سفر به دنیای خاله آگوستا

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
سفر به دنیای خاله آگوستا (nbookcity.com)

دانلود کتاب سفر به دنیای خاله آگوستا

کتاب سفر به دنیای خاله آگوستا رمانی جذاب اثر گراهام گرین می باشد که در ظاهر شرح سفرهای خاله و خواهرزاده ‌ای است، اما در باطن سفر مردی میانسال از دنیای امن و آرام آدم‌های پاک و ساده به دنیای هراس‌آمیز و پریشان آدم‌های شرور و شیاد است.

سفرهایی که در طول داستان اتفاق می‌افتد، در عین واقعیت سمبلیکند و گذر انسانی را با تمام تردیدها و تامل‌ها و رفت و برگشت‌هایش، از شخصیتی بی‌آلایش به شخصیت دیگری که نقطه مقابل آن است نشان می‌دهند.

مروری بر رمان

هنری پولینگ بازنشسته بانکداری، پس از نیم ‌قرن خاله آگوستا را در مراسم تشییع جنازه مادرش می‌بیند. هنری مردی میانسال است که ازدواج نکرده و زندگی بی‌سر و صدایی را گذرانده است. او غیر از پرورش گل کوکب هیچ سرگرمی دیگری ندارد. دیدار با خاله آگوستا و همراهی او در سفرها، وی را از دنیای امن و آرام انسان‌های پاک و ساده به دنیای هراس‌آمیز و پریشان آدم‌های شرور و شیاد می‌کشاند. جاذبة این دنیای جدید به حدی است که «هنری پولینگ» به رغم ایمانی که به ارزش‌های والای دنیای خود دارد، به آن پشت می‌کند و با چشم باز و آگاه از این که به چه ورطة هولناکی پا می‌گذارد و چه بهای سنگینی باید بپردازد، رو به آن می ‌رود.

گراهام گرین

گراهام گرین نویسنده ای است که در طول عمرش 24 رمان نوشت، به کشورهای زیادی سفر کرد و مدتی هم برای سازمان جاسوسی انگلستان جاسوسی کرد اما خودش معتقد بود اگر دنیا مجال می‌داد، حتماً کشیش لایقی می‌شد چرا که به همان راحتی که یک مطلب از یک گوشش می‌آمد تو، به همان راحتی هم از گوش دیگرش می‌رفت بیرون. گرین معتقد است این فراموشی لازمه آفرینش ادبی است و همین ویژگی هم هست که او را رمان نویس کرده.

علاوه بر کتاب سفر به دنیای خاله آگوستا آثار بسیاری از این نویسنده را در شهر کتاب  قرار داده ایم که کاربران عزیز در صورت تمایل می توانند همه کتاب های گرین را به صورت رایگان دانلود و مطالعه نمایند. آثاری همچون: جان کلام ؛ انسان و درونش و …

تعداد بازدید: 876 بار

Graham%20Greene%20 %DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%85%20%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%86 8

عنوان کتاب: سفر به دنیای خاله آگوستا

نویسنده: گراهام گرین

مترجم: مرتضی رستمیان

تعداد صفحات کتاب: 479 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.33 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

رمان مقلدها خلقِ مضحکه‌ای‌ست شورانگیز و خونین که سه نقش‌ باز اصلی در آن هر کدام به نوعی گیر افتاده‌اند. «براون» انگلیسیِ کاتولیکی که صاحب هتلی‌ست در هائیتی که چون نمی‌ تواند در این وا نفسا هتلش را بفروشد دست ‌کم به خاطر معشوقه ‌اش...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1027
سایه گریزان اثر ادبی عمیقی نیست اما سرگرم كننده است. رمانی پرهيجان که خواننده را تا آخر داستان درگیر خود می کند. اگر حوصله تون سر رفته و دنبال يك چيز پرماجرا مي گرديد كه از نظر ادبي هم درگيرتون نكنه شايد آثار گرين در مجموع بد فكري نباشه .
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 789

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *