قصه فقر به سر رسید

آخرین ویرایش: 1 سال قبل
قصه فقر به سر رسید (nbookcity.com)

دانلود کتاب قصه فقر به سر رسید

کتاب قصه فقر به سر رسید همان اثری است که راز موفقیت و ثروت را در اختیار شما می‌گذارد تا از آن استفاده کنید.

مجموعه کتاب‌ های کیم و رابرت کیوساکی در مورد کارآفرینی و امور مالی است. خواندن کتاب‌ های آنها برای افرادی که به دنبال موفقیت مالی هستند بسیار انگیزه بخش است. البته این کتاب مجموعه مقالاتی است که به نظر می رسد از سایت پدر پولدار برداشته شده و نویسنده، کتابی به این اسم ندارد.

امروز بر چهره‌ی ایران، کشوری با سرمایه‌های فراوان و فرهنگی غنی، رنگ تلخ و ناپسند فقر بیش از پیش پاشیده شده‌ است. بحران‌های پیاپی در سال‌های اخیر، گسترش هرچه بیشتر فقر را در سراسر کشور تشدید کرده است؛ بنابراین خواندن کتاب هایی که دانش مالی ما را افزایش میدهند بسیار ضروری به نظر می رسد!

خلاصه کتاب

شاید تاکنون به این فکر نکرده‌اید که ثروتمند شدن چقدر آسان است. احتمالاً تصورتان همیشه این بوده که رسیدن به موفقیت نیازمند قدم‌های بزرگ و کارهای خارق العاده است؛ اما کتاب قصه فقر به سر رسید به شما می‌آموزد که چه راه ساده‌ای در پیش رو دارید. این اثر که حاصل سال‌ها تجربه‌ نویسنده ها است، راهنمایی مفید و ارزشمند برای ثروتمند شدن به‌شمار می‌رود.

رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی معتقدند در دنیای امروز، ثروتمند‌ها به ثروت بیشتری دست پیدا می‌کنند؛ زیرا رازورمز این کار را می‌دانند. دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی است. در چنین جهانی، ارزهای دیجیتال نیز از شهرت و استقبال کم‌نظیری برخوردار شده‌اند. این بستر برای کسانی که از هوش اقتصادی برخوردارند و دانش کافی در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری دارند، به فرصتی تبدیل شده است تا دارایی خود را افزایش دهند.

در کتاب قصه فقر به سر رسید می‌آموزید چگونه کسب‌ وکار خود را راه بیندازید و به درآمدی برسید که هیچ‌ گاه حتی به آن فکر نمی‌کردید. دیگر باید زندگی در فقر را کنار بگذارید و زندگی جدیدی را شروع کنید. این کتاب با ارائه‌ی موضوعاتی چون «سه راه برای افزایش اعتماد به نفس مالی»، «مشاوره بگیرید اما خودتان فکر کنید»، «سه دلیل برای ایجاد یک کسب‌ وکار» و «هفت راه برای شروع یک کسب‌ وکار بدون ترک شغل» شما را آماده‌ی شروع کسب‌ وکاری جدید و درآمدزا می‌کند.

بخشی از متن کتاب

اگر می خواهید ثروتمند شوید باید به سمت راست چهار راه پولسازی حرکت کنید. این تمرین ساده را انجام دهید. یک تکه کاغذ بردارید و یک خط از بالا به پایین از وسط صفحه بکشید. درآمد خود را در سمت چپ و هزینه های خود را در سمت راست لیست کنید. حالا ستون درآمد خود را بپوشانید. اگر کار نمی کردید، چگونه هزینه های خود را پرداخت میکردید؟ برای اکثر مردم این کشف باعث افزایش ضربان قلب میشود!

صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران این مشکل را ندارند آنها دارایی هایی ایجاد می کنند که به آنها جریان نقدی ماهانه و مستمر میدهد. وقتی این کار را تا حدی انجام میدهند که هزینه هایشان را پوشش میدهد دیگر مجبور نمیشوند حتی یک روز در زندگیشان کار کنند؛ زیرا واقعاً ثروتمند است. من دوست دارم به سراسر جهان سفر کنم و درباره راه اندازی و ایجاد کسب کار صحبت کنم.

این دلگرم کننده است که می بینیم امروز روحیه کارآفرینی در بین جوانان در حال رشد است؛ اما اصلاً معتقد نیستم که راه اندازی یک کسب و کار فقط برای جوانان باشد. من معتقدم که شما هیچ وقت برای این کار خیلی پیر نیستید و برای ایجاد یک تجارت خیلی جوان نیستید. درست است که بیل گیتس زمانی که مایکروسافت را راه اندازی کرد بسیار جوان بود، اما سرهنگ سندرز ۶۶ ساله بود که مرغ سرخ شده کنتاکی را راه اندازی کرد!

صرف نظر از اینکه پیر هستید یا جوان، مهم است که بدانید چرا باید یک کسب و کار بسازید. پدر پولدار همیشه میگفت «هزاران دلیل برای ایجاد یک کسب و کار به جای ایجاد یک دارایی وجود دارد.» پل گتی در کتاب خود، چگونه ثروتمند شویم، بیان میکند که اولین قانون او این است که شما باید برای خودتان در میدان تجارت باشید. او در ادامه به این نکته اشاره میکند که شما هرگز با کار کردن برای شخص دیگری ثروتمند نخواهید شد.

یکی از دلایلی که پدر پولدار کسب و کارهای زیادی را راه اندازی کرد این بود که جریان نقدی اضافی از سایر مشاغل خود داشت. او همچنین زمان داشت. زیرا کسب و کارش به حداقل تلاش و حضور او نیاز داشت. این موضوع به او اجازه داد تا زمان آزاد و پول اضافی برای سرمایه گذاری بیشتر و مستمر دارایی های بدون مالیات داشته باشد. به همین دلیل است که او خیلی سریع ثروتمند شد. به همین دلیل میگفت «به کار خودت فکر کن.»

نقد کتاب قصه فقر به سر رسید

میلیاردر شدن نتیجه یک تصمیم است. با خواندن کتاب قصه فقر به سر رسید یاد می‌گیریم چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم. در عصر شبکه‌ های اجتماعی و ارزهای دیجیتال فقیر ماندن نه‌تنها یک فضیلت نیست، بلکه قطعاً یک گناه نابخشودنی به حساب می‌آید. امروز شما با وجود این همه امکانات مختلف در حداقل زمان با کمترین سرمایه می‌توانید تجربه‌ای تازه در کارآفرینی را کسب کرده و جلوی هر بهانه‌ای را برای فقیربودن و فقیرماندن بگیرید.

رابرت و کیم کیوساکی در مجموعه مقالاتی که در این کتاب گرد آمده راهکارها و امکانات مختلفی را برای رویارویی با فقر و توانمندسازی شما فراهم آورده‌اند. از جمله این توصیه‌ها می‌توان به مواردی مثل عدم پیروی از توصیه‌ های مشاوران فیک، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس، دلایل اهمیت‌ داشتن جریان نقدی مستمر، مسئولیت‌ پذیری و مزایای آن، دلایل کارآفرینی، بودجه‌بندی و … اشاره کرد.

هدف این اساتید آن است که شما بعد از خواندن کتاب فوق واقعاً به این نتیجه برسید که امروز در همین لحظه و همین‌ جا قصهٔ فقر را به سر رسانید و باید سهم و دین خود را در به ثمر رسیدن این ادعا ادا کنید. پس آستین بالا زده و اولین قدم‌ها را در فراگیری مفاهیم طلایی مالی محکم بردارید و به نمادی از موفقیت برای نسل‌های آتی تبدیل شوید.

کتاب قصه فقر به سر رسید به تمام کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند طعم ثروت و موفقیت را در زندگی خود بچشند و کسب‌ وکاری جدید را آغاز کنند.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 223 بار

Kim%20Kiyosaki%20 %20Robert%20Kiyosaki%20(%DA%A9%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C%20%D9%88%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%A7%DA%A9%DB%8C)1

عنوان کتاب: قصه فقر به سر رسید

میلیاردر شدن نتیجه یک تصمیم است

چگونه وزن مالی خود را بالا ببریم

نویسندگان: رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی

گردآورنده: ابوالفضل طاهریان ریزی

تعداد صفحات کتاب: 84 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 8.81 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

درست است که موضوعات مطرح‌ شده در کتاب پیش رو مربوط به زمان گذشته است و شاید به ظاهر با گذر زمان اهمیت خود را از دست داده، اما دغدغه‌های مطروح در آن همچنان به قوت خود باقیست و شاید ریشه خیلی از مشکلات امروز را بتوان...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 1872
در کتاب تغییر مسیر شریل سندبرگ با گفتن از زندگی خود و موانع پیشرفتش، از زنان می‌خواهد توانایی‌های خود را باور کنند و گرفتار کلیشه‌هایی که درباره آنها رواج دارد نشوند. با قدرت جلو بروند و شغل و کاری را که عاشق آن‌اند برگزینند. این کتاب سرشار از جملات انگیزشی و راهکارهای...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3154

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *