کمتر گند بزن

قیمت اصلی 18.000 تومان بود.قیمت فعلی 14.000 تومان است.

دست از تخریب خودت بردار و زندگی ات را پس بگیر

نویسنده:

مترجم: حسین گازر

تعداد صفحات کتاب: 134 صفحه

حجم فایل: 12.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب کمتر گند بزن pdf

دانلود کتاب کمتر گند بزن pdf

گری جان بیشاپ در کتاب کمتر گند بزن، سعی دارد تا یک نگرش جدید به هدف و زندگی و تنبلی‌ها بدهد.

این کتاب از خودگویی‌های شخصی فرد پرده برمی‌دارد و نشان می‌دهد که این خودگویی‌ها، چطور و چقدر به زندگی او آسیب می‎زنند. همچنین، مفهوم «خودتخریبی» را به خوبی توصیف می‌کند، مصداق‌های آن را نشان می‌دهد و راهکارهای دست برداشتن از خودتخریبی را نیز آموزش می‌دهد. بیشاپ همچنین به بهره‌گیری از اندیشه‌های «کارل گوستاو یونگ» از «ناخودآگاه» حرف می‎زند؛ از آسیب‌های آن می‌گوید و راه‌های تبدیل آن به کلیدی برای بازکردن قفل استعدادها را به مخاطب نشان می‎دهد.

شما در زندگی روزمره اغلب احوالات و عواطف زمزمه‌های درونی‌تان را تجربه می‌کنید و هیچ کاری برای اینکه بدانید این عواطف واقعا چه چیز می‌گویند، انجام نمی‌دهید. کتاب کمتر گند بزن که پروژه کتاب خودت را به فنا نده را به سطوح بالاتری می‌رساند، به شما کمک می‌کند تا بدانید چرا با خودتان حرف می‌زنید و موضوع مهم‌تر اینکه چه چیزی مسبب این صحبت‌هاست.

در بخشی از کتاب می خوانیم: اینکه کسی را سرزنش کنید، چیزی را حل نمی‌کند. تنها نتیجه‌اش عذر و بهانه آوردن و درجا زدن است… تو مثل یک اسفنج جادویی کوچک مشتاق، خالی از هر گونه تعصب به دنیا آمده‌ای و آماده‌ بوده‌ای که کنجکاوی‌های هیجان‌انگیزت را جذب کنی که زندگی قرار بود برایت رقم بزند. چطور ما از آنجا، آن مرحله‌ی تشنگی و اشتیاق، به مرحله‌ی بارها و بارها خراب کردن خودمان رسیدیم؟

ما می‌خواهیم چیزهایی را آشکار کنیم که سوراخ سنبه‌های تشنگی ضمیر ناخودآگاهت را پر کرده‌اند. دو قسمت وجود دارد که صحنه را برای کنار آمدن ما با زندگی خرابکارانه آماده می‌کنند و اینکه چطور آن اسفنج جادویی سنگینی و اهمیت خاصی می‌یابد. ما در این فصل درباره‌ی قسمت اول صحبت خواهیم کرد و آن را با نگاهی به چیزی شروع می‌کنیم که تو حق انتخابی درباره‌اش نداری!

نقد کتاب کمتر گند بزن pdf

کتاب کمتر گند بزن، آخرین پرده‌ برداری از مزخرفات و دگرگون‌ کردن آن‌هاست؛ همان مزخرفاتی که دائماً زندگی‌ را به گند می‌کشند. پس اگر خسته، وامانده، کسل، بی‌عشق، بی‌حرکت هستید. اگر نمی‌ توانید آن‌طور که لایقتان است پیشرفت کنید، اگر نمی‌توانید آرامش را به زندگیتان برگردانید و زود عصبی می‌شوید، این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب را بخوانید ویژگی های آن را استفاده کنید و زندگی تازه‌ای شروع کنید.

اگر کاری را نباید انجام دهید را انجامش می‌دهید و یا از کاری که باید بکنید سر باز زده‌اید، مشکل از خودتخریبی‌تان است، کاری که از آن خسته شده‌اید. دلیل این کار چه ملالت‌بار شدن زندگی باشد، چه پیدا نکردن شریکی درست، چه سخت‌ بودن پس‌انداز یا دست ‌یافتن به سلامتی مورد نظرتان، فرقی نمی‌کند. برای داشتن یک زندگی فوق‌العاده‌ و غیر معمول، تنها با بکارگیری روش‌های معمولی و پیش ‌پا افتاده نمی‌توانید به آن برسید.

کتاب کمتر گند بزن روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین ساز و کارهای نیمه‌خودآگاهی شما دست گذاشته، و به شما قدرت می‌دهد تا منفی‌ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کرده و شروع به تغییر دادن آن‌ها کنید. به ‌این ‌ترتیب شما می‌توانید زندگی‌ مورد علاقه‌تان را برای خود بسازید همان زندگی‌ای که همیشه می‌خواستید اما دقیقا نمی‌دانستید چطور به آن برسید.

کتاب کمتر گند بزن pdf را به همه کسانی که می‌خواهند زندگی شادتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1340 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمتر گند بزن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *