خواص گریپ فروت

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
خواص گریپ فروت

دانلود کتاب خواص گریپ فروت

کتاب خواص گریپ فروت گردآوری شده توسط رضا پوردست گردان است که شما را با تاثیرات این میوه در کاهش وزن، جوان سازی پوست، موی سر، دیابت، فشار خون، بارداری و … آشنا می کند.

این کتاب در ۵۰ صفحه و در نه فصل در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

خلاصه کتاب

گریپ فروت، میوه ای است شبیه پرتقال، ولی درشت تر از آن و درون آن به رنگ های سفید، صورتی و قرمز پرورش می یابد و گاه به اندازه یک طالبی بزرگ رشد می کند. در ابتدا مستقیم به سراغ مشهورترین خاصیت گریپ فروت می رویم؛ امروزه مشکل بسیاری از افراد انتخاب یک رژیم غذایی مناسب برای کمک به کاهش وزن است. 

بنابر این، بسیاری از روش های رژیم غذایی برای رسیدن به کاهش وزن مورد هدف قرار می گیرند. یک نوع از روش های موثر، شامل استفاده از گریپ فروت است. بعضی از مطالعات معتقدند که این میوه می تواند بعد از چند ماه مصرف و تلاش، برای کاهش وزن مفید باشد.

با در نظر گرفتن احتمال کاهش وزن با مصرف گریپ فروت، تقاضای بیشتر از این میوه اتفاق افتاده است. علاوه بر خود میوه، آب و پالپ میوه، عصاره گریپ فروت نیز خواص درمانی فراوان دارد و برای همین از آن در انواع محصولات آرایشی بهداشتی پوست استفاده می شود.

متخصصان طب سنتی توصیه می کنند که چنانچه فصل زمستان مبتلا به عفونت ریه و بینی می شوید بهتر است از بخور آب گرم با عصاره گریپ فروت استفاده کنید. به این دلیل که باعث بازشدن مجاری تنفسی و نیز ضدعفون ی سینوس ها می شود.

بخشی از متن کتاب

در کتاب خواص گریپ فروت می‌خوانیم: گریپ فروت میتواند سفید، زرد، صورت ی و حتی قرمز باشد و مزه ترش یا شیرینی داشته باشد. اما اغلب اوقات یک گریپ فروت تازه ترکیبی از زرد و صورتی است و طعم و مز های شیرین و ترش دارد. 

مهم نیست انتخاب شما کدام رنگ از گ ریپ فروت باشد، نکته حائز اهمیت این است که کالری آن کم اما سرشار از طعم و مواد مغذی عالی برای حفظ سلامتی بدن شما است. کافی است روزانه تنها نیمی از یک گری پفروت را میل ک نید تا مطمئن باشید حداقل نیمی از ویتامین سی لازم برای بدنتان را دریافت کرده اید.

به طور میانگین هر گریپ فروت حدود ۲۲۶ گرم آب و حدود ۱۰۰ کالری دارد. سعی کنید ۲۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی آب گریپ فروت بنوشید تا کمک موثری برای کاهش وزنتان باشد. مصرف این نوشیدنی باعث میشود اشتهای کمتری برای خوردن غذا داشته باشید و در نتیجه کمتر بخورید و لاغر شوید.

حتی یک لیوان کوچک هم میتواند کارساز باشد اما باید در نظر داشته باشید تنها مصرف گریپ فروت نمی تواند باعث کاهش وزنتان شود. در پایان امیدواریم از خواندن کتاب خواص گریپ فروت لذت ببرید.

خواص گریپ فروت - رضا پوردست گردان

عنوان کتاب: خواص گریپ فروت

ترجمه و گردآوری: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 50 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 10.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

در جهانی که هر روز اخبار بد به سراغ‌مان می‌آید و به انواع عادت‌ها و رفتارهای نه چندان خوب مبتلا شده‌ایم، کتاب غلبه بر عادت های مزاحم می‌تواند راهنمایی مناسب برای رهایی از این مسائل باشد. رفتارهایی که موجب اختلال در روند زندگی سالم و عادی شده مانند: اعتیاد به مواد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1959
با خواندن کتاب کفش‌های قرمز اثر هانس کریستین آندرسن از مجموعه دختر کبریت فروش، درمی‌یابید که در سخت‌ ترین لحظات زندگی وقتی ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید هیچ اتفاقی به میل و خواست شما رخ نمی‌دهد، دست یاری پروردگار به کمکتان می‌آید.
بروزرسانی: 1 هفته قبل
تعداد بازدید: 1462

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *