اتاق فرار

قیمت اصلی 46.000 تومان بود.قیمت فعلی 38.000 تومان است.

جزء 25 اثر منتخب نیویورک‌ پست در سال 2019

نویسنده: مگان گلدین

مترجم: زهرا آرنواز

تعداد صفحات کتاب: 286 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب اتاق فرار pdf

دانلود کتاب اتاق فرار pdf

اگر از یک رمان انتظار هیجان زیاد و غافلگیری دارید، کتاب اتاق فرار pdf را بخوانید؛ بدون شک رضایت‌بخش خواهد بود!

داستانی خواندنی درباره ی طمع و انتقام نوشته ی مگان گلدین است که اولین بار در سال 2019 منتشر شد. چهار کارمند شاغل در یک شرکت پس از اینکه به جلسه ای خارج از اداره فراخوانده می شوند، در مسیر خود برای رسیدن به یک بازی که توسط شرکت ترتیب داده شده، در آسانسور گیر می افتند. وقتی پازل هایی کاملا شخصی بر صفحه نمایش آسانسور به ظاهر می شود، آنها درمی یابند که آسانسور، در حقیقت همان «اتاق فرار» است.

در همین حال، از طریق فلش بک با داستان «سارا هال» آشنا می شویم: زنی که به تازگی به استخدام شرکت درآمده و در حال آشنا شدن با ساعت های طولانی کار و البته دستمزد فوق العاده ی شرکت است. وقتی یکی از کارمندان جانش را از دست می دهد، «سارا» به این فکر می‌افتد که ممکن است دسیسه ای در کار باشد…

خلاصه کتاب

کتاب اتاق فرار pdf داستان چهار همکار با نام‌های وینسنت، جولز، سیلوی و سم است. این همکاران به‌شدت با هم رقابت دارند و هرکدام در کارشان بسیار موفق هستند. آن‌ها که برای شرکت در چالش اتاق فرار به‌عنوان یک تمرین تیمی دعوت شده‌اند، مشتاق هستند خودشان را اثبات کنند. آنها داخل آسانسور یک ساختمان بلند می‌شوند. وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شوند و درها بسته می‌شود، خیلی زود می‌فهمند که این یک رقابت معمولی نیست.

آن‌ها در یک بازی خطرناک برای زنده‌ ماندن گرفتار شده‌اند. هدف بازی بسیار واضح است. زنده از اتاق فرار خارج شوید. همکارانی که در تاریکی اسیر شده‌اند، باید رقابت‌های خود را کنار بگذارند و با همکاری سرنخ‌های مرموز رهایی را پیدا کنند. اما زمانی که بازی شروع به فاش‌ کردن تاریک‌ترین رازهای تیم می‌کند، آن‌ها متوجه می‌شوند که برای کارهای وحشتناکی که در بالا رفتن بی‌رحمانه‌شان از نردبان شرکت مرتکب شده‌اند، باید بهای سنگینی پرداخت کنند.

با افزایش دمای داخل آسانسور و خطرناک‌تر شدن سرنخها، باید آخرین معما را حل کنند: چه کسی حاضر است برای زنده ماندن رقیبانش را بُکشد؟ لحظه‌ به‌ لحظه معماها سخت‌تر می‌شود و مرگ به آن‌ها نزدیک می‌شود. آیا کسی زنده می‌ماند؟ کتاب اتاق فرار pdf رمانی شگفت انگیز و اعتیاد آور است که تا صفحه آخرش خواننده را میخکوب خواهد کرد…

نکوداشت های رمان

  • کارن کلیولند: هوشمندانه و قانع کننده… من این رمان را بلعیدم!
  • Shelf Awareness: هیجان‌ انگیز، زیرکانه با ساختاری درخشان که فرهنگ شرکت‌های سرمایه‌داری (وال استریت) را مورد نقد قرار می‌دهد.
  • نیویورک تایمز: در هر صفحه یک اتفاق شگفت‌ انگیز همه چیز را تغییر می‌دهد. کتاب اتاق فرار همه آنچه را که یک رمان هیجان‌ انگیز وعده می‌دهد را در خود جای داده است. یک سفر لوکس و خوش‌ ساخت که به مقصدی شگفت‌ آور می‌رسد.
  • لویز پنی: شگفت‌ انگیز. یک ماجرای هیجان‌انگیز در آسانسور که به کاوش در قلمروی خشن خلق و خوی انسانی می‌پردازد. نگاهی کابوس‌ آمیز به درون خودمان…
  • فهرست کتاب: انتظار دارید برای چهار رقیب محبوس در کتاب اتاق فرار چه پایانی رقم بخورد؟! با این حال طرفداران شخصیت‌های کتاب می‌خواهند در کنار آن‌ها حضور داشته باشند. داستانی میخکوب‌ کننده از یک تیم‌سازی شرکتی که به طرز وحشتناکی طراحی شده است.

بخشی از متن کتاب

وینسنت بعد از مراسم یادبود لوسی، برای سرزندگی و پشت سر گذاشتن غم، به رسم ایرلندی‌ها اعضای تیم را – از تحلیلگران و کارآموزهای سال اولی گرفته تا اصلی ترین افراد – با یک ایمیل به کافه دعوت کرده بود. «برای آن عزیزانی که همکاری نزدیکی با لوسی داشتند فرصت مناسبی است تا در کنار هم با او خداحافظی کنند و یادش را گرامی بدارند.»

بخش بدبین ذهنم معتقد بود که همه این مراسم‌ها زیر سر بخش تأمین نیروی انسانی بود. قطعاً آنها شیوه نامه هایی در خصوص نوع رفتارشان هنگام مرگ هریک از کارمندان داشتند. این اولین و آخرین کارمند استن‌هوپ نبود که می‌مرد، پیش از لوسی هم افرادی بودند که یا خود را در پارکینگ با دود ماشین خفه کرده بودند یا با ماشین به درخت کوبیده بودند. سؤال اصلی این بود که این اتفاق‌ها عمدی بود یا تصادفی؟

این آخری هنوز مشخص نبود که تصادفش به دلیل خستگی زیاد بعد از صد ساعت کار در هفته بود یا خودکشی. زمانی که عکس لوسی را بعد از مراسم جمع کردند تازه مرگش باورم شد. آن موقع بود که یخ روحم آب شد و به اشک‌ها اجازه سرازیر شدن داد. بعد از مراسم که به شرکت برگشتم، میز لوسی کاملاً مرتب و خالی از هر وسیله ای بود. تنها یک تقویم با نقل قول‌هایی از سان تزو که آن را به میز چسبانده بود، آنجا دیده می‌شد.

وقتی از لوسی پرسیدم چرا تقویم دو سال پیش را دارد در جوابم گفت که هدیه وینسنت بود. به لوسی گفته بود که در وال استریت نقل قول کردن از تزو بسیار مورد پسند است؛ فرد را کار درست جلوه می‌دهد. اما درواقع لوسی تنها کسی بود که واقعاً سان تزو می‌خواند و دستورهایش را در زندگی و کار اجرا می‌کرد، برای همین هم خیلی کاردرست بود. مرور این خاطرات بغضم را ترکاند. سریع خودم را به سرویس بهداشتی رساندم.

در یکی از دستشویی ها آنقدر گریه کردم تا سرانجام رد باریکی از ریمل روی صورتم به جا ماند. باید خودم را مرتب می‌کردم. در آینه چشم‌های قرمز و صورت لاغرم را نگاه کردم. حتی با وجود رژلب باز هم دل شکسته و آسیب پذیر به نظر می‌رسیدم. وقتی برگشتم، حتی تقویم سان تزو هم آنجا نبود. آخرین رد لوسی هم از بین رفته بود. این طور به نظر می‌رسید که تمام نشانه‌های باقیمانده از او را پاک کرده اند…

نقد کتاب اتاق فرار pdf

کتاب اتاق فرار pdf اولین کار فراموش‌ نشدنی مگان گلدین درباره‌ی چهار جوان پرشور و جاه‌طلب است که در وال‌استریت پیشرفت مالی قابل توجهی را تجربه می‌کنند. آنها در یک بازی می‌فهمند که در حال پس دادن تاوان اقداماتی هستند که برای به دست آوردن جایگاه فعلی‌شان مرتکب شده‌اند.

حالا آن‌ها اسیر شده‌اند؛ در انتها یک نفر باید تصمیم بگیرد که رقبای خود را از سر راه بردارد تا خودش نجات پیدا کند. اما آن شخص چه کسی خواهد بود؟ کلیدِ قفل این زندان مرگبار در آخرین صفحه‌ی کتاب اتاق فرار پنهان شده است. با قلم مگان گلدین نویسنده‌ی کتاب پرفروش شنای شبانه همراه شوید تا راز این معمای مخوف را کشف نمایید.

جوایز و افتخارات کتاب اتاق فرار

  • جزء 25 اثر منتخب نیویورک‌پست در سال 2019
  • برگزیده‌ی بهترین کتاب‌های تابستان به انتخاب PureWow
  • عنوان بهترین کتاب‌های تابستانی از سمت BookBub
  • اثر برگزیده Refinery
  • در فهرست پانزده کتاب منتخب سایت Women.com

چرا باید این رمان را بخوانیم؟

کتاب اتاق فرار pdf صرفا داستانی جنایی نیست که آن را برای پر کردن اوقات فراغت بخوانیم و سپس در کتابخانه خاک بخورد. مگان گلدین با قلمی روان در خلال داستانی پرهیجان و جنایی و پیش بینی ناپذیر، درد مشترک زنان را بیان می‌کند؛ دردی که مختص به جامعه، قشر، فرهنگ و دین خاصی نیست.

مگان گلدین به عنوان خبرنگار ای بی سی، رویترز و سایر رسانه‌ها در جنگ، صلح، تروریسم بین المللی و بحران‌های مالی در خاورمیانه و آسیا گزارش می‌دهد. بعد از به دنیا آمدن فرزند سوم به زادگاهش، ملبورن، برگشت و به بزرگ کردن سه پسرش و نوشتن رمان مشغول شد…

کتاب اتاق فرار pdf به افرادی که به ژانر معمایی علاقه‌مندند، به شدت پیشنهاد می‌شود؛ کشش و تعلیق خوبی دارد و خسته کننده نیست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1507 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتاق فرار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *