یک بعلاوه یک

قیمت اصلی 60.000 تومان بود.قیمت فعلی 55.000 تومان است.

نامزد بهترین داستان سال گودریدز

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده:

مترجم: مریم مفتاحی

تعداد صفحات کتاب: 366 صفحه

حجم فایل: 8.72 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب یک بعلاوه یک pdf

دانلود کتاب یک بعلاوه یک pdf

کتاب یک بعلاوه یک رمانی اجتماعی و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌ تایمز است که به مشکلات و دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه اشاره می‌کند.

کتاب یک بعلاوه یک دردسرها و مشکلات خانواده‌ای فقیر را نشان می‌دهد که چگونه برای زنده ماندن و پیشرفت کردن تلاش می‌کنند، و هم‌چنین در مقابل نیز پاره‌ای از مشکلات قشر ثروتمند جامعه را بیان می‌کند. شخصیت اصلی داستان زنی به نام جس توماس است که دو فرزند دارد، دختر او عاشق ریاضی است و از رژ لب متنفر است، اما پسر خانواده عاشق آرایش است!

گاهی عرصه چنان بر انسان تنگ می‌شود که او ناچار به تصمیم‌گیری عجیبی در زندگی‌ می‌شود. اگر انسان با علم به اشتباه خود تصمیم نادرستی بگیرد ذهن او مدام به دنبال یک توجیه درست و منطقی برای این تصمیم می‌گردد. در نهایت زمانی که عواقب اشتباه خود را می‌بیند تمام سعی خود را می‌کند تا اشتباهاتش را جبران کند. اما چه کسی می‌تواند بدون کمک و همراهی دیگران به تنهایی از پس همه‌ی مشکلات بر بیاید. همیشه گفته‌اند یک دست صدا ندارد. «جوجو مویز» هم در رمان یک بعلاوه یک از همراهی عشق و دوستی برای جبران اشتباهات می‌گوید.

نقد کتاب یک بعلاوه یک pdf

تصور کنید که زندگی تان از هر نظر با مشکل رو به روست؛ همسرتان ناپدید شده، قلدرها دست از سر پسرخوانده ی نوجوانتان برنمی دارند و برای دخترتان که هوش و استعداد کم نظیری در ریاضی دارد، فرصتی بی نظیر پیش آمده اما به خاطر مشکلات مالی، نمی توانید این فرصت را برای او فراهم کنید. این، زندگی جس در یک نگاه است تا این که فرصت رهایی از این شرایط سخت به شکلی غیرمنتظره خود را نمایان می سازد. در رمان یک بعلاوه یک این فرصت رهایی، میلیونری به نام اِد است که جس به شکلی اتفاقی، وظیفه ی تمیز کردن یکی از خانه هایش را بر عهده گرفته است.

اما اِد هم مشکلات بزرگ خود را دارد و بردن این خانواده ی در آستانه ی فروپاشی به المپیاد ریاضی در نظرش، اولین کار غیرخودخواهانه ای است که در طول سال ها و شاید هم در کل عمر خود تصمیم گرفته که انجام دهد. به گقته مترجم: خانم مویز در کتاب یک بعلاوه یک از زن جوانی می‌نویسد که در جامعه تنها رها شده و باید زندگی دختر نابغه ریاضی و پسرش را که به فرزندی پذیرفته اداره کند، این زن همیشه به فرزندانش گفته که باید درستکار باشند و خلاف نکنند، اما آیا می‌توان در این دنیای سراسر آشوب به اخلاقیات پایبند بود؟

کتاب یک بعلاوه یک داستانی شگفت‌ انگیز، رک و بی‌پرده، واقعی و غمگین در بهترین شکل ممکن خود است.

آنچه خواندید...

کد محصول: 1111 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یک بعلاوه یک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *