نقش مادر در تربیت کودک

آخرین ویرایش: 4 ماه قبل
نقش مادر در تربیت کودک (nbookcity.com)

دانلود کتاب نقش مادر در تربیت کودک

کتاب نقش مادر در تربیت کودک یا مادر یک‌ دقیقه‌ ای، با روایت زندگی یک زن، نشان می‌‌دهد که چگونه بهترین و کاربردی‌ترین روش را برای تربیت فرزندانتان انتخاب کنید.

امروز قلمروهای تربیت و عوامل اثرگذار بر آن از مرزهای سنتی فراتر رفته است و افزون بر خانواده، عناصر دیگری از جمله رسانه، مدرسه، روابط اجتماعی و مانند آن بر فرزندان اثر فراوانی بر‌جا می‌ گذارند.

با این حال، میزان اثرگذاری خانواده به ویژه مادر بر فرزند بر هیچ‌کس پوشیده نیست. خواندن کتاب نقش مادر در تربیت کودک را به تمام مادرانی که نگران تربیت فرزندانشان هستند توصیه می کنیم.

سخن نویسنده

حتماً در اثر تجربیات شخصی به این نتیجه رسیده اید که یک مادر خوب بودن به بیش از یک دقیقه وقت نیاز دارد. اما راه هایی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که در کمتر از یک دقیقه با کودکان تان ارتباط برقرار کرده و به آن ها آموزش دهید که چگونه خودشان را دوست بدارند و رفتار صحیح و خوبی داشته باشند.

شیوه‌ی مورد استفاده آن قدر ساده است که شاید باورکردن آن برای تان مشکل باشد. ولی به هر صورت شاید شما نیز بخواهید مثل بسیاری از والدین دیگر که از این شیوه استفاده کرده و در آن موفق شده اند، آن را امتحان کنید. در این صورت بهتر است قضاوت را به بعد از مطالعه دقیق کتاب نقش مادر در تربیت کودک و به کار بستن روش ها (بعد از یک ماه) موکول کنید.

در طول این مدت می ببینید که چگونه رفتار فرزندان تان به طور چشمگیری بهبود یافته و چقدر از رفتار و کردار خودشان احساس رضایت خواهند داشت. مطمئنم که شما نیز به همان نتایجی دست خواهید یافت که والدین دیگر دست یافته اند. مطمئن باشید که این شیوه، هم از دیدگاه والدین و هم از دیدگاه کودکان مفید و موثر می‌باشد.

بخشی از متن کتاب

در کتاب نقش مادر در تربیت کودک می‌خوانیم: حتماً‌ در اثر تجربیات‌ شخصی‌ به این‌ نتیجه‌ رسیده‌اید‌ که یک مادر خوب بودن به بیش از یک دقیقه وقت نیاز دارد‌. اما راه‌هایی وجود دارد که به شما‌ این‌ امکان را‌ می‌دهد که در کمتر‌ از یک دقیقه با کودکان‌تان ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها آموزش‌ دهید‌ که چگونه خودشان را دوست بدارند و رفتار صحیح‌ و خوبی‌ داشته باشند‌.

شیوه‌ی مورد استفاده آن‌قدر ساده است که شاید باور کردن آن برای‌تان مشکل‌ باشد‌. ولی به هر صورت شاید شما نیز بخواهید مثل‌ بسیاری‌ از والدین‌ دیگر که از این شیوه‌ استفاده‌ کرده‌ و در آن موفق‌ شده‌اند، آن را امتحان‌ کنید‌. در این صورت‌ بهتر است‌ قضاوت را به‌ بعد‌ از مطالعه‌ دقیق‌ کتاب‌ و به کار بستن‌ روش‌‌ها‌ (بعد‌ از یک‌ ماه‌) موکول‌ کنید‌.

در طول‌ این مدت‌ می‌‌‌ببینید‌ که چگونه رفتار‌ فرزندان‌تان به طور‌ چشمگیری‌ بهبود‌ یافته‌‌ و چقدر از رفتار‌ و کردار‌ خودشان‌ احساس‌ رضایت خواهند‌ داشت‌. مطمئنم‌ که شما‌ نیز به همان‌ نتایجی‌ دست خواهید یافت که والدین دیگر دست‌ یافته‌اند‌. مطمئن‌ باشید‌‌ که این شیوه، هم از دیدگاه‌ والدین و هم از دیدگاه کودکان مفید و مؤثر می‌باشد‌.

نقد کتاب نقش مادر در تربیت کودک

کتاب نقش مادر در تربیت کودک تنها مختص مادران نیست، اگر با کودکان در ارتباط هستید و دوست دارید با روش‌هایی آسان و سریع آن‌ها را به‌سمت رفتارهای بهتر سوق دهید، این کتاب مناسب شماست. از لحاظ روانشناسی مادران نقش بسزایی در شکل‌ گیری تربیت مناسب کودکان و نوجوانان دارند.

تحسین یک دقیقه‌ ای، اهداف یک دقیقه‌ای، توبیخ یک دقیقه‌ای تکنیک‌ها و روش‌های موجود در این کتاب هستند که به شما برای اینکه بتوانید مادری نمونه، شایسته و خوب باشید کمک می‌کنند و سریع‌ترین راه‌ ب‍رای‌ ک‍م‍ک‌ ب‍ه‌ ف‍رزن‍دان‌ است ت‍ا ب‍ی‍ام‍وزن‍د چ‍گ‍ون‍ه‌ خ‍وی‍ش‍ت‍ن‌ را دوس‍ت‌ داش‍ته باشند.

اگر می‌ خواهید زندگی سالم، موفق، کم استرس و شاد داشته باشید کتاب نقش مادر در تربیت کودک برای شما مفید خواهد بود زیرا این اثر به شما کمک می‌ کند که هم مادر خوبی باشید و هم اعتماد به نفس، شادمانی و رضایت خاطر را در فرزندانتان پرورش دهید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 407 بار

Spencer%20Johnson%20 4 %D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%86%D8%B3%D8%B1%20%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%86

عنوان کتاب: نقش مادر در تربیت کودک

(مادر یک دقیقه ای)

یک دقیقه با فرزندم

نویسنده: اسپنسر جانسون

مترجم: نیاز ظفری

تعداد صفحات کتاب: 63 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

با خواندن کتاب نقش پدر در تربیت کودک خواهید آموخت که نقش پدر در تربیت فرزندان چیست و برای ایفای صحیح نقش پدر در تربیت کودکان چه کاری از دست شما بر می آید. اگر می‌خواهید فرزندانی با اعتماد به نفس...
بروزرسانی: 4 ماه قبل
تعداد بازدید: 328

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *