چهار قدرت بزرگ

چهار قدرت بزرگ (nbookcity.com)

دانلود کتاب چهار قدرت بزرگ

کتاب چهار قدرت بزرگ (The Big Four)  رمانی جنایی نوشته شده توسط آگاتا کریستی است که در آن هرکول پوآرو و آرتور هستینگز نقش دارند.

این کتاب اولین بار در انگلستان توسط انتشارات «ویلیام کولینز»  در ۲۷ ژآنویه ۱۹۲۷ منتشر شد. سبک این رمان با دیگر کارهای آگاتا کریستی متفاوت بوده و چند جنایت که توسط یک سازمان بزرگ روی می‌دهد را روایت می کند. داستان این کتاب از چند قتل تشکیل می شود که همگی کار یک سازمان مخوف به نام چهار قدرت بزرگ است؛ که چهار شخصیت اصلی دارد:  یک چینی یک زن دانشمند فرانسوی یک ثروتمند آمریکایی و یک بازیگر تئاتر که قتل ها به عهده اوست.

قسمتی از متن کتاب چهار قدرت بزرگ

من با افرادی برخورد کرده ام که از مسافرت و گذشتن از کانال مانش لذت می برند، یعنی افرادی که به هنگام ورود کشتی، آرام و خونسرد روی صندلی راحتی روی عرشه می نشینند و صبر می کنند تا کشتی پهلو بگیرد و توقف کند، و پس از آن اسباب و اثاثشان را بی سرو صدا گرد می آورند و از کشتی پیاده می شوند. من شخصا نمی توانم چنین کاری بکنم. من درست از همان لحظه ای که پا به کشتی می گذارم حس می کنم که وقت آنچنان کم است که نمی شود از جا جهید و کاری کرد.

من جامه دان هایم را پیوسته این سوی و آن سوی می برم و اگر طبقه پایینی و به تالار غذاخوری کشتی بروم همیشه غذا را با عجله می خورم و نگران و ناراحت هستم که نکند تا من در طبقه پایین هستم کشتی به مقصد برسد. شاید این حالت نتیجه مرخصی های کوتاه زمان جنگ است، که در آن هنگام همیشه می کوشیدیم جایی نزدیک پله خروجی کشتی بگیریم، تا جز نخستین کسانی باشیم که از کشتی پیاده می شوند و مبادا که دقایق با ارزش چهار یا پنج روز مرخصیمان را بیهوده به هدر بدهیم …

تعداد بازدید: 2,151 بار

Agatha Christie آگاتا کریستی8

عنوان کتاب: چهار قدرت بزرگ

نویسنده: آگاتا کریستی

مترجم: عبدالحسین شریفیان

تعداد صفحات کتاب: 271 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.47 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آگاتا کریستی مشهورترین نویسنده‌ی زن و یکی از پیشروان ادبیات جنایی می باشد. آگاتا کریستی در خلق شخصیت بی‌نظیر بود و شخصیت‌های جاودانه‌ای مانند کارگاه هرکول پوآرو و خانم مارپل از شاهکارهای جاودانه‌ی او هستند. جالب است بدانید زندگی شخصی آگاتا کریستی هم مانند داستان‌هایش بسیار پیچیده و معما گونه بوده است. بیشتر شهرت آگاتا کریستی برای نوشتن رمان‌های پلیسی و جنایی است؛ اما جالب است بدانید که او تحت نام مستعار مری وستماکوت داستان‌ هایی عاشقانه و رمانتیک هم می ‌نوشت.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام
کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

قطار پست از مبدأ ایرلند در تاریکی شب، یا بهتر است بگوییم در تاریکی نخستین ساعات بامداد، به پیش می‌تاخت. هر از گاهی موتور دیزلی‌اش به علامت هشدار ناله محزونی سر می‌داد. سرعتش از هشتاد کیلومتر در ساعت بیشتر بود. به‌موقع می‌رسید.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1591
رمان جنایتهای خیابان هیکوری توسط آگاتا کریستی نوشته شده است .خانم آگاتا کریستی نگارنده ی مشهور انگلیسی رمان های مهیج جنایی و ادبیات پلیسی بوده است. او هم اکنون با اسم مستعار مِری وستماکوت رمانهای عاشقانه و رومانتیک نگاشته است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1638

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *