راز شاد زیستن

قیمت اصلی 49.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

دستورالعمل‌هایی کوچک برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی

نویسنده: اندرو متیوس

مترجم: وحید افضلی راد

تعداد صفحات کتاب: 158 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب راز شاد زیستن pdf

دانلود کتاب راز شاد زیستن pdf

کتاب راز شاد زیستن pdf حاوی جملات کلیدی و پرمعناست که اگر درک کنیم و در زندگی اجرا کنیم مسیر زندگی را به کلی تغییر میدهد.

زندگی، فرآیند ساختن است. آنچه امروز انجام می‌دهید، بر آنچه فردا خواهید داشت، تأثیر می‌گذارد. زندگی در محوطه‌ای بسته 24 ساعته اتفاق نمی‌افتد. نتیجه‌ی فردا، ثمره‌ی تلاش امروز است.

ترک عادت ناشایست، گذراندن ساعتی در کنار خانواده، تعیین اهداف، پس‌انداز پول یا خرج کردن آن، ورزش کردن، وسعت بخشیدن به دامنه‌ی ذهن و هر تصمیم دیگری که امروز می‌گیرید، بر فردای شما تأثیر خواهد گذاشت.

سبک نوشتاری آقای اندرو متیوز در کنار مطالب علمی، این کتاب را واقعا جذاب کرده است. اگر به دنبال کتابی هستید که ساده و روان پیش برود اما محتوای خوبی داشته باشد، حتما کتاب راز شاد زیستن pdf برای شما مفید خواهد بود. اثریست که بسیاری از مطالبش برایتان جدید و بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خلاصه کتاب راز شاد زیستن

کتاب راز شاد زیستن pdf یک راهنمای شغلی نیست فلسفه‌ای درباره زندگی است که می‌گوید: شما فقط یک‌بار زندگی می‌کنید بنابراین عمر خود رابه انجام کارهایی بگذرانید که دوستشان دارید. برای این منظور لازم است که ابتدا این دو ایده را بپذیرید:

  1. همیشه این امکان وجود دارد که انسان، حداقل در اوقات فراغت، به انجام کار مورد علاقه‌اش بپردازد. بعضی از آدم‌ها همیشه نقش قربانی را بازی می‌کنند و هرگز هیچ وقتی را صرفاً برای خود کنار نمی‌گذارند. اگر نتوانید در اوقات فراغت خود، کار مورد علاقه‌تان را انجام دهید جای تردید وجود دارد که در ساعات دیگر، به خود اجازه چنین کاری بدهید.
  2. همیشه این امکان وجود دارد که انسان در ازای انجام کار مورد علاقه‌اش، حقوق بگیرد. اکثر ما با این اعتقاد بزرگ شده‌ایم که معنای کار، زجر و زحمت است. اشتباه است، میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان در ازای کار آسان، دستمزدهای گزاف می‌گیرند.

در کتاب راز شاد زیستن pdf نویسنده سعی دارد تا تفاوت بین شادی و لذت را بیان کند، همچنین او به دنبال بیان این حقیقت است که انسان‌های خوشحال و شاد علاوه بر اینکه از لحظات حال خود لذت می‌برند، به موفقیت‌های بیشتری نیز در آینده دست خواهند یافت.

در پایان کتاب نویسنده با توجه به مطالعات و پژوهش‌های علمی صورت گرفته، روش‌های شاد زیستن را معرفی می‌کند.

بخشی از متن کتاب

در کتاب راز شاد زیستن pdf می‌خوانیم: اگر شما یک آدم ولخرج باشید و به کشور آرژانتین مهاجرت کنید، باز هم همان آدم ولخرج هستید. بهترین پندی که می توانیم به فِرِد بدهیم، این است: «قبل از آنکه آدرست را عوض کنی، تفکرت را عوض کن.» درس های ما، هرجای دنیا که باشیم، در تعقیب ما هستند.

زندگی شما، بازتاب کامل اعتقادات شماست. هنگامی که عمیق ترین باورهای خود را درباره زندگی تغییر می دهید، زندگی شما هم به همان ترتیب دستخوش تغییر می گردد. اطلاعات جدید هنگامی در اختیار ما قرار می گیرند که آمادگی لازم را برای کسب آنها داشته باشیم و تا آن زمان حتی آشکارترین چیزها از چشم هایمان پنهان می مانند.

از آنچه دارید، لذت ببرید. خیلی ها به عنوان ظرف میوه، از کاسه های پلاستیکی کهنه استفاده می کنند در حالی که ظروف زیبای آنها در بوفه های دربسته، خاک می خورد. اما بعد آنها می میرند و تمام آن ظرف کریستال را برای بچه هایشان می گذارند تا آنها را بشکنند. من می گویم، اگر کریستال زیبایی دارید، چرا خودتان آن را نمی شکنید؟

نقد کتاب راز شاد زیستن pdf

واقعا آثاری مانند کتاب راز شاد زیستن pdf، برای زندگی کنونی لازم است. این کتاب مملو از آرامش و امید و شادمانی است. تغییر همیشه چالش برانگیز است. تغییر دادن الگوهای ذهنی آسان نیست اما امکان پذیر است. ما در سراسر این کتاب به این موضوع می پردازیم، چون وقتی ما تغییر می کنیم زندگی تغییر می کند.

زندگی ما بر طبق یک سری الگوهایی پیش میٰرود که ریشه در ضمیر ناخودآگاهمان دارند. ما ناخودآگاه زندگی خود را بر اساس این الگوها پیش می‌بریم. مثلا برخی همیشه به دنبال حادثه‌اند، برخی همیشه در زندگی ناله می‌کنند و برخی همیشه نگرانند و…. و دقیقا زندگی هم با آنها همان را می‌کند که انتظارش را دارند، اما این یک حقیقت است که ما اسیر الگوهای رفتاری خود نیستیم.

الگوهای منفی کهنه ممکن است قوی و جاافتاده باشند، اما شکست ناپذیر نیستند. جهان، بازتابی از خودِ ماست. وقتی از خود بیزاریم، از همه بیزاریم و وقتی به همین که هستیم، عشق می‌ورزیم، جهان هم فوق‌العاده و دوست داشتنی به‌نظر می‌رسد.

تصویری که انسان از خویشتن در ذهن دارد، تعیین می‌کند که چه رفتارهایی از او سر خواهند زد؛ با چه کسانی دوست خواهد بود، برای به دست آوردن چه چیزهایی تلاش، و از چه اموری اجتناب خواهد کرد.

اندرو متیوس در کتاب راز شاد زیستن pdf درباره الگوهای رفتاری ما و چگونگی تغیر آنها و تبدیلشان به الگوهای مثبت صحبت می‌کند. او در این اثر معروف خود که همه مردم در همه جای دنیا آن را می‌شناسند و در کتابخانه بیشتر کلینیک‌های رفتاردرمانی و روان‌شناسی هم یافت می‌شود، راز چگونه شاد زیستن را آموزش می‌دهد.

او با مطالبی که در کتابش بیان می‌کند، می‌تواند به راحتی شما را با خود همراه کند تا ضمن خواند کتاب جذاب و تاثیرگذارش زندگی خود را گام به گام بهبود بخشید:

«اغلب مردم تعریف و تمجیدها را ظرف چند دقیقه فراموش می‌کنند، اما یک اهانت را سال‌ها به‌خاطر می‌سپارند. آن‌ها مانند آشغال جمع‌کن‌هایی هستند که هنوز توهینی را که مثلا بیست‌سال پیش به آن‌ها شده با خود حمل می‌کنند و بوی ناخوشایند این زباله‌ها همواره آنان را می‌آزارد. برای شاد بودن باید بر «افکار شاد» تمرکز کنید. و باید ذهن خود را از زباله‌های تنفر، خشم، نگرانی و ترس رها کنید.»

کتاب راز شاد زیستن pdf را هم باید خودتان بخوانید و هم به دیگران هدیه بدهید تا جامعه ای شاد داشته باشیم!

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1474 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راز شاد زیستن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *