شنای شبانه

قیمت اصلی 46.000 تومان بود.قیمت فعلی 36.000 تومان است.

داستانی پلیسی معمایی در ژانر جنایی

نویسنده: مگان گلدین

مترجم: مریم فتحی

تعداد صفحات کتاب: 339 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

دانلود کتاب شنای شبانه pdf

اگر از طرفداران داستان‌های جنایی، معمایی هستید کتاب شنای شبانه pdf انتظارات شما را برآورده خواهد کرد!

داستانی روان و جذاب، با ترجمه خوب و دلنشین است. توصیف مگان گلدین، نویسنده رمان، باعث می‌شود خودتان را کنار راوی داستان (که مدیر یک پادکست خبری است) حس کنید و مشتاق باشید بدانید اتفاقات بعدی چیست؟

دادگاه و حالت‌های متهم و شاکی به صورت حرفه‌ای تعریف شده. برداشت و واکنش‌های مختلف جامعه به انواع جرم‌ها شما را به فکر خواهد انداخت! اگر روحیه‌ای لطیف و حساس دارید اصلا این رمان را توصیه نمی کنیم چرا که بسیار دردناک است…

خلاصه کتاب

در کتاب شنای شبانه pdf، ریچل، مجری معروف پادکست‌هایی با موضوع داستان‌های جنایی واقعی هست؛ برای فصل جدید پاکست‌هایش به شهر نیاپولیس می‌رود تا در دادگاه یک تجاوز شرکت کند. همزمان با ورود به شهر، ریچل نامه‌های مرموزی دریافت می‌کند. شخصی از ریچل می‌خواهد تا کشف کند بیست و پنج سال پیش در این شهر برای خواهرش چه اتفاقی افتاده است…

وقتی کتاب شنای شبانه pdf را می‌خوانید می‌توانید تصور کنید که حال و هوای محاکمه یک پرونده تجاوز به چه صورت است، از این لحاظ می‌توانیم بگوییم با کتاب دردناکی روبرو هستیم. قضاوت‌های مردم، فشار روانی که روی خانواده شاکی هست و تلاش خانواده متهم برای اثبات بی گناهی را به بهترین نحو نشان می‌دهد. همزمان با روند دادگاه ما با گذشته شهر هم آشنا می‌شویم و این باعث جذابیت بیشتر کتاب می‌شود.

نامه‌هایی که ریچل از آن شخص، دریافت می‌کند و کم‌کم اتفاقی که برای خواهرش افتاده را توضیح می‌دهد، اتفاقی که همه نادیده گرفتنش و خیلی راحت این خانواده را قضاوت کردند… ریچل در یکی از قسمت‌های اول پادکستش می‌گوید: اگه بچه مدرسه‌ای به طور اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار بگیرد هیچکس نمی‌گوید که قربانی آن روز نباید می‌رفت مدرسه، اصلا هیچکس قربانی را سرزنش نمی‌کند. اما چرا همیشه انگشت اتهام سمت خود قربانی‌های تجاوز هست؟

مگان گلدین نویسنده کتاب شنای شبانه pdf، به سرعت در حال تثبیت نام خود به عنوان یک صدای جدید هیجان انگیز در داستان های جنایی استرالیا است. گلدین در گزارش‌هایش به موضوعاتی از قبیل جنگ، صلح، تروریسم بین‌المللی و بحران‌های مالی در خاورمیانه و آسیا می‌پردازد. مگان هم‌اکنون در ملبورن استرالیا ساکن است. پیش از رمان حاضر، دو اثر دیگر با نام‌های دختر در کلرز وی و اتاق فرار نیز به قلم گلدین به چاپ رسیده است.

بخشی از متن کتاب

بعد از اتمام جلسه‌ی صبح دادگاه، ریچل به سرعت از آنجا رمید. دادگاه بیش از حد انتظار طول کشیده بود و ریچل بیست دقیقه بیش از حد مجاز در خیابان پارک کرده بود. او به نبش خیابان، همان جایی که ماشینش را پارک کرده بود، رفت و برگه جریمه‌ای را دید که زیر برف پاک‌کن ماشینش تکان تکان می خورد؛ لحظه‌ای دلواپس شد.

جلوتر که رفت، متوجه شد که کاغذ برگ جریمه نیست. یادداشت دیگری از سوی هانا بود. به در ماشینش تکیه داد و نامه را خواند. نامه را که تمام کرد، در عوض گذاشتن پول در پارکومتر و برگشتن به دادگاه سوار ماشین شد و دور شد. موقع رانندگی به روال هر روز، برای مبادلهٔ اخبار کاری شماره پیت را گرفت. پیت گوشی را برداشت. صدایش خسته به نظر می‌رسید.

روز گذشته از بیمارستان به خانه برگشته بود و داشت خودش را با دوز پایین داروهای مسکن وفق می‌داد. ریچل پرسید: «پیت، چی شده؟ ناراحت به نظر میای. حالت خوب نیست؟» «دارم نظرهایی که مردم در شبکه های اجتماعی گذاشته‌ن میخونم. اونقدرها که بگی خوب نیست.» «منظورت چیه؟» تا به حال یه همچین واکنش دوگانه‌ای ندیده بودم.

بعضی از شنونده‌ها بهت پریده‌ن. به نظرشون تو داری قربانی رو سرزنش می‌کنی و خیلی راحت از کنار اسکات بلیر می‌گذری. بعضی‌های دیگه‌شون هم تو رو به جانبداری از کِلی متهم کردن. دارن متهمت می‌کنن به اینکه اسکات رو ول کردی به امان خدا.»

ریچل گفت: «مسخره است. من باید به هر دو جنبه ماجرا بپردازم. مگه هدف همین نیست؟ مگه هدف واقع‌بین بودن نیست؟» پیت گفت: «واقع بینی رو که خدا بیامرزدش. خواب دیدی خیر باشه، ریچ این روزها هر کی واسه خودش یه نظری داره. حالا چه بفهمه چی میگه چه نفهمه. معمولاً هم دومی درسته. حالا هم تیرشون تو رو نشونه رفته»

چرا باید این رمان را بخوانیم؟

در کتاب شنای شبانه pdf مجری پادکستی با موضوع داستان‌های جنایی واقعی، در حین گزارش محاکمه‌ای جنجالی با گذشتۀ تاریک شهری کوچک و جنایت وحشیانه‌ای که سال‌ها قبل در آنجا رخ داده است، درگیر می‌شود. فصل جدید پادکستْ ریچل را به شهری کوچک کشانده، شهری که دادگاهِ رسیدگی به پروندۀ تجاوزی ویرانگر میان مردمش تفرقه ایجاد کرده است.

پسر بومی پرآوازه، شناگری که قرار است در بازی‌های المپیک مایۀ سرافرازی باشد، متهم به تجاوز به نوۀ عزیز رئیس‌پلیس شهر شده است. ریچل در تلاش برای موفقیت فصل سوم پادکست، خودش را وقف تحقیقات می‌کند ـ اما نامه‌های مرموز پی‌درپی از راه می‌رسند.

شخصی او را تعقیب می‌کند و دست‌ بردار نخواهد بود تا ریچل کشف کند سالها پیش برای خواهر او چه اتفاقی افتاده است. با کشف ارتباطات حیرت‌ انگیز بین دو پرونده، گذشته و حال با هم تلاقی می‌کنند و این افشاگری‌ روند دادرسی و زندگی همۀ افراد درگیر در ماجرا را تغییر می‌دهد.

نکوداشت‌های رمان

مجله تایمز: خواندن کتاب شنای شبانه pdf اعتیاد آور است!
کریستینا الجر: یک تریلر جذاب و هیجانی که از همان صفحه نخست مرا جذب خود کرد.
بررسی‌های کرکوس: تمامی برنامه‌هایتان را کنسل کنید! هنگامی شروع به خواندن کتاب شنای شبانه pdf می‌کنید، در اتاق‌تان محبوس خواهید شد و تنها راه نجات، ورق زدن صفحه‌های پایانی این داستان است!

نقد کتاب شنای شبانه pdf

کتاب شنای شبانه pdf رمانی پلیسی معمایی با درون مایه‌های اجتماعی است. موضوع کتاب بیشتر از قتل و معمای پیدا کردن قاتل، در رابطه با تجاوز به عنف و پیامدهای بعدی آن برای قربانیان و خانواده آنهاست. به علت موضوع کتاب (بررسی تجاوز به عنف)، فضای کتاب هم، فضایی پر تنش و در کل غمگین است.

رمان پیش رو، نکات آموزنده و خوبی دارد، به‌خصوص برای دختران، زنان و نیز پدر و مادرها که چطور ممکن است فردی طعمه تجاوز شود و چطور باید از قرار گرفتن در چنین موقعیت‌ هایی اجتناب کرد. این کتاب از این جنبه که باعث می‌شود درباره تجاوز، اطلاعات بیشتری کسب کنید و با قربانی همدردی بیشتری پیدا کنید بسیار مفید است.

داستان کتاب شنای شبانه pdf خیلی سریع پیش می‌رود. تلاقی دو ماجرای اصلی داستان نیز بسیار هیجان انگیز است.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1513 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شنای شبانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *