگیرید و اولین قدم را به سوی آینده‌ی شگفت انگیزی بردارید که خداوند برای شما در نظر گرفته است.

از زبان جویس مایر

نویسنده کتاب التیام روح زن می گوید: خداوند قلبهای شکسته را التیام میبخشد و زخم هایشان را ترمیم میکند. آیا زنی که به دلیل شرایط زندگی اش یا به وسیله شخص مورد علاقه و اعتمادش به شدت آسیب دیده است میتواند التیام یابد؟ قلب و روحش میتواند بهبود یابد؟ میتواند بازهم عاشق شود و اعتماد کند؟ به عنوان زنی که به وسیله پدرم مورد تجاوز قرار گرفتم مادرم ترکم کرد و همسر اولم فریبم داد، بدون هیچ تردیدی میتوانم بگویم: «بله»

اگر در حال حاضر با روح و احساس آسیب دیده به عنوان فردی تنها، دوست نداشتنی و درک نشده زندگی میکنید به شما قول میدهم همیشه در این حال باقی نمی مانید. کتاب زیبایی برای خاکستر، اولین کتابی بود که درمورد التیام یافتن احساسات نوشتم از آن زمان به بعد تجربه بسیاری در این زمینه و آگاهی بیشتری در مورد کتاب آسمانی کسب کرده ام و میخواهم همه آنها را در اختیار شما قرار دهم.

کتاب دیگری هم نوشته ام که شامل برخی بخش های ارائه شده در کتاب التیام روح زن است اما با کمک و یاری خداوند این کتاب راهنمای جامع تری با در برگرفتن جنبه هایی از کتاب آسمانی در مورد التیام احساسات خواهد بود. تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر دنیا با آسیب های روحی ناشی از سختی های گذشته وجود دارند که نمیدانند میتوانند دوباره التیام یابند یا خیلی ساده نمی دانند باید برای بهبود خود چه کاری انجام دهند یا چگونه شروع کنند.

من همه چیزهایی را که در این سفر زندگی یاد گرفته ام در اختیارتان خواهم گذاشت و اگرچه شما واقعاً شبیه من نیستید اما امیدوارم داستان من بتواند الهام و چراغ راهنمای خوبی برای گام نهادن شما در مسیر پیشرفت به سوی کمال باشد. همان طور که جسم ما ممکن است بیمار شود روح ما نیز بیمار میشود اما خدا میخواهد هر جای آسیب دیده مان، از جمله روح و روانمان را التیام بخشد و شفا دهد.

روح شامل ذهن، میل و عواطف است که بخش درونی و بسیار مهم ماست مهم نیست از نظر مادی چه چیزی داریم و شرایط زندگیمان چقدر خوب است اما اگر دارای روح آسیب دیده آزرده و جریحه دار باشیم هیچ لذتی از زندگی نخواهیم برد. آسیب ما ممکن است به هر دلیلی اعم از شرم، خشم، ناخشنودی، افسردگی، شک و تردید، ناامنی گناه یا ترس باشد، اما لازم است که با آن مقابله و برخورد کنیم.

خلاصه کتاب

عجیب است که فکرمان تا چه حد میتواند نادرست باشد اما اگر پی به اشتباهمان نبریم، هرگز نمی توانیم بر آن غلبه کنیم. نویسنده در کتاب التیام روح زن امیدوار است بتواند به شما نشان دهد که یک زندگی فوق العاده شگفت انگیز و کامل برایتان مهیاست. با کمک خدا میتوانید یاد بگیرید به چه روش هایی فکر و رفتار درست داشته باشید تا آزادانه تبدیل به یک زن فوق العاده شوید؛ همان طور که خدا شما را آفریده است.

جویس مایر می گوید: اگر بدانید چه چیزی برای شما مهیاست، قسم میخورم تصمیم درستی برای رسیدن به آن خواهید گرفت. دنیا درمان های گوناگونی برای آسیب های روحیمان ارائه میکند که برخی از آنها ممکن است سودمند باشند، اما خداوند به ما التیامی کامل و همه جانبه میبخشد. او التیام بخش و بهبود دهنده روح ماست. داوود هم گفت این خدا بود که باعث بهبود روح آزرده اش شد. هرچیزی که به وسیله خدا بهبود یابد، دوباره مثل اولش میشود.

خدا برای تو به عنوان زنی که با تصویر دلخواه خودش آفریده چه نوع زندگی ای در نظر گرفته است؟ به طور حتم یک زندگی سطح پایین، بی ارزش، ناخوشایند، خوار و خفیف، درجه دو و پرنقص نبوده و نیست. خدا به ما عشق بی شرط، بها و ارزش نامحدود، کمال عدالت، آرامش و لذت میبخشد – و این فقط آغاز موهبت هایش برای کسانی است که به او ایمان دارند و در طول زندگی با او همگام میشوند.

نویسنده در کتاب التیام روح زن از شما میخواهد با شروع سفر التیام یافتن روحتان به خاطر داشته باشید که التیام به زمان نیاز دارد. التیام گاهی دردناک است چون اجازه می دهیم زخمهای قدیمی برای بهبود یافتن سر باز کنند که این کار باعث آزرده شدن و سمی شدن روح میشود. زنانی که نیازمند التیام بخشیدن به روح خود هستند فقط دو انتخاب میتوانند داشته باشند:

اولی ادامه دادن مسیری پرمشقت در طول زندگی، فقط با تلاش شبانه روزی برای رسیدن به کمال و دومی گفتن این جمله: «من به حد کافی بدبختی ناکامی، تظاهر به خوبی گناه و شرم داشته ام و حالا آماده ام تا برای کامل شدن دست به هر کاری بزنم!» مطالعه‌ی کتاب التیام روح زن به همه‌ی زنانی که علاقه‌ دارند شخصیتی قوی‌تر بسازند، رشد فردی داشته باشند و بیاموزند چگونه از زخم‌هایی عاطفی که بر تنشان به جای مانده،‌ بهبود یابند، توصیه می‌شود.

بخشی از متن کتاب

وقتی خداوند را به عنوان ناجی خود میپذیریم او کار شگفت انگیزی در وجودمان انجام میدهد. او به درونمان زندگی میبخشد و هویت و روح جدیدی به ما عطا میکند که هر دو متعلق به خودش هستند. همه چیز فقط از جانب خداست که به درون ما و در روح دوباره متولد شده مان نفوذ میکند و به ما زندگی میبخشد. ما پرهیزگاری، آرامش، لذت و حضور روح را دریافت میکنیم. ما در حضورش موجه و تأیید میشویم، در او رهایی مییابیم و تقدیس میشویم.

خدا به ما نگرش الهی عطا می کند، بخشنده میشویم و به خاطر گناهکار بودنمان حاضریم جان خود را از دست بدهیم و این تنها آغاز راهی است که خداوند فرموده است در آن قرار داریم و در حضورش متبلور می شویم. آیا شده است از شیوه زندگیتان که تغیییر کرده است ناامید شوید و با خود فکر کنید یا بگویید: «ای کاش جای کس دیگری زندگی میکردم؟» این در واقع همان نقطه ای است که هنگام پذیرفتن خداوند به عنوان ناجی خود به آن میرسید.

او زندگی سابق شما را میگیرد و شما با او به زندگی جدیدی دست می یابید. پل در یک زندگی جدید قرار گرفته و در آن یاد گرفته بود که برای هر چیزی به خداوند اعتماد کند، نه به خودش یا دیگران. او زندگی سابقش را با یک زندگی جدید در حضور خداوند تبادل کرد. این چیزی است که با پذیرش خدا به آن دست می یابیم… ما در حضور خداوند به کمال میرسیم؛ کسی که از هر قلمرو و قدرتی برتر است.

ما با وجود خداوند زنده ایم. مورد ظلم قرار نمیگیریم و باکی نداریم هیچ ترسی بر ما غلبه نمی کند. خداوند به ما آرامش عطا میکند که فراتر از هر درکی است. وجود زنده عظیم تری در خود داریم؛ او در ما عظیم تر از هر کسی در دنیاست. موهبت پرهیزگاری و حکمرانی را به عنوان پادشاه زندگی خود به وسیله خداوند به دست آورده ایم. و خیلی بیشتر از اینها! همه امور شگفت انگیزی که به واسطهٔ خداوند در ما رخ میدهند کاملاً حیرت آورند…

نقد کتاب التیام روح زن

جویس مایر در کتاب التیام روح زن به ما نشان می‌دهد که رنج‌های روح چگونه قابل التیام یافتن هستند. از آنجایی که این صحبت‌ها از زبان کسی است که خود قبلا در زندگی به شدت آسیب دیده،‌ می‌توانیم با خیال راحت به او اعتماد کنیم و دلمان قرصِ بله‌ی محکمی شود که او با اطمینان در پاسخ سوال ما می‌گوید. بله، رنج‌های روح بهبود می‌یابند.

او که خود هم تحت سوء استفاده‌ی جنسی بوده، هم طرد شده و هم می‌داند خیانت دیدن از سمت مردی که به او علاقه داری یعنی چه، خیال ما را راحت می‌کند که حرف‌ هایش مهملات و یا دروغ و کلیشه نیست. این کتاب در سال 2018 منتشر شد و از آن زمان تاکنون به یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری برای زنان تبدیل شده است.

التیام روح زن کتابی‌ست که به کمک آن یاد می‌گیریم زخم‌هایی را که خود و یا دیگران بر پیکرمان زده‌اند،‌ تسکین ببخشیم. اثری که به ما کمک می‌کند نگذاریم زخم هایمان جان بگیرند و به صحنه‌ی روانمان بازگردند. جویس مایر چشم ما را به زخم‌های بهبود نیافته باز می‌کند و به ما می‌آموزد به عنوان یک زن چه باید کنیم تا تجربه‌ی متفاوتی برایمان رقم بخورد و زندگی شادتری را تجربه کنیم.

کتاب التیام روح زن به راستی تسلی بخش و التیام دهنده‌ای برای روح همه‌ی زنان است.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 297 بار

Joyce%20Meyer%20(%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%B3%20%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B1)

عنوان کتاب: التیام روح زن

نحوه مقابله با آسیب های عاطفی

نویسنده: جویس مایر

مترجم: غزال بیگی

تعداد صفحات کتاب: 159 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 14.39 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

هر هفت داستان این مجموعه دلچسب و آموزنده اند و به کسانی که به لو رفتن داستان ها حساس‌اند پیشنهاد می شود مقدمه کتاب را بعد از خواندن داستان‌ها مطالعه کنند. کتاب دیوار پلی میان ادبیات...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 359
براندون مال در این مجموعه‌ی مسحور کننده، در خلال داستانی هیجان‌ انگیز، ما را به سفری به دنیای موجودات افسانه‌ای می‌برد تا با جادوی واقعی روبه‌رو شویم و موجوداتی را ببینیم که برداشت ما را از «خوب» و «بد» دستخوش تغییر...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 221

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *