زن و اعتماد به نفس

قیمت اصلی 37.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

نویسنده: جویس مایر

مترجم: شینکا زاهد

تعداد صفحات کتاب: 284 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب زن و اعتماد به نفس pdf

دانلود کتاب زن و اعتماد به نفس pdf

کتاب زن و اعتماد به نفس اثری فوق العاده عالی و کاربردی از جویس مایر است که برداشت ها و تجربیات خود را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

در زندگی ما انسانها اعتماد کردن، عملی است که به واسطه ی آن، ما در حریمی امن و مطمئن قرار میگیریم و این حریم امن برای انسان آسودگی خاطر و اطمینانی فراهم می‌آورد که به موجب آن قدرتی فزاینده برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان کسب می‌کنیم. اعتماد شامل: اعتماد کردن به خداوند، اعتماد به خود و در نهایت اعتماد به دیگران است.

مقصود جویس مایر از اعتماد همانگونه که از عنوان کتاب برمی‌آید اعتماد به نفس است، آن اعتماد به نفسی که ریشه در اعتماد به خداوند دارد. اعتماد به نفس یعنی باور داشتن توانمندی‌ها و استعدادهایمان، همان توانمندی‌ها و استعدادهایی که خداوند در نهاد ما انسانها قرار داده است و در هر یک از ما منحصر به فرد است.

خلاصه کتاب

کتاب زن و اعتماد به نفس اثریست برای تقویت خودباوری. به دلیل سال ها سوءاستفاده و دیدگاه نادرست نسبت به زنان، بسیاری از زنان اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. درحالی که خداوند لذت بردن از لحظه لحظه ی زندگی را برای ما می خواهد. وجود انسان هایی که حس ناامنی دارند در جامعه ی امروز ما به یک اپیدمی تبدیل شده است. این مسئله باعث بروز مشکلات بسیاری در روابط میان فردی شده و یکی از عوامل آن طلاق است.

نویسنده می گوید: من در زندگی خود درس های زیادی در مورد اعتمادبه نفس حقیقی فراگرفته ام و از به اشتراک گذاشتن آنچه فراگرفته ام لذت می برم و امیدوارم که شما هم از این آموزه ها برای ساختن آنچه خداوند از شما انتظار دارد، بهره ببرید. خداوند از شما می خواهد بی باک، جسور، با اعتمادبه نفس، محترم، پرطرفدار باشید و مردم شما را دوست داشته باشند.

خداوند برنامه ای عالی برای زندگی شما دارد و من امیدوارم و دعا می کنم که خواندن کتاب زن و اعتماد به نفس به شما کمک کند بیش از پیش به تحقق این مسئله نزدیک تر شوید. می توانید سر خود را بالا بگیرید و نسبت به خود و آینده تان اعتماد داشته باشید. می توانید با جسارت و جرئت دست به انجام کارهای جدید بزنید، حتی کارهایی که مردان و زنان دیگر بیش از شما به آن مبادرت نورزیده اند. شما توانایی آن را دارید.

اعتماد به نفس عبارتی بسیار عمیق است که همه ما انسانها باید آن را بیاموزیم و با تمرین، آن را در خود نهادینه کنیم و براساس آن پیش برویم. اعتماد به نفس خالی به تنهایی کارا نیست و جواب نمیدهد، چرا که فروتنی را که از صفات بی‌نظیر خداست از انسان می‌رباید و غرور را جایگزین آن می‌کند و غرور نه محبت را در خود دارد و نه ادب و نه خویشتنداری را.

بنابراین اعتماد به خدا را که به وجود آورنده‌ی اعتماد به نفس واقعی است نیز از بین می‌برد و انسان را درگیر ناآرامی، کلافگی و افکار پوچ و واهی می‌کند و در نهایت آن حریم امن را از انسان می رباید. کتاب زن و اعتماد به نفس را به همه بانوانی که می خواهند قدم در راه خودباوری و پیشرفت بگذراند پیشنهاد می کنیم.

بخشی از متن کتاب

هریت بیچر استو، پرفروشترین رمان قرن ۱۹ آمریکا را نوشت. کلبه عمو تام رمانی که کار یک خداشناس حقیقی بود. او دختر یک واعظ مشهور به نام لیمان بیچر بود که به الهیات و کار برای پیشرفت اجتماعی علاقه داشت. قبیله ی بزرگ بیچر به سینسیناتی کوچ کرد و لیمان در آنجا مسئولیت مدرسه علوم الهیات لین را یافت. آنجا بود که هریت برده های فراری را دید و از دوستان و ملاقت‌ها و تجارب شخصی خود فرا گرفت که سیاهان به چه سبک زندگی می‌کرده‌اند.

زمانی که همسرش کالوین استو به درجه استادی در کالج رسید، خواهر شوهر هریت او را تشویق کرد کتابی در مورد زشتی‌های برده داری بنویسد. این کتاب در یک سال ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشت که در آن زمان بی‌سابقه بود. بعدها، جی ال آیکن آن را به شکل یک نمایشنامه درآورد که تا مدت زیادی پیش از جنگ و پس از جنگ در کشور اجرا میشد.

در نقطه ای از تاریخ کشور ما که سیاست و تغییرات فرهنگی عمدتاً مردانه بودند، هریت اثری از خود به جای گذاشت که او را به یکی از بهترین نویسندگان قرن ۱۹ و ۲۰ تبدیل کرد. او در مقابل مفاهیم نژادی و فرهنگی نادرست زمان خود ایستاد و تلاش کرد پیام آزادی را به همگان با هر رنگ و نژادی برساند. او دستاوردهای بزرگتری نیز دارد. آبراهام لینکلن در دیدار خود با هریت در زمان جنگ داخلی گفت: «شما همان زن کوچکی هستید که با نوشتن این کتاب این جنگ بزرگ را به راه انداخته اید!»

نقد کتاب زن و اعتماد به نفس pdf

در کتاب زن و اعتماد به نفس بهترین تکنیک ها را از زبان یکی از معتبرترین نویسنده های زن مطرح می خوانید. همه ی ما با اعتماد بنفس به دنیا نمی آییم و هیچکس در هر شرایطی با اعتماد بنفس نیست. با صحبت کردن در مورد اعتماد بنفس نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید. ما زنها مشکلات خاصی برای افزایش اعتماد بنفس‌مان داریم. اعتماد بنفس بصورت غریزی با ما همراه نمی‌شود. دخترها معمولا جسارت و اعتماد به نفس کمی دارند.

زمانی که کلمه زن با اعتماد به نفس را می‌شنوید، به‌طور خودکار تصویر کسی در ذهنتان مجسم می‌شود. این فرد به‌راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد، موفقیت‌ هایش به تصویر کشیده می‌شود و باعث ایجاد حس خوشنودی خواهد شد. این افراد الگوی کاملی از «اعتماد به نفس» برای شما هستند.

اما چه ویژگی در این افراد وجود دارد که باعث می‌شود افراد با اعتماد به نفس در نظر گرفته شوند؟ همانند بسیاری از صفات، عادت‌های خاصی هم در زنان دارای اعتماد به نفس بالا وجود دارد که می تواند حس خوشنودی را به وجود بیاورد.

زنان به رفتار دیگران بسیار حساس تر هستند و از تغییراتی آگاهی دارند که می تواند باعث بهتر شدن یک موقعیت و راحت تر ساختن آن موقعیت برای دیگران بشود. با این حال؛ توانایی فکر کردن به موضوعات بیشمار می تواند به تجزیه و تحلیل های بیش از حد ذهنی منجر بشود و زندگی را برای آنها خراب کند. چرا که این فرآیندهای ذهنی باعث سردرگمی، عصبی شدن و درنهایت منفعل شدن آنها می شود.

خواندن کتاب زن و اعتماد به نفس می تواند برای همه خانم ها مفید و مثمرثمر باشد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1454 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زن و اعتماد به نفس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *