کتاب اشتباهات یک زن

(2 بررسی مشتری)

35.000 تومان39.000 تومان

نویسنده: ام. سوسا

مترجم: نجمه سالاری، سونیا سینگ

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (Zip)

کتاب اشتباهات یک زن جلد 1

دانلود کتاب اشتباهات یک زن

کتاب اشتباهات یک زن به تمام رفتارهای غلطی می‌پردازد که زنان در رابطه با مردان ممکن است انجام دهند.

ام سوسا نویسنده‌ی کتاب، برای نوشتن اثرش، افکار و تجربه‌ هایی که در زمینه‌ی روابط عاطفی داشته است بیان کرده است. او همچنین اشتباهاتی را بیان کرده است که درباره رابطه با مردها، تغییر دادن آنها، احترام به حریم خصوصی طرف مقابل، پیش‌رفتن سریع در رابطه و…. ممکن است مرتکب شویم.

با خواندن کتاب اشتباهات یک زن این قدرت را پیدا می‌کنید تا بتوانید کنترل بیشتری بر عواطف و احساسات خود داشته باشید. خواندن کتاب شاید سبب شود خاطرات دردناک‌تان را دوباره به یاد آورید و حتی ممکن است به شما نشان دهد که در ازدواج قبلی کجای راه را اشتباه رفته‌اید، اما درس مهم و ارزشمندی به شما می‌دهد و آن عشق به خویشتن است.

خلاصه کتاب

کتاب اشتباهات یک زن برای زنانی که نیاز به عشق و تکامل دارند کاربردی است. اما نکته‌ی مهم برای استفاده از کتاب حاضر قبل از هر چیز پذیرفتن اشتباهات و خواست تغییر و تحول اساسی در روابط و زندگی مشترک است. زنانی که هنوز وارد رابطه‌ی جدیدی نشدند، زنانی که در گذشته روابط سمی و اشتباه داشته‌اند و زنانی که در حال شکل‌گیری رابطه‌ی جدید هستند مخاطبان اصلی کتاب پیش رو هستند.

کتاب اشتباهات یک زن، اولین بار در سال 2016 وارد بازار نشر شد. این کتاب بسیار خواندنی، به شما قدرت خواهد بخشید، احساسات شما را برخواهد انگیخت، شما را به یاد خاطرات تلخ و شرین خود خواهد انداخت و همچنین، درسی مهم درباره ی «عشق به خویشتن» را به شما خواهد آموخت.

سوسا در این اثر، سناریوهای مختلفی را از اشتباهاتی ارائه می کند که زنان در روابط عاشقانه، ملاقات با افراد جدید، رها کردن گذشته و حتی بازگشتن به آغوش کسی که مدام قلب آن ها را شکسته، مرتکب می شوند. اگر فکر می کنید آمادگی پذیرش و رو به رو شدن با اشتباهاتتان را ندارید، کتاب اشتباهات یک زن برای شما مناسب نیست.

معرفی نویسنده

ام سوسا نویسنده پرفروش کتاب اشتباهات یک زن، چندین سال است که افکار و تجریبات گذشته خود را شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد و به همین سبب به شهرت زیادی رسیده است. اغلب موضوعاتی که سوسا به آن‌ها می‌پردازد، درباره زنان و مشکلات‌شان است و همواره به زنان یادآوری می‌کند که قدر ارزش شخصی خود را بدانند و رفتارهای غلط‌شان را کنار بگذارند.

پیش از آنکه ام. سوسا شروع به نوشتن بکند، به عنوان یک طراح گرافیک و وب فعالیت می‌کرد اما سرانجام در سال 2016، شروع به گذاشتن مطالب و پیام‌هایی جذاب در شبکه‌های اجتماعی کرد که تاکنون توانسته بیش از 400000 نفر طرفدار و دنبال کننده برای خود داشته باشد.

ام سوسا هشت کتاب در کارنامه کاری خود دارد و معتقد است که تجارت گذشته باعث شده که بر بسیاری از مشکلات کنونی‌اش غلبه کند؛ به همین خاطر فکر می‌کند که باید داستان زندگی خود را با مردم جهان به اشتراک بگذارد و از طریق به آن‌ها کمک کند.

بخشی از متن

در کتاب اشتباهات یک زن می‌خوانیم: فردی نیستم که کسی بتواند به راحتی عاشقم شود. شاید در لحظه خیلی انسان پیچیده‌ای به نظر برسم چون می‌توانم نفرت‌ انگیز و رنج آور باشم. شوخ طبع هستم تا جایی که برایتان سوال پیش بیاید که الان جدی هستم یا خنده‌ام طعنه‌ آمیز است. من هم مانند بقیه مقصر بودم اما می‌توانید روی وفاداری و صداقتم نسبت به خودتان حساب کنید.

وقتی کسی شما را حمایت نمی‌کند، من حمایت‌تان خواهم کرد؛ وقتی احساس تنهایی می‌کنید، دوست‌تان خواهم داشت. در سخت‌ ترین لحظات کنارتان خواهم ماند و رهایتان نخواهم کرد. بنابراین آسیبی نمی‌بینید، روی من حساب کنید تا همیشه دوست‌تان باقی بمانم. اجازه نمی‌دهم ناامید شوید.

گاهی اوقات پس از پایان یک رابطه، برای آنکه احساس پشیمانی‌مان را بیان کنیم، با خود می‌گوییم اگر این کار را می‌کردم یا آن حرف را طور دیگری می‌گفتم، اینگونه نمی‌شد. یکی از کارهایی که به وفور انجام می‌دهیم، این است که به جای اینکه تمام کارهایی که برایمان انجام داده است، ببینیم، از آن‌ها چشم‌ پوشی می‌کنیم و فقط آن کارهایی که انجام نداده است، می‌بینیم.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

همان‌طور که از نام کتاب می‌توان متوجه شد کتاب اشتباهات یک زن برای زنانی مناسب است که در ایجاد روابط خود با مردان مرتکب اشتباه شده‌اند چرا که ارزش واقعی خود را در گذشته نمی‌شناختند. خطاهایی که رفته رفته باعث شده تا زنان عزت نفس و اعتماد به نفس خود را از دست بدهند، اشک بریزند و خود را فراموش کنند.

زنانی که برای پذیرفته شدن و توجه از طرف مردان حاضر بودند پا روی ارزش خود بگذارند تا مردان قدردان آن‌ها باشند اما در نهایت با سرافکندگی و بی‌توجهی و حتی خیانت مواجه می‌شدند اما حالا تصمیم به تغییر دارند.

نقد و بررسی کتاب اشتباهات یک زن

نویسنده‌ی کتاب اشتباهات یک زن، براساس تجربیات شخصی خود این اثر را به نگارش درآورده و به شما یادآوری می‌کند که همه زنان با عواقب تصمیمات غلط‌شان روبه‌رو شده‌اند اما موضوعی که اهمیت دارد، کنترل و تسلط بر احساسات، شناخت ارزش‌های فردی و پذیرش و عشق ورزیدن به خود است.

پس از گذر این مراحل است که می‌توان به تکاملی مناسب در روابط عاشقانه رسید و یاد گرفت چگونه با یک مرد رفتار کرد. ام سوسا با ریزبینی منحصر به فردی که دارد و با توجه به تجریبات شخصی اش ابتدا رفتارهای زنان را پس از جدایی واشکافی می کند و سپس با ساده ترین زبان ممکن از علل پنهان در ناهنجاری های رفتاری این زنان و راهکارهای کاربردی و مناسب ای مشکلات سخن می گوید.

شاید بتوان گفت مطالعه‌ی کتاب اشتباهات یک زن صرف نظر از جنسیت و سن برای همه ی افرادی که به نوعی درگیر جدایی عاطفی بوده اند سودمند است، چون نویسنده بی پرده و به چند و چون احساساتی در افراد می پردازد که منشأ بسیاری از اشتباهات و تصمیمات غلط پس از جدایی هستند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1635 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

2 دیدگاه برای کتاب اشتباهات یک زن

  1. omega

    اثری بسیار مفید و تاثیرگذار بود!

  2. nasim HA

    خیلی ممنون از معرفی و سایت خوبتون.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *