اگر اول نباشی آخر می شوی

آخرین ویرایش: 12 ماه قبل
اگر اول نباشی آخر می شوی (nbookcity.com)

دانلود کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

اگر میخواهید هیچ گاه تاسفی نسبت به گذشته و اینکه به رویاهایتان دست نیافتید نداشته باشید کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی را بخوانید.

این کتاب شما را از خواب غفلت بیدار می کند. وقتی باقی جهان درباره ی مشکلات مدام گلایه می کنند گرنت کاردون روی راه حل کار می کند. تقریبا تمام توصیه های تجارتی که تاکنون یادگرفته اید باعث می شوند شما آخر شوید. این کتاب را بخوانید و اول شوید.

کتاب حاضر در مورد این است که چگونه محصولتان را بفروشید و خدماتتان را عرضه کنید و راه هایی برای سرمایه گذاری بدون در نظر گرفتن محصول، خدمات یا ایده به خواننده ارائه می دهد. کاردون استراتژی های اثبات شده ی خود را به اشتراک می گذارد و به شما این امکان را می دهد که نه تنها به فروش خود ادامه دهید بلکه محصولات جدیدی نیز تولید کنید، ذخایر را افزایش دهید، سهم بازار را بدست آورید و موارد دیگر. مفاهیم اصلی کتاب این موارد را در بر می گیرد:

  • تبدیل نفروخته ها به فروخته شده
  • برنامه ی قدرتی برای پیشروی و فتح
  • برنامه مالی برای آزادی
  • نگرش فروش غیر منطقی

خلاصه کتاب

چگونه امکان‌پذیر است که در هنگام رکود اقتصادی و وضعیت نامساعد اقتصاد، بتوانیم پیشرفت کنیم و درآمد قابل توجهی داشته باشیم؟ آیا می‌توانیم کسب وکار خودمان را حفظ کنیم و مانع از ورشکستگی آن بشویم ؟ بدون شک این کار چندان راحت و آسان نخواهد بود. علاوه بر این ما به یک برنامه راهبردی احتیاج داریم تا بتوانیم به چنین هدف مهمی دست پیدا کنیم. کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی، کتابی است که به ما کمک می‌کند تا در دوران رکود اقتصادی موفق باشیم و بتوانیم ثروت خود را حفظ کنیم.

همه ما تصور می‌کنیم که برای کسب درآمد بیشتر لازم است که شرایط اقتصادی ایده‌آل و بدون مشکل باشد. این باور چندان هم نادرست نیست. اما به دلایل مختلفی اقتصادها دچار رکود می‌شوند. بحران مالی سال 2008 که به دلیل ورشکستگی بانک‌ها شروع شد و بحران مالی سال 2020 که متاثر از ویروس کرونا و قرنطینه شدن کشورها بود، بسیاری از افراد را فقیر کرد. اما انسان‌های کمی نیز نبودند که با داشتن انطباق پذیری توانستند به ثروت‌های هنگفتی دست پیدا کنند. اتفاقا اگر به زندگی ثروتمندان در سراسر جهان نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بسیاری از آن‌ها در زمان رکود، توانسته‌اند پیشرفت کنند.

این کتاب به ما می‌گوید که در دوران رکود چگونه می‌توانیم مسیری را طی کنیم که منجر به افزایش درآمدمان شود. معمولا افراد در مواجهه با رکود و بحران اقتصادی چهار رویکرد مختلف اتخاذ می‌کنند. برخی نسبت به این ماجرا بی‌تفاوت هستند، نگرش افراد سنتی نیز این‌گونه است که می‌گویند هیچ چیز در عمل تغییری پیدا نکرده و باید با همان اصول پیشین، کارها را انجام داد. گروهی دیگر نیز که به آن‌ها ضعیف‌النفس می‌گویند، صبر می‌کنند تا زمان بگذرد و به خودشان می‌گویند که نمی‌توانند کاری کنند، اما دسته چهارم افراد فاتح و پیشرویی هستند که رکود را فرصتی برای افزایش ثروت و قدرت خود می‌دانند. ما در این کتاب تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مانند گروه چهارم عمل کنیم.

عموم افراد و کارآفرینان در هنگام وقوع رکود، محافظه‌کارتر می‌شوند و کمتر از گذشته ریسک می‌کنند. علاوه بر این به سراغ توسعه کسب‌وکار یا افزایش سهام خود نمی‌روند و حتی سعی می‌کنند تا سهام خود را با سرعت بفروشند تا کمتر ضرر کنند. افراد پیشرو در چنین شرایطی می‌توانند سهام شرکت‌های ارزشمند را با بهایی کمتر از ارزش واقعی‌شان به دست بیاورند و مالک آن‌ها شوند. اما چگونه می‌توان سهام‌های ارزشمند را شناسایی کرد؟ کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی چنین چیزی را به ما یاد خواهد داد.

بخشی از متن کتاب

حالا زمانی ست که باید به مشتریانتان نشان دهید تشنه ی معامله با آنها هستید، نه اینکه جوری رفتار کنید که انگار به پول آنها احتیاجی ندارید. یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید، «آن قدر تظاهر کن تا به دستش بیاوری». خب، آن ضرب المثل این جا کاربرد ندارد! «شما باید تظاهر به تشنگی کنید تا مطمئن شوید تشنه نخواهید ماند». آدم هایی که جوری برخورد می کنند که انگار از بقیه بهترند یا آنقدر آدمهای مهمی هستند که به پول شما احتیاج ندارند؛ افراد محبوبی نیستند.

همه دوستدار کسانی هستند که نشان می دهند می خواهند و نیاز دارند با دیگران معامله کنند و این پول برایشان ارزش دارد. شما هیچوقت نمی توانید با یک رفتار متفرعنانه یک اقتصاد قدرتمند، پررونق و ثروتمند بسازید. وقتی اوضاع خراب میشود باید بهترین نقاب تان را به چهره بزنید. مردمی که برای معامله نکردن با شما دنبال بهانه میگردند؛ هیچ رفتار متفرعنانهای را تحمل نخواهند کرد. در هر سمیناری که تا به امروز داشته ام، همیشه یک نفر گفته است، «آخر اگر جوری رفتار کنم که انگار خیلی نیازمند معامله هستم، ضعیف به نظر می آیم».

من هم همیشه گفته ام که، «بزرگترین اشتباهی که می توانید بکنید این است که طوری رفتار نکنید که تشنه ی این معامله هستید!». در چنین اوضاعی، حق ندارید اشتباه کنید. بگذارید رقبا جوری رفتار کنند که انگار به پول مردم احتیاج ندارند؛ شما حتما جوری برخورد کنید که انگار به آن نیاز دارید. باید بپذیرید که: در هر شرایط اقتصادی، شما بیشتر به مشتریها احتیاج دارید تا آنها به شما؛ اینکه قبلا چه آدم کله گنده ای بوده اید، حالا هیچ اهمیتی ندارد. شرکتها، مدیران و اشخاصی را می شناسم که چون زمانی در…

نقد کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

گرنت کاردون متخصص فروش بین‌المللی است. او همچنین سخنران انگیزشی هم است و نویسنده کتاب‌های مختلفی مانند قانون ۱۰ برابری و  اگر اول نباشی آخر می شوی است. او به صورت منظم در شبکه Fox برنامه آموزشی دارد و همچنین در روزنامه هافینگتون پست هم نوشته‌هایش منتشر می‌شود. او یک نویسنده معمولی نیست بلکه خودش ۳ شرکت مولتی میلیون دلاری ایجاد کرده که از آن‌ها کسب درآمد می‌کند.

کتاب حاضر را می‌توان اثری دانست که تلفیقی از روانشناسی، بازاریابی و اقتصاد در آن وجود دارد. این کتاب به طور ویژه به ما تاکید می‌کند که نباید به صورت غیرانتقادی به اخبار رسانه‌ها توجه کنیم. رسانه‌ها و مطبوعات همواره دوست دارند تا نسبت به شرایط بزرگ‌نمایی کنند. ضرورت دارد که روی ویژگی‌های شخصیتی خود مقداری کار کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم تا بتوانیم مشابه گروه پیشروها فعالیت داشته باشیم.

برخی دیگر از بخش‌های کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی تلاش می‌کند تا با زبانی ساده و عامیانه، مفاهیم مهم اقتصادی مانند قیمت را به ما توضیح دهد. درک این مفاهیم به ما کمک می‌کند تا بتوانیم چشم‌انداز بهتری از شرایط کلی اقتصاد در دوره‌های زمانی کوتاه، مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم کنیم و با توجه به آن‌ها برای خودمان برنامه بریزیم. بخش مهم و اساسی کتاب به بازاریابی مربوط می‌شود، بازاریابی یک هنر است که به ما کمک می‌کند تا به صورت عینی فروش و سود خود را افزایش دهیم.

برای انجام این کار در وهله اول نیازمند آن هستیم تا نگرشی منطقی نسبت به وضع موجود پیدا کنیم و یک برنامه مالی برای آینده داشته باشیم. در گام بعدی با تکنیک‌های بازاریابی آشنا خواهیم شد و از کمپین‌های موثری برای بازاریابی بهتر استفاده می‌کنیم. یاد می‌گیریم که چگونه مشتریان قابل قبول جدیدی را برای خود پیدا کنیم و همپچنین می‌آموزیم تا از مشتریان قبلی خودمان استفاده کنیم.

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی به شما خواهد گفت چطور می‌توانید اهداف و برنامه‌های حرفه‌ای‌تان را جلو ببرید و نه تنها بازار را فتح کنید که روی رقبایتان تسلط پیدا کنید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 2,364 بار

Grant%20Cardone%20 %DA%AF%D8%B1%D9%86%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%87

عنوان کتاب: اگر اول نباشی آخر می شوی

(نفروشی، فروخته می شوی)

راه هایی برای به دست گرفتن بازار و شکست دادن رقبا (ثروتمندان خودساخته)

نویسنده: گرنت کاردون

مترجم: محمدمهدی ربانی

تعداد صفحات کتاب: 212 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.91 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب صد ویژگی شخصیت سالم در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و تحلیل شخصیت قرار دارد. این کتاب برای گروه سنی بزرگ‌ سال مناسب است. انسان ویژگی های شخصیتی و یا صفات و حالات روانی خود را به تدریج از جامعه می گیرد و آن را در خودش رشد می دهد و ...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 8466
این کتاب راهنمایی جامع و بسیار کاربردی در کمک به زوج‌ها برای غلبه بر مشکلات و بنا نهادن روابطی غنی و صمیمانه است. گردآوری مجموعه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها، تمرین‌ها و شرح جلسات درمانی باعث شده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 439

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *