سیرک شبانه

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 95.000 تومان بود.قیمت فعلی 55.000 تومان است.

جادویی، نفس گیر، رمانتیک

نویسنده: ارین مورگنشترن

مترجم: مریم رفیعی

تعداد صفحات کتاب: 420 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب سیرک شبانه pdf

دانلود کتاب سیرک شبانه pdf

کتاب سیرک شبانه pdf بسیار وسیع‌تر از یک داستان عاشقانه است؛ انگار نویسنده به کل زندگی مثل یک رمان تخیلی نگاه کرده باشد!

اثر پیش رو به جز دو شخصیت اصلی، شخصیت های فرعی زیادی دارد که داستان هر کدام از آنها هم واقعا جذاب است. در نگاه اول ممکن است کتاب به خاطر ترتیب زمانی فصل‌ها کمی پیچیده به نظر برسد ولی این ویژگی در واقع به جذابیت داستان اضافه کرده است.

داستان کتاب سیرک شبانه pdf خطوط بین واقعیت و تخیل را تار می‌کند و دنیایی را خلق می‌کند که در آن غیر ممکن ممکن می‌شود. چهره‌ها می‌توانند تغییر کنند، گذشت زمان می‌تواند کندتر باشد و یک مرد می‌تواند سایه نداشته باشد!

خلاصه کتاب

رمان حاضر، داستانی تخیلی از جادو و عشق است که در اواخر قرن نوزدهم در لندن جریان دارد، کتابی با روایتی غیر خطی، دیدگاه های متغیر و فصل های کوتاه شبه سینمایی. داستان از آنجا آغاز می شود که دو استاد شاگردان دست پرورده‌شان را برای رقابت در سیرکی که فقظ از غروب تا طلوع خورشید باز است، آماده می‌کنند تا این دو شعبده باز قهار مهارت یکدیگر را در برپا کردن چادرهای شگفت انگیز و باورنکردنی به چالش بکشند.

سلیا و مارکو سال‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند و زمانی که به بلوغ می‌رسند، جدا جدا به استخدام سیرک درمی‌آیند. سلیا از قدرت خود برای سرگرم کردن مردم استفاده می‌کند و مارکو دستیار تهیه‌ کنده می‌شود. این دو رقیبان ناشناخته هستند و یکی از نقاط اوج داستان کتاب سیرک شبانه pdf زمانی است که این دو بعد از شناختن هم، عاشق یکدیگر می‌شوند و اتفاقات بعدی داستان، جریان زندگی این دو جادوگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آن دو خیلی دیر می فهمند که هزینه ی باخت هرکدام گزاف‌تر از آن است که فکرش را می‌کردند… رمان حاضر دراوایل سال انتشار خود توانست جوایز بزرگی را از آن خود کند. کتاب سیرک شبانه pdf چنان‌که از توضیحات فوق پیداست، داستان فوق‌ العاده مهیج و پرکششی دارد. اما داستانِ گیرا و جذاب تنها نقطه‌ی قوت این رمان نیست. شخصیت‌پردازی‌های درخشان، طنز گزنده و فضاسازی‌های استادانه نیز، وجهی دیگر از هنر نویسنده‌ی اثر را به نمایش می‌گذارند.

بخشی از متن کتاب

بلیت‌ها، بااین‌که قیمت سرسام‌آوری برایشان تعیین شده، به‌سرعت فروش رفتند و تئاتر پُرِ پر شده؛ خیلی از زنان بادبزن‌هایشان را در دست نگه‌ داشته‌اند تا دکلته‌شان را باد بزنند و گرمای سنگینی را که به‌رغم خنکای پاییزیِ بیرون فضا را پر کرده پس برانند. در زمان خاصی درطولِ شب، هرکدام از آن بادبزن‌ها ناگهان پرنده‌ای کوچک می‌شود، تا جایی که دسته‌هایی از آن‌ بادبزن‌ها در سالن تئاتر، درمیانِ تشویقی پرغوغا، حلقه می‌زنند.

وقتی هریک از پرنده‌ها برمی‌گردد و دوباره به‌شکل بادبزنی جمع‌شده روی پای صاحبش می‌افتد، تشویق فقط بیشتر می‌شود، بااین‌که بعضی‌ها آن‌قدر متحیرند که نمی‌توانند دست بزنند. این‌ها بادبزن‌های توری و پَردار را شگفت‌زده در دستانشان جابه‌جا می‌کنند و دیگر اصلاً متوجه گرما نیستند. مردی که کت خاکستری به تن دارد و در جایگاه سمت چپ صحنه نشسته تشویق نمی‌کند؛ نه برای این، نه برای هیچ شعبده‌ی دیگری درطولِ شب.

مردِ روی سکو را با نگاه خیره‌ی مداوم و موشکافانه‌ای تماشا می‌کند که هیچ‌وقت در تمام طول اجرا تغییری نمی‌کند. او حتی یک بار هم دستان دستکش‌پوشش را برای کف‌زدن بلند نمی‌کند. با دیدن کارهایی که باعث می‌شود تماشاچی‌های مسحور دست بزنند یا نفس‌ در سینه حبس کنند یا گاهی جیغی از سر غافل‌گیری بکشند حتی ابرویش را هم بالا نمی‌دهد. بعد از اینکه اجرا خاتمه می‌یابد، مرد کت‌خاکستری به‌راحتی راهش را ازمیانِ ازدحام جمعیت…

نکوداشت‌های رمان

  • کتاب سیرک شبانه pdf یکی از بهترین رمان‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. (Brunonia Barry)
  • اثری جادویی، مسحورکننده و دیوانه‌وار. (Associated Press)
  • کتاب سیرک شبانه pdf اثر شگفت‌ انگیزی است… ارین مورگنشترن در این کتاب سیرکی را خلق کرده که من همیشه آرزوی حضور در آن را داشته‌ام، و این سیرک را با جادوگران، بچه‌گربه‌ها و ماجراهای هیجان‌انگیز پر کرده است. (Audrey Niffenegger)
  • بخشی داستان عاشقانه، بخشی افسانه‌ای تکان‌دهنده… آماده باشید که صفحات این کتاب در دستانتان پرواز کند! (The Boston Globe)
  • کتاب سیرک شبانه pdf، نوشته‌ی ارین مورگنشترن اثری تیره و تار و دیوانه‌کننده است. (People)
  • خواندن کتاب سیرک شبانه pdf به دیدن رؤیایی عجیب شبیه است. در طول این رؤیا شما آنقدر خواب هستید که وقوع همه چیز را باور کنید؛ و البته آنقدر بیدارید که بفهمید آنچه در جریان است امری غریب و جادویی است.

نقد کتاب سیرک شبانه pdf

کتاب سیرک شبانه pdf رمانی نوشته ارین مورگنشترن است. داستان سیرک اسرارآمیز و مسحور کننده‌ای را روایت می کند که بدون هشدار وارد می شود و فقط هنگام شب باز می شود. سیرک رویاها، پس‌زمینه رقابتی بین دو جادوگر جوان، سلیا و مارکو، می‌شود که در بازی‌ای که توسط مربیان مرموزشان تنظیم شده است، به یکدیگر متصل می‌شوند.

در حالی که سلیا و مارکو توانایی های جادویی خود را در سیرک به نمایش می گذارند، با وجود اینکه می‌دانند فقط یکی را می‌توان برنده اعلام کرد، عاشق یکدیگر می‌شوند. رقابت آنها با کشف ماهیت واقعی چالش و مبارزه با عواقب آن بر روی خود و اطرافیانشان تغییر غیرمنتظره ای پیدا می کند. کتاب سیرک شبانه pdf به خاطر فضای غوطه ور، توصیف های زنده و داستان سرایی پیچیده اش شناخته شده است.

نویسنده، مضامین عشق، فداکاری، سرنوشت، توهم در مقابل واقعیت، و قدرت تخیل را بررسی می کند. رمانی فانتزی است که نخستین بار در سال 2011 به انتشار رسید. این اثر تأثیر نیرومندی بر عموم خوانندگان و منتقدان گذاشت؛ به نحوی که نام نویسنده‌ی آن، ارین مورگنشترن، ظرف مدت زمان کوتاهی بر سر زبان‌ها افتاد و آوازه‌ی قلم قدرتمندش همه جا در گوش‌ها پیچید.

مورگنشترن در کتاب سیرک شبانه pdf داستانی عاشقانه را در بستر روایتی جادویی نقل کرده است؛ داستان عاشقانه‌ای که ابتدا با نفرت و خصومت و رقابت آغاز می‌شود، اما به مرور رنگ‌ و بویی رمانتیک به خود می‌گیرد. در ادامه جوایز و افتخارات کتاب را می‌خوانید:

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین ادبیات آمریکا
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبی الکس در سال 2012
  • برنده‌ی جایزه‌ی بوک بروز در سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی لوکس در سال 2012
  • نامزد دریافت جایزه‌ی ادبی گاردین
  • نامزد دریافت جایزه‌ی ادبی اورنج
  • نامزد دریافت جایزه‌ی لینکلن

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1500 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

1 دیدگاه برای سیرک شبانه

  1. SepehriRad (خریدار محصول)

    بطرز عجیب و هنرمندانه ای من رو ملزم به ادامه کرد بدون اینکه جذابیت خارق العاده ای داشته باشه. نمیدونم چی باعث شد یک رمان بلند با جملات ‌و توصیفات تکراری رو دنبال کنم. ولی هرچی بود نتونستم بطرز شفافی باهاش ارتباط برقرار کنم… انگار بخوان فیلم حیثیت رو با تلقین میکس کنن و لحظه لحظه اش رو تشریح کرده و رو کاغذ بیارن! سیرک شبانه شاید بهتر بود فیلم بشه…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *