زنانی که مردان عاشقشان می شوند

زنانی که مردان عاشقشان می شوند (nbookcity.com)

دانلود کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند

مطالعه و عمل کردن به مطالب برخی کتاب‌ها، باعث بهبود زندگی‌مان می‌شوند؛ کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند بدون شک یکی از این کتاب‌هاست.

چه زنانی برای مردان جذاب هستند؟ هر مردی به دنبال یک زن کامل است اما این کامل بودن می تواند از دید هر فردی متفاوت باشد. زنان مورد علاقه مردان نیز می توانند متفاوت باشند. مثلا ممکن است برادر شما از دختری خوشش بیاید و احساس کند کامل‌ترین است در صورتیکه ممکن است از نظر شما او جذاب و کامل نباشد. سوالی که برای زنان به وجود می آید این است که رفتارهای مورد علاقه مردان کدام اند؟ چگونه بتوانم برای همسرم دلبری کنم و او جذب من شود؟

این کتاب به بهبود روابط زناشویی کمک زیادی می‌کند و برای شروع یک رابطه سالم بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. کتاب پیش رو، به زنان کمک می‌کند تا راهکارهای جذابیت و ایجاد عشق و علاقه را بیاموزند و با ترفندهای عاشقانه قلب معشوق خود را تحت تاثیر قرار دهند.

خلاصه کتاب

نویسنده کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند از آنجایی که معتقد است مردان معمولا به فکر اصلاح ارتباط خود نیفتاده و معمولا رابطه خود را با همسرشان خوب می‌دانند و معمولا این زنان هستند که به فکر اصلاح رابطه خود می‌افتند، لذا زنان را مخاطب خود قرار داده است. وی ضمن دفاع از بیان احساسات در زنان و مخالفت با سرکوبی این عواطف، چگونگی بیان آن را از سوی زنان مورد تاکید قرار داده و معتقد است که زنان باید در راستای بهبود این رابطه از خواسته‌های واقعی مردان مطلع باشند.

یکى از ویژگی‌هاى انسان‌هاى موفق این است که حتى در شرایطى که احساس ناراحتى مى‌کنند نیز مى‌توانند کار خود را ادامه دهند. اگر زنى منتظر مى‌نشیند تا روزى فرا برسد تا از آسیب پذیر بودن نترسد و فقط زمانى ریسک کند که شرایط عالى باشد، پس باید تا ابد منتظر روزى بنشیند که رابطه‌اى به وجود آید یا زندگى زناشویى‌اش بهبود یابد.

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند نقطه آغازی برای ایجاد تحول در ذهنیت شما و رابطه زناشویی‌تان است. در واقع روش‌هاى موجود در این کتاب اینگونه در نظر گرفته شده‌اند که پیش از هر چیز شخصیت خواننده را رشد دهند؛ چراکه نتایج متفاوت و برخوردارى از یک رابطه فوق‌العاده زمانى بوجود مى‌آید که خود شما تبدیل به فرد متفاوتى شده باشید.

مردان معمولا کمتر از خواسته‌های خود سخن می‌گویند و بیان برخی مسائل برایشان دشوار است. به همین خاطر است که چندین سوال همواره ذهن زنان را به خود مشغول داشته است: اینکه مرد‌ها از چه زن‌هایی خوششان می‌آید؟ تیپ شخصیتی مورد علاقه مردان کدام تیپ است؟ و سوالاتی از این دست. هنگامى که به عملى کردن مطالب این کتاب مى‌پردازید، از روش‌هاى قدیمى برخورد با مردان آزاد مى‌شوید و اجازه مى‌دهید آنچه در حس شماست زمام امور را در دست بگیرد.

در هر رابطه‌ای سختی‌ها و مشکلات وجود دارد، ترس از طرد شدن و ترک کردن از طرف کسی که به او علاقه داریم ما را نگران می‌کند اما با تکیه بر نکات کلیدی‌ای که باب گرانت در کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند با شما به اشتراک می‌گذارد به راحتی می‌توانید شعله‌های عشق و علاقه را همواره در میان خود زنده نگه دارید و کام زندگی را برای خود و طرف مقابلتان شیرین نمایید.

بخشی از متن کتاب

«خود بودن» بسیار راحت تر از این است که سعی کنیم خود را فرد دیگری نشان دهیم. تلاش برای اینکه خود را شخصی که نیستیم نشان دهیم، کار بسیار طاقت فرسایی است. این کار اغلب موجب می شود هنگام درست کردن ابرو، چشمش را هم کور کنیم؛ کاری که ضررش به سودش می‌چربد. در واقع ما این کار را با نیت خوبی انجام می‌دهیم اما نتایج بدی به بار می آید. یک مثال خوب از چنین کاری این است:

افرادی هستند که از ترس اینکه مبادا خجالتی لقب بگیرند، یک سره حرف می‌زنند و حرف می‌زنند و از خود می‌پرسند چرا این حرف زدن ما نفعی برای آنها ندارد؟ خب اینکار نفعی برای آنها ندارد چون این خود واقعی آنها نیست. حرف زدن‌های مفرط آنها در واقع نشان می‌دهد که با تحمیل فشار شدیدی بر خود تلاش می‌کنند شخصیتی را نشان دهند که خود واقعی آنها نیست.

متأسفم، اما خب بعضی از مردم نسبت به بعضی دیگر بیشتر درون گرا هستند. مسئله دیگری که به همین اندازه دارای اهمیت است، وجود زنانی است که از ترس اینکه آنها را «غرغرو، نق نقو یا خسیس» بنامند، با دست و دلبازی عادات واقعی خود را مخفی می‌‎کنند و همیشه احساس خستگی و درماندگی می‌کنند. آنها چنان انرژی خود را صرف مهرورزی به دیگران می‌کنند که در این راه خودشان قربانی می‌شوند.

آیا بازکردن سر صحبت با دیگران یا ادامه دادن یک گفتگو کار اشتباهی است؟ البته که نه. مشکل، آن زنی است که سعی می‌کند با نشان دادن یک شخصیت غیر واقعی به اهداف خود برسد. درست است که تقویت زمینه ضعف‌های شخصیتی برای آن زن مفید است اما این کار با اینکه خود واقعی اش را نادیده بگیرد تا فرد دیگری را راضی کند کاملاً متفاوت است. یک فرد خجالتی تا چه حدی میتواند یکسره صحبت کند و اصلاً چرا باید بخواهد چنین کاری کند؟

اینکه بتوانید خودتان باشید یعنی تمرین کنید کارهایی را انجام دهید که از طبیعت و ذات شما نشأت می گیرند. اگر فرد ساکتی هستید، به خود اجازه دهید زمانی ساکت باشید. اگر فردی خونگرم و اجتماعی هستید، این یعنی گاهی اوقات شما بسیار زودجوش و خونگرم هستید و در مواقع دیگر ممکن است اصلاً اینگونه نباشید. نابغه ایی به نام آلفرد آدلر که در روزگار فروید می زیست جملهٔ معروفی دارد که آنرا به همهٔ شاگردان خود یاد می‍داد…

نقد کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند را به تمام زنانی که می‌خواهند دل مردی را به‌دست آورند توصیه می‌کنیم. نیمکره چپ و راست انسان توسط بافتی در مغز به یکدیگر پیوند می خورند که اندازه آن در مغز آقایان کوچکتر از مغز خانم‌ها است در نتیجه زنان نسبت به مردان توانایی بهتری در همزمان فکر کردن و احساس کردن، دارند.

خانم‌ها هنگام استفاده از مغز خود نسبت به آقایان بیشتر این تغییر موقعیت در نیمکره چپ و راست را انجام می دهند. این ویژگی به ویژه در برخورد با کودکان به خانومها بسیار کمک می کند. زن مانند دماسنجی است که هرگاه رابطه گرم یا سرد می‌شود میزان آن را می سنجد و اگر رابطه شان دچار تنش های اولیه و پنهان شود زن اولین کسی است که متوجه می شود.

باب گرانت در کتاب خود به دغدغه‌های ذهنی بیشتر خانم‌ها در هنگام روبه‌رو شدن با مرد زندگی‌شان با زبانی ساده و صریح پاسخ می‌دهد و آن‌ها را به یک معشوق ایده‌آل تبدیل می‌کند. این کتاب تکنیک‌هاى ارتباطى تاثیرگذار و باارزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای هر زنی و در هر سنی شادی و احساس رضایت به ارمغان می‌آورد.

زنانی که برای ایجاد تحول در زندگی عاشقانه خود به دنبال یک کتاب کاربردی هستند از کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند نکات زیادی خواهند آموخت.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 1,005 بار

Bob%20Grant%20 %D8%A8%D8%A7%D8%A8%20%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA

عنوان کتاب: زنانی که مردان عاشقشان می شوند

نویسنده: باب گرانت

مترجم: فاطمه ساری زاد

تعداد صفحات کتاب: 161 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.92 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب سبیل! نوشته‌ی مک بارنت، داستان بامزه‌ی پادشاهی خودشیفته را به تصویر می‌کشد که به جای اینکه به امور کشور و مردمش توجه کند همه‌ی حواسش به ظاهر و زیبایی خودش است. این اثر به کودکان می‌آموزد که خودپسندی و غرور بیش از اندازه در زندگی نتیجه‌ی خوبی ندارد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 304
الیاده در دههٔ آخر عمرش، به طرح‌ریزی و نظارت بر تألیف و تدوین دائرةالمعارف دین مشغول بود تا این‌که پس از تکمیل تدوین این دائرةالمعارف و درست یک ماه پس از نگارشِ پیش‌گفتار خود بر آن درگذشت...
بروزرسانی: 9 ماه قبل
تعداد بازدید: 157

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *