تو کله خر هستی

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
تو کله خر هستی (nbookcity.com)

دانلود کتاب تو کله خر هستی

کتاب تو کله خر هستی، برو پیش، موفق می‌شوی نتیجه بالا و پایین زندگی جین سینسرو است.

او هرآنچه را که تجربه کرده است تا از صفر به جایگاه خوب مالی و کاری برسد، در این کتاب گردآوری کرده است تا با مخاطبانش در سراسر دنیا، در میان بگذارد. سینسرو در کتاب به خواننده توضیح می‌دهد که چطور با کنار گذاشتن افکار منفی و ترس‌ها می‌توان شهامت خود را بالا برد، عیب و ایرادها را پیدا کرد. او راهکارها و روش‌هایی را به شکل داستان، تمرین و توصیه در این بخش‌ها ارائه می‌کند تا مخاطب با چالش شناخت خود بتواند زندگی سرشار از امید و عشق خلق کند.

در حقیقت کسی که به این مرحله برسد می‌تواند با توکل و تلاش به زندگی آرام، شغل و همسر دلخواه دست پیدا کند. کافی ست که باور کنیم انسان لایق یک زندگی موفق است. جین سینسرو در این کتاب  با لحن طنزگونه به مخاطب می‌گوید که با کله خر بودن می‌توان قدرت درونی را پیدا کرد و به اهداف رسید. او در تفاوت خواستن و اراده می‌گوید: «خواستن یعنی اینکه روی مبل لم بدهی و بی‌خیال مجله ورق بزنی. اراده کردن یعنی از جای خودت بلند شوی، آستین همت را بالا بزنی و به دنبال تحقق رؤیاهایت بروی.»

خلاصه کتاب

کتاب تو کله خر هستی درباره بیداری بخش هایی از وجود است  که شاید ما مدت ها از آن بیخبر مانده ایم و از تاثیر گذاری آن در زندگی بیخبریم. راهکارهای عملی  نویسنده برای برداشتن موانع ذهنی و رسیدن به اهداف میتواند کمک بزرگی باشد برای افرادی که بتوانند به رسالت واقعی خویش پی ببرند. این کتاب برای افرادی که می‌خواهند در زندگی خود تغییر و تحول ایجاد کنند مناسب است.

اگر غیر ممکن‌ها را باور داشته باشی و ترس را از خودت دور کنی و از راهکارهای این کتاب استفاده کنی موفق خواهی شد. در حقیقت این افکار، باورها و عادت‌های شما هستند که سد راه پیشرفت و موفقیت‌تان شده‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند رفتارها و باورهای مخرب خود را بشناسید و در راستای تغییر آن‌ها گام بردارید.

با راهنمایی‌های جین سینسرو در این کتاب خواهید آموخت که چگونه پول در بیاورید، خودتان و دیگران را دوست بدارید، اهداف بزرگی برای خود تعیین کنید و به آن‌ها برسید و چگونه زندگی‌ای که می‌خواهید را برای خود بسازید.با مطالعه‌ی این کتاب درخواهید یافت که چرا در شرایطی کنونی‌تان به سر می‌برید، چگونه چیزی را که دوست ندارید تغییر دهید، چطور آن‌چه را که نمی‌توانید تغییر دهید دوست بدارید، و چطور از توانایی‌های خود استفاده کنید تا مشکلات جدی را از پیش رو بردارید.

در توضیحات پشت جلد می خوانیم:

محتوای کتاب بی نظیر تو کله خر هستی را به دقت مطالعه کنید و با شجاعتی که حاکی از جسارت است به سمت موفقیت حرکت کرده و هراسی به دل راه ندهید. یقین داشته باشید که پیروزی از آن شماست چراکه این کتاب با داستان ها، مصداق ها و تمام پندهایش شما را در جهت شناخت نقاط ضعف، افکار منفی، اعتقادات ویرانگر و عکس العمل های نابجای تان راهنمایی تان کرده و به شما کمک می کند تا گیرایی تان را بالا برده و انرژی مثبت اطراف را دریافت کنید و زندگی شاد و مملوء از عشق و امید به آینده را برای خود بسازید. در هر صورت شما باجربزه هستید پس به سمت موفقیت حرکت کنید.

معرفی جین سینسرو

خانم جین سینسرو نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. کتاب‌های او جزو پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده و با استقبال زیادی در سراسر جهان روبه رو بوده است. کتاب‌ها، سمینارها، فایل‌های صوتی و… از او الهام‌بخش بسیاری از افراد در موفقیتشان بوده است. بیشتر کتاب‌های منتشرشده از او فروشی بالای 3 میلیون نسخه داشته‌اند. لحن شوخ طبعانه و نثر روان کتاب‌های او باعث شده تا مخاطبان زیادی در سراسر جهان از صحبت‌های او چه به صورت شفاهی چه کتبی استفاده کنند.

نویسنده کتاب تو کله خر هستی در مورد زندگی خودش می گوید: مجبور بودم با جهش‌هایی خودم را از منطقه امن به‌سوی جبهه‌ای ترسناک و مهم برسانم؛ برای مثال، مبالغ هنگفتی را صرف گذراندن دوره‌های کسب و کار آنلاین، استخدام مربی مهارت زندگی، ساختن وب‌سایت و بقیه امور کردم. ازنظر خودم فردی احمق به‌ نظر می‌رسیدم و احساس می‌کردم که سر دیگران کلاه می‌گذارم، چون کسب و کار جدیدم صرفا به آموزش سایر نویسندگان مربوط می‌شد که قبلا در عمرم چنین کاری نکرده بودم. راه اندازی کسب و کار اینترنتی باعث شد مبالغ هنگفتی ضرر کنم، چون از مدیریت کسب‌وکار اینترنتی هیچ اطلاعی نداشتم.

بخشی از متن کتاب تو کله خر هستی

برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات باید کارهایی کنی که هرگز تصور انجام آن را نمی‌کردی تا مثلاً اگر دوستی تو را موقع انجام آن کار دید، یا از بابت آن پولی خرج کردی، یا دیگران نگرانت شدند، یا به دلیل اینکه از نظر آن‌ها عجیب و غریب و متفاوت شده‌ای با تو قطع رابطه کردند، مایه شرمندگی‌ات نشود. تو باید غیرممکن‌ها را هم باور داشته باشی. باید ترس را از خودت دور کنی و به انجام کارهایی که برایت زیاد راحت نیستند، عادت کنی. باید باورهای دست‌وپاگیر و قدیمی را رها کنی و برای خلق زندگی آرمانی‌ات عزمی راسخ داشته باشی، طوری که انگار زندگی‌ات به آن وابسته است.

تعجب نکن! درست حدس زدی. بله، زندگی تو به آن وابسته است. تمام این موارد چالش‌آور به‌نظر می‌رسند و شاید احساس کنی که زیر سنگ آسیاب قرار گرفته‌ای. ولی همه‌ی آن‌ها حیاتی هم هستند. شاید ماجراهای افرادی به گوش تو خورده باشد که در فلاکت و بدبختی به‌سر می‌بردند. مثلاً غده‌ای در بدنشان پیدا شد یا به دلیل عدم پرداخت قبض، برق آن‌ها قطع شد یا اینکه در دام اعتیاد افتادند. ولی همین افراد ناگهان از خواب غفلت بیدار شدند و زندگی خود را متحول کردند. اما لازم نیست تو صبر کنی تا به مرحله فلاکت برسی. فقط کافی است اراده کنی. همین حالا.

بخش دیگری از متن کتاب

ما به افرادی شجاع و دلیر و هدفمند نیاز داریم که بتوانند الگو و الهام‌بخش کسانی باشند که دلشان می‌خواهد به موفقیت برسند. اولین تقاضایم از تو این است که خودت را باور داشته باشی و بدانی که در دنیایی سرشار از امکانات بی‌حدوحصر زندگی می‌کنی. برایم مهم نیست که هزاران دلیل و برهان بیاوری و بگویی دنیا به تو روی خوش نشان نداده است، مردم شیطان صفت شده‌اند یا آدمی درست حسابی که بخواهی با او ازدواج کنی در دنیا پیدا نمی‌شود. تو باید بر این باور باشی که همه چیز امکان‌پذیر است.

اصلاً تو چه چیزی داری که از دست بدهی؟ اگر کتاب تو کله خر هستی را خواندی و به نظرت مشتی چرندیات بود، برگرد سر جای اول خودت در زندگی. اما امکان دارد باورهای قدیمی را کنار بگذاری، آستین همت را بالا بزنی، خطر کنی و به دنبال زندگی جدیدی بروی. یک روز چشمانت را باز می‌کنی و می‌بینی همان‌طور زندگی می‌کنی که زمانی در حسرت آن بودی.

نقد کتاب تو کله خر هستی

از ویژگی‌های کتاب تو کله خر هستی، استفاده از تمثیل‌های مرتبط با موضوع پول است. نویسنده به‌خوبی مخاطب را درباره موجودیت پول آگاه می‌کند. خواننده دیگر این حس بد را نخواهد داشت که اگر پول دوست دارد، پس حتما انسان بدی است! این کتاب در سیزده فصل به ‌نگارش درآمده است. فصل‌ها طوری چیده شده‌اند که مخاطب کم‌کم به باور توانابودن خودش برسد.یکی از جملات تأثیرگذار کتاب نشان می‌دهد که مخاطب این کتاب چه‌کسانی هستند.

درواقع همه می‌توانند مخاطب کتاب تو کله خر هستی باشند چرا که در وجود همه ما بذر موفقیت و شجاعت وجود دارد. فقط کافی است به آن اجازه رشد بدهیم.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

تعداد بازدید: 18,844 بار

Jen%20Sincero%20 %D8%AC%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%B1%D9%88

عنوان کتاب: تو کله خر هستی

برو پیش، موفق می شوی

نویسنده: جین سینسرو

مترجم: میترا میرشکار

تعداد صفحات کتاب: 299 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 15.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

در اکثر اوقات، هر یک از ما می آموزد که موجودات مخصوصی را در زمانهای مخصوصی انتخاب کند، امّا فراگیری هنر چانلینگ این قابلیت و توانایی را به انسان می دهد که وحدتی عالی با تمام موجودات عالم هستی...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 2404
آنچه از آن با عنوان ثروت هماهنگ در کتاب جیمز آرتور ری بحث شده، نشان‌ دهنده‌ی یک نوع بینشِ خاص نسبت به زندگی‌ست؛ بینشی که می‌کوشد مادیات و معنویات را به یک اندازه مورد توجه قرار دهد. چرا که مطابق این بینش...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 218

2 پاسخ

  1. این کتاب متاسفانه بعد دانلود خراب هستش میشه رسیدگی کنین

    1. با سلام
      به وبسایت شهر کتاب خوش اومدید
      فایل کتاب مشکلی نداره، برای خارج کردن فایل از حالت فشرده نرم افزار winrar خود را به آخرین نسخه ارتقا بدید، دانلود این نرم افزار و اپلیکیشن در صفحه راهنمای کاربر موجوده.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *