سرنخ زندگی را در دست بگیرید

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
سرنخ زندگی را در دست بگیرید (nbookcity.com)

دانلود کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید

یکی از بهترین و پرطرفدارترین کتاب هایی که می توان از وین دایر نام برد، بدون شک همین کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید است.

زندگی پستی ها و بلندی های بسیار زیادی دارد، شما آنطور که خودتان می خواهید زندگی می کنید. اگر فکر کنید زندگی خیلی سختی دارد، بدون شک سختی ها و مشکلات زیادی جلوی راه شما قرار می گیرد و اگر به خوشی هایی که در زندگی برایتان اتفاق می افتد فکر کنید ، می توانید زندگی خود را به بهترین شکل بسیازید.

وین دایر در کتاب راز جادوی بزرگ می گوید: برای اینکه رفتار و احساساتتان برانگیخته از خودتان باشد و برای کسب رضایت به دیگران متکی نباشید، باید به جهان و آنچه در آن وجود دارد بگوئید: من برای عقاید و ارزش‌ها و رفتارهایم به دیگران متکی نیستم، می‌ خواهم به سویی بروم که خود می‌خواهم بشوم و در مقابل هر کسی که بخواهد مرا متوقف کند، ایستادگی خواهم کرد.

خلاصه کتاب

99 درصد همه شکست‌ها از کسانی ناشی می‌شود که عادت دارند عذر و بهانه بیاورند. یکی از بزرگترین عوامل شکست افراد عدم مسئولیت پذیری است. اکثر افراد ناموفق عادت کرده‌اند علت اتفاق های ناخواسته را که در زندگی برایشان اتفاق می افتد به چیزی خارج از خودشان نسبت دهند. اکثر این افراد، والدین، رئییس، دوستان، رسانه‌ها، همکاران، همسر، آب و هوا، شرایط اقتصادی، بی پولی و کلاً هر چیزی که می‌توانند به آن برچسب مقصر بزنند را مقصر می‌دانند و هیچوقت نمی‌خواهند بپذیرند که مشکل اصلی خودشان هستند.

کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید به ما می گوید: سررشته زندگیتان را به دست بگیرید به درون خود بروید و با تپش زندگی نخ‌هایتان را پاره کنید به روی ناشناخته‌ها آغوش بگشا در تاریکی قدم بگذار دستانت را برای در آغوش گرفتن آسمان باز کن و پرواز کن به سوی اوج کلمات گیل مارا به سمت آزادی هدایت می‌کند، شاید که بیاموزیم سلامتی و شادیمان را خود انتخاب کنیم و رفتار در اوج بودن را تمرین کنیم. در مسیر تفکرات بشر، انسان همیشه در جمع معنا می‌یافته و به عبارتی اصالت به جامعه داد می‌شده است. به طوری که در اندیشه‌های افلاطون و ارسطو انسان به عنوان یک موجود فردی ارزش چندانی نداشته و شأن و منزلت او تا آنجاست که بیشتر پیرو ارزش‌ها و هنجارهای جامعه باشد.

بخشی از متن کتاب

هرگاه بر اثر ترس خود را ناتوان از عمل یافتید یا به عبارتی قربانی یافتید، از خودتان می‌پرسید: «خارج از این وضعیت، چه عایدم می‌شود؟» اولین پاسخی که وسوسه می‌شوید بدهید این است، «هیچ». اما عمیق‌تر فکر می‌کنید و می‌پرسید چرا مردم به این نتیجه می‌رسند که راحت‌تر هستند قربانی باشند تا آن‌که بر نقاط قوت خود اتکا کنند و سرنخ زندگی خود را در دست بگیرند. اگر فقط تسلیم شوید و بگذارید دیگران کنترل را در دست بگیرند ظاهراً می‌توانید از ریسک‌های زیادی دوری کنید و حتی برای همیشه از انداختن خودتان در مخمصه جلوگیری کنید.

آن‌گاه، اگر اوضاع بد پیش برود می‌توانید کسانی که سرنخ را در دست دارند سرزنش کنید، به آن‌ها ناسزا بگویید و با ظرافت از زیربار مسؤولیت‌های بزرگ‌تر خود شانه خالی کنید. در عین حال، می‌ توانید به‌ راحتی از الزام به ایجاد تغییر فرار کنید، چرا که آزاد هستید هم‌چنان یک قربانی خوب و سر به زیر باقی بمانید و از مزایای دائمی تأئیدیه‌های کاذب توسط عواملی که شما را به دنبال خود می‌ کشند بهره بگیرید.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید تقریبا برای هر موقعیتی که ما نقش قربانی داریم، توضیح داده و مثال آورده است. بعضی هاش رو حتی فکر هم نمیکردم جزو موارد قربانی شدن باشه. بعد از خوندن این کتاب متوجه شدم که چقدر فرقه بین گذشت و بخشنده بودن با قربانی و برده شدن. گاهی ما شرایط بد رو می پذیریم با این دیدگاه که آدم باید گذشت داشته باشه ، در حالی که داریم خودمونو قربانی می کنیم. یک مرزی وجود داره بین این دو.

در گذشت ،تو انتخاب می کنی که بگذری و از انتخابت ناراحت نیستی ،ولی در قربانی شدن چیزی به تو تحمیل میشه ، این حتی میتونه تو مسائل کوچیک مثل خرید از یک فروشگاه هم صدق کنه ، مثلا تو بعد از چرب زبانی فروشنده ، خجالت میکشی که چیزی نخری ، و اون چیز رو میخری ، اینجا تو قربانی شدی و نتونستی حرفتو بزنی و بگی نمیخوام. یا در مسائل بزرگ ، مثل خانواده که هر روز باهاشون برخورد داری.در کل کتاب راز جادوی بزرگ (عنوان دیگر این کتاب) کتابی فوق العاده ای بود و تمام مسائل رو کامل و دقیق نوشته بود.

به جز کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید، کتاب های روابط عاشقانه برقرار کنید ، رسم خوشبختی ، برای هرمشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد و اکنون می توانم به وضوح ببینم نیز از این نویسنده بسیار خواندنی هستند.

نقد کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید

وین دایر در کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید می‌گوید: تا حالا تصور کرده‌اید که مسئول زندگی خود نیستید و شاید کسی دارد مثل عروسک خیمه شب بازی شما را به این سو و آن سو هدایت می‌کند؟ ما به ترس‌هایمان متصلیم. با شیوه‌ای نامحسوس ما عروسک‌های عروسک‌گردان‌های خیمه شب بازی هستیم و انتظار می‌کشیم او ما را هرجا دلمان خواست ببرد. اما این اتفاق نمی‌افتد. ما برای او تعیین تکلیف نمی‌کنیم تا وقتی خودمان سررشته آن را به دست بگیریم.

ما با هر نوع سازی که زمانه میزند، می‌ رقصیم. با موسیقی ترس‌هایمان، وجودمان از درون مچاله می‌شود. چه بهتر که سرنخ عروسک وجودمان را خود به دست بگیریم. به درون خود نگاهی بیندازیم و هرطوری دوست داریم آن را تکان دهیم و هر نقشی دوست داریم با آن بازی کنیم.

در آخر خواندن کتاب سرنخ زندگی را در دست بگیرید (راز جادوی بزرگ) را به تمام طرفداران کتاب های انگیزشی پیشنهاد می کنیم.

تعداد بازدید: 1,492 بار

Wayne%20Dyer%20 %D9%88%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1 12

عنوان کتاب: سرنخ زندگی را در دست بگیرید

این کتاب با عناوین : سررشته زندگی خود را در دست گیرید ، سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنید و راز جادوی بزرگ نیز به چاپ رسیده است.

نویسنده: وین دایر (وین والتر دایر)

مترجم: محمدرضا اخلاقی منش

تعداد صفحات کتاب: 506 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 24.3 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

ماجراهای سگ کوچکی است به نام راور که توسط یک جادوگر بدخلق به اسباب‌بازی تبدیل می‌شود. راور به همه جا از ماه تا زیر اقیانوس می‌رود تا جادوگر را پیدا کند و از او بخواهد که دوباره او را به یک سگ معمولی تبدیل کند. تالکین نویسنده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 384
خانواده، همیشه برای مگی دوازده ساله مهم بوده است. او در رشته ی تیراندازی به اهداف متحرک فعالیت دارد. پدرش مربی و مادرش همواره مشوق او در این مسیر بوده است. اما مادربزرگ مگی به تازگی از دنیا رفته...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 301

2 پاسخ

    1. با سلام. لطفا پس از ورود به حساب کاربری خود یکبار صفحه را رفرش نمایید. همچنین لینک دانلود مستقیم این کتاب را برای شما ایمیل کردیم.
      بررسی کنید اگر سوالی داشتید با کمال میل در خدمتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *