پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق

قیمت اصلی 35.000 تومان بود.قیمت فعلی 28.000 تومان است.

و چند یادداشت دیگر

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: شادی حسن پور

حجم فایل: 1.18 مگابایت

تعداد صفحات کتاب: 146 صفحه

پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق

دانلود کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق pdf

کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق کمک می‌کند تا زندگی بهتری برای خود بسازیم و در مسیر موفقیت گام برداریم.

دارن هاردی روش های انگیزشی افراد موفق را به زبانی ساده در این کتاب ارائه می‌دهد. نویسنده تاکید می‌کند ما به هر آنچه که دوست داریم و می‌خواهیم دست پیدا نمی کنیم مگر اینکه برای آن رنج و زحمت کشیده باشیم.

دارن هاردی سخت کوشی و بکارگیری عادت های مثبت و همچنین تمرکز بر روی اهداف را تنها ملاک برای رسیدن به موفقیت های بزرگ می‌داند. او ترفندها و راهکارهایی را به ما آموزش می‌دهد که روی هزاران نفر تاثیر گذاشته و آنها را به موفقیت رسانده است.

خلاصه کتاب

دارن هاردی در مقدمه کتاب نوشته است: می‌خواهم پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق را با شما در میان بگذارم. متوجه خواهید شد که چه چیزی واقعا به آنها انگیزه می‌دهد! این مطلب چیزی نیست که در مجله‌ها بخوانید، در مستندها ببینید یا در مصاحبه‌ها بشنوید!

من به شما می‌گویم که در پس نقاب سرشار از اعتماد به نفسی که به چهره زده‌اند و شخصیت ابرقهرمانی که از خودشان نشان می‌دهند، چه چیزی وجود دارد! می‌بینید که در این کتاب می‌خواهم ابهام را کنار بزنم…!

کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق بر این اصل استوار است که تصمیمات سرنوشت شما را شکل می‌دهند و شما در این راستا نیاز دارید تا تجارب افراد موفق را بدانید. این کتاب بدون پرده، شما را با جهانی تازه آشنا می‌کند تا بتوانید پتانسیل های وجودی خود را در راستای موفق شدن کشف کنید. گویا قرار است به یک سفر جدید و مهیج برویم.

دارن هاردی، ناشر مجله موفقیت، در اینجا رازهای افراد موفق را ارائه می‌کند، تقطیر از اصول اساسی که شگفت‌ انگیزترین دستاوردها را در تجارت، روابط و فراتر از آن هدایت کرده‌اند. این سیستم عامل ساده و گام به گام به شما امکان می‌دهد موفقیت خود را چند برابر کنید، پیشرفت خود را نمودار کنید و به هر آرزویی که دارید برسید.

بخشی از متن کتاب

در کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق می‌خوانیم: خب بیایید به روند افشای رازهای کوچک ولی اقرار نشده‌ی افراد موفق ادامه بدهیم. ناکارآمدی‌ها، احساسات، ترس‌ها و تردیدهایی که همیشه احساس می‌کردید فقط گریبان شما را گرفته‌اند، ولی حالا دیگر می‌دانید که موفق ترین افراد دنیا هم چنین احساساتی را تجربه کرده‌اند. حتی بت‌های جامعه‌مان.

امیدوارم این موضوع باعث شود شما هم احساس قدرت و انگیزه‌ی بیشتری برای پیشرفت داشته باشید. حالا می‌خواهم حقیقت دیگری را با شما در میان بگذارم که احتمالا از خواندنش شوکه می‌شوید. همه‌ی آن سوپر استارهایی که همیشه تحسین‌شان کرده‌اید و از نظم و انضباط تزلزل ناپذیرشان به حیرت آمده اید، (خب خیلی دوست ندارم این راز را افشا کنم، ولی به هرحال می‌گویم) بیشتر افرادِ واقعا موفق، «تنبل» هستند!

بله، درست است، تنبل. اما (یک امای بزرگ) آنها رویاها و اهداف بزرگی هم دارند. پس اگرچه گرایش ذاتی‌شان متمایل به تنبلی است، برای رسیدن به آن اهداف و رویاهای بزرگ باید با این ویژگی ذاتی‌شان مبارزه و نظم و انضباط را وارد برنامه‌ها و آیین‌های روزانه‌شان کنند. به همین خاطر آنها دستاوردهای خیلی بیشتری نسبت به کسانی دارند که دچار همان ضعف و تنبلی هستند، ولی نمی‌توانند به شکلی فعال و تهاجمی به زندگی‌شان انضباط ببخشند.

خیلی از مردم فکر می‌کنند خود من، یکی از منضبط ترین افرادی هستم که روی زمین وجود داشته، که البته به خاطر این است که کتاب‌هایی در این زمینه نوشته‌ام؛ و البته هستم؛ یعنی در زمینه هایی که می‌خواهم منضبط باشم، هستم. ولی باید اعتراف کنم اگر به خوبی می‌توانم این مفاهیم را تدریس کنم به خاطر این است که خودم هم به این ایده‌ها احتیاج دارم. (ص23 کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق)

بیشتر این استراتژی‌ها از نیاز ابداع شده‌اند. من خودم به آنها احتیاج دارم تا بتوانم از پس مسائلی که دارم، بربیایم. چون من ذاتا تنبلم، خیلی تنبل. اگر شک دارید از همسرم سوال کنید. من باید سیستم‌ها، برنامه‌ها و آیین‌هایی ابداع می‌کردم تا در واقع از من در برابر خودم محافظت کنند. من در حیطه هایی از زندگی‌ام که می‌خواهم نتایج مشخص، پیشرفت و موفقیت هایی در آنها به دست آورم، فرد به شدت منضبطی هستم.

بقیه‌ی حیطه‌ها چطور؟ خب نه خیلی! من هم از این موضوع آگاهنبودم، تا زمانی که با افراد موفق دنیا مصاحبه کردم و از اسرار زندگی‌شان باخبر شدم. آنها هم در خارج از حیطه هایی که در آنها به موفقیت رسیده اند، آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید، منضبط و سختکوش نیستند! حالا که دیگر از این موضوع باخبر شده اید می‌توانید دو نگرش مهم از این مساله به دست آورید: (ص24 کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق)

۱. «موفقیت در نتیجه‌ی عادت‌ها به دست می‌آید.» موفقیت ارتباط خیلی کمی به هوش و استعدادهای مادر زادی‌تان دارد و بیشتر به فرآیندهایی بستگی دارد که عادت‌های مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد و تثبیت می‌کنند. ۲. «از تنبلی به نفع خودتان استفاده کنید.» حتی اگر فرد تنبلی هم هستید باز هم می‌توانید به یک فوق ستاره تبدیل شوید. در واقع این تنبلی می‌تواند به نفعتان تمام شود…

نقد کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق pdf

اگر در مورد داشتن یک زندگی خارق‌العاده جدی هستید، از قدرت کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق برای ایجاد موفقیتی که می‌خواهید استفاده کنید. نویسنده در این کتاب از سه تله بزرگ که باعث ناراحتی شما می‌شود نام می‌برد:

  • شادیتان را به تعویق می‌اندازید.
  • ما بیشتر عمرمان را صرف شاد کردن دیگران می‌کنیم.
  • شادی در خیلی مواقع در واقع توهم است.

دارن هاردی نویسنده، سخنران، کارآفرین، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. او یک فرد استثنایی است و با کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق به شما کمک می‌کند تا بتوانند زندگی بهتری برای خود بسازید و در مسیر موفقیت گام بردارید. احتمالا دارن هاردی را با کتاب اثر مرکب می‌شناسید.

شما نمی توانید هر آنچه را که می‌خواهید انتخاب کنید. یا هر نتیجه‌ای را که دوست دارید، به دست آورید. بلکه فقط چیزهایی را به دست خواهید آورد که برای شان زحمت کشیده باشید. نمی شود فقط گنج را به دست آورد و رنج را کنار گذاشت. نمی توانید فقط پاداش بگیرید و در ازایش کاری انجام ندهید. نمی‌توانید از چیزی لذت ببرید، مگر اینکه از قبل هزینه‌اش را پرداخته باشید.

در پایان، مطالعه‌ی کتاب پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق را به تمامی دوست داران آثار انگیزشی و موفقیت توصیه می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1654 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنج راز فریبنده افراد واقعا موفق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *