خانه اوهام

قیمت اصلی 65.000 تومان بود.قیمت فعلی 52.000 تومان است.

ادامه کتاب خانه آرزوها

نویسنده: پولین گج

مترجم: بهاره ح. جواهری

تعداد صفحات کتاب: 500 صفحه

حجم فایل: 51.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب خانه اوهام pdf

دانلود کتاب خانه اوهام pdf

دختری که با یک دنیا آرزو وارد حرمسرای فرعون شده بود با چه چیزهایی روبه رو میشود… کتاب خانه اوهام رمان بلندی است از پولین گج.

داستان کتاب در حدود دوازده قرن، قبل از میلاد مسیح اتفاق می‌افتد. رامسس سوم، دومین پادشاه سلسله‌ی بیستم فراعنه در آخرین فرمانروای بزرگ امپراطوری جدید پیکارهای متعددی انجام می‌دهد و طرح‌های عمرانی عظیمی را راه‌اندازی می‌کند. در این زمان “طو” دخترک روستایی کوچک با چشمان آبی، رویای افق‌ هایی دیگر و سواحلی دیگر را در سر می‌پروراند؛ به جز آن قسمت نیل که روی آن متولد شده است.

او ناراضی از سرنوشتی که از پیش برایش در نظر گرفته شده به کمک برادرش و پنهان از نگاه پدر و مادرش، خواندن و نوشتن می‌آموزد و هم چنین گوشه‌ای از علم پزشکی را از مادرش که قابله بوده، فرا می‌گیرد. بر حسب اتفاقاتی که پس از این رخ می‌دهد، “طو” توسط فرعون تبعید می‌شود و در آن جا در معرض خطر توطئه چینان قرار می‌گیرد. اما قهرمان کتاب خانه اوهام، یاری‌ رسانی قدرتمند دارد. “کامن” جوان که به طرزی غریب نسبت به او احساس نزدیکی می‌کند، در صدد برمی‌آید تا یاری‌اش کند….

در کتاب خانه اوهام با داستانی ساده و دلنشین طرف هستیم: غروب بود. وقتی روی ساحل قدم گذاشتم، از لابه‌لای درخت‌ها، دکل پرستشگاه و آبراهی که زائران و ملاقات‌کننده‌ها با زورق از آن می‌گذشتند، به چشمم خورد. آب، زیر واپسین پرتوهای رع به سرخی می‌گرایید. هوا گرم و غبارآلود بود و بجز صدای بال‌بال و جیک‌جیک پرنده‌ها که خود را برای شب آماده می‌کردند صدای دیگری به گوش نمی‌رسید. وظیفه‌ای سبک و مختصر داشتم، مگر این‌که ساکنان روستا نسبت به پیک‌های فرعون کینه‌ای تند و شدید می‌داشتند.

کاملاً دقیق و کوشا نسبت به وظایفم، از ساحل دور شدم. تعدادی از ملوان‌ها چوب جمع‌آوری می‌کردند و تعدادی دیگر طناب پاره شده را ترمیم می‌کردند ــ گذرگاه کنار رودخانه و حوالی آن را بازرسی کردم تا یقین حاصل کنم خطری متوجه پیک من نیست. طبیعتا خطری متوجه او نبود. اگر بنا بود در طول این سفر کوچک‌ترین خطری متوجه خدمتگزار سلطنتی باشد، ژنرال محافظت از او را به یک سرباز جنگ‌آزموده واگذار می‌کرد…

نقد کتاب خانه اوهام pdf

شعله‏ هاى عشقى فراموش شده بار دیگر زبانه می کشد و رازهاى پنهان یکى پس از دیگرى ‏آشکار می ‏شود. کتاب خانه اوهام در ادامه کتاب خانه آرزوها نوشته شده است و کسانی که رمان مذکور را خوانده اند، بدون شک از خواندن جلد دوم این اثر استقبال خواهند کرد. در بخشی از رمان آمده:

به پهلو چرخیدم و برای مبارزه با حالت تهوعی که با غذاهای متنوع و شرابی که نوشیده بودم ارتباطی نداشت چشمهایم را بستم. سالها کوشیده بودم خودم را از گذشته ام جدا کنم و حالا این تلاش با چاقویی کثیف به پایان می رسید که آلوده ام می کرد. نمیدانستم چکار بکنم. وقتی در روشنایی براق صبحگاه، نخستین غذای روز را خوردم کامن هنوز به خانه بازنگشته بود تعجبی نکردم با حواس پرتی صبحانه ام را تمام کردم داشتم تنگ شیر بز را خالی میکردم که دیدم پا باست به طرفم آمد…

کتاب خانه اوهام pdf کتابی است که گویای نتیجه حوادث و اتفاق پیش آمده ی زندگی طو است؛ تا داستان پر ماجرای بیان شده را به اتمام رساند. امیدواریم از خواندن این کتاب لذت ببرید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1319 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خانه اوهام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *