نهم نوامبر

قیمت اصلی 42.000 تومان بود.قیمت فعلی 36.000 تومان است.

داستان عاشقانه و پر رمز و راز نویسنده‌ای جوان

نویسنده: کالین هوور

مترجم: سوما زمانی

تعداد صفحات کتاب: 235 صفحه

حجم فایل: 22.95 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب نهم نوامبر pdf

دانلود کتاب نهم نوامبر pdf

کتاب نهم نوامبر به این دلیل کتاب زیبایی است که در آن عشق کاملا غیر منتظره اتفاق می افتد و از قبل برنامه ریزی شده نیست.

بنابراین این کتاب را، همه‌ی اتفاقات ناگهانی اش چون شبیه واقعیتِ عشق است، خواندنی کرده. همچنین نکته‌ی مثبت دیگر کتاب این است که به ما یادآوری می‌کند همه چیز را تنها از دیدگاه خودمان نبینیم. اثری است که بدون تردید برای طیف وسیعی از مخاطبین رضایت بخش خواهد بود.

داستان پردازی کتاب نهم نوامبر خیلی خاص و در عین حال کامل و بی نقص است: «صداى سیفون توالتو می‌شنوم و سریع مى‌چرخم و قبل از این‌که اون زن از کابین بیرون بیاد، میرم سمت در خروجى. اغلب اوقات، هر کارى مى‌کنم تا با آدما روبه‌رو نشم. نه فقط به خاطر اینکه مى‌ترسم به زخمام خیره بشن. بیشتر به این دلیل که بهم خیره نمیشن.

مردم به محض این‌که صورتمو مى‌بینن، سریع نگاهشونو مى‌دزدن، چون مى‌ترسن بى‌ادب به نظر برسن. خوب می شد اگه یکی برای یه بارم که شده به چشمام نگاه می کرد و بهم خیره می شد. از آخرین باری که این اتفاق افتاده، خیلی وقته که گذشته. از این که اعتراف کنم دلم برای توجهی که قبلا از آدما می گرفتم تنگ شده متنفرم، ولی واقعیت اینه که دلم تنگ شده. خیلی زیاد.»

در داستان کتاب نهم نوامبر، هنرپیشه نوجوانی در آتش سوزی، دچار سوختگی شدیدی می شود. او شغلش را از دست می دهد و افسرده می شود. در هجده سالگی با پسری آشنا می شود و به کمک او اعتماد به نفسش را بدست می آورد و دوباره به صحنه بازیگری برمی گردد. آن دو قرار می گذارند تا ۲۳ سالگی روی حرفه شان متمرکز باشند و عاشق نشوند. قرار می گذارند در طول پنج سال آینده فقط سالی یک روز همدیگر را ملاقات کنند…

نقد کتاب نهم نوامبر pdf

کالین هوور نویسندۀ سرشناس آمریکایی است که آثارش در زمرۀ پرفروش ترین کتاب های سال قرار دارند و بیشتر به موضوعات زنان، خانواده و عشق می‌پردازد. کتاب نهم نوامبر، به نقل ماجرایی فوق العاده می‌پردازد که خواننده را تا انتها با خود همراه نگاه می‌دارد.

در آخرین روز حضور «فالون» در لس‌آنجلس و پیش از آنکه وی به آن سوی کشور نقل مکان کند، طی اتفاقاتی با «بن» که نویسنده‌ای پرانگیزه است آشنا می‌گردد. آنها تمام آن روز را با هم می‌گذرانند و داستان پرماجرای زندگی فالون و روند آشنایی آن‌ها، به بن سوژه‌ای عالی برای آغاز رمان جدیدش می‌دهد.

آنها با هم قرار می‌گذارند تا هر سال در همان روز، که مصادف است با نهم نوامبر، در همان رستوران یکدیگر را ملاقات کنند. بعد از گذشت چند سال و تکرار ملاقاتهای سالانه، سرانجام راز بن فاش می‌شود. اتفاقی که زندگی فالون را دگرگون کرده! کتاب نهم نوامبر، از همان نخستین صفحات، مخاطبین را به خود جذب می کند.

نویسنده در کتاب نهم نوامبر شما را با دختری به نام فالون آشنا می کند. دختری که تا مدت ها در گوشه‌ی ذهن شما می ماند و به هنگام خواندن داستان به بن حق می دهید که این چنین مجذوب شخصیت فالون شود. از طرف دیگر، بخش عمده‌ی کتاب دیالوگ‌ محور است و بین دو شخصیت اصلی داستان گفت‌ و گوهای جذابی شکل می گیرد که شما را تا پایان داستان با خود همراه می سازد.

کالین هوور در سال 1979 در کشور آمریکا به دنیا آمده است. وی در 21 سالگی ازدواج کرده و هم اکنون سه فرزند دارد. هوور از سال 2011 با تشویق اطرافیانش نویسندگی را آغاز کرد و از آن سال تا به امروز آثار بسیاری را منتشر کرده است که همگی در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز بوده‌اند.

کالین هوور یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان آمریکا است که در کتاب نهم نوامبر pdf نیز شما را غافلگیر می‌کند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1433 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهم نوامبر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *