زندگی خود را دوباره بیافرینید

قیمت اصلی 80.000 تومان بود.قیمت فعلی 42.000 تومان است.

نویسنده: جفری ای یانگ 

مترجم: ساره حسینی عطار

تعداد صفحات کتاب: 559 صفحه

حجم فایل: 66.83 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید pdf

اگر می‌خواهید مشکلات و اختلالات شخصیتی خود را برای همیشه حل کنید و به واسطه‌ی این اقدام کیفیت زندگی خود را هم بهبود ببخشید، بدون شک کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید برای شما نوشته شده است.

این کتاب، تکنیک‌های کاربردی را برای غلبه بر دردناک‌ترین مشکلات تمام زندگی ما ارائه می‌دهد. بیشتر مردم علت اینکه چرا از زندگی ناخشنود هستند را نمی‌دانند و حل و درک این موضوع وقتی سخت‌تر می‌شود که شخصیت‌هایی که موفق و پولدار هستند نیز از زندگی خود خشنود نیستند. یانگ منبع خیلی از مسائل شخصیتی را دوران کودکی می‌داند و علت این مسائل را تحقیق می‌کند و سپس شیوه‌های کاربردی و ساده برای حل این مسائل ارائه می‌دهد.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید نمایانگر نگرش عمیق و دلسوزانه و بینش درمانی نویسندگان آن است. نویسندگان این کتاب که از صاحب‏‌نظران حوزه شناخت‌ درمانی هستند، به شناسایی، نشانه شناسی، سبب شناسی و درمان ۱۱ الگوی رفتاری مخرب و تکراری پرداخته‌‏اند که به خودانگاره منفی ربط دارند.

نقد کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید pdf

آیا نیازهای دیگران را پیش از نیاز خود قرار می‌دهید؟ وقتی شخصی که دوستش دارید ترکتان می‌کند وحشت‌زده می‌شوید یا تهدیدش می‌کنید؟ معمولاً اضطراب بلایای طبیعی، از دست دادن پول یا بیماری را دارید؟ دریافته‌اید که هر چقدر هم موفق باشید، باز هم احساس ناراحتی، بی‌لیاقتی و عدم رضایت دارید؟

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید تلاش می‌کند با پرداختن به اختلالات شخصیتی، این کمبود را در میان کتاب‌های خودسازی جبران کند و به شما یاد می‌دهد چگونه چرخه‌ای را که مانع رسیدن شما به خوشبختی‌تان می‌شود متوقف کنید. این اثر، به یازده نکتهٔ مهم از الگوهای شخصیتیِ تکرارشونده و نابودگر که در این کتاب از آن‌ها تحت عنوان تله‌های زندگی یاد می‌شود، اشاره می‌کند. مؤلفان ضمن شرح حال بیماران واقعی، نشان می‌دهند که چگونه هر یک از این الگوهای ناکارآمد در دوران کودکی شکل‏ گرفته‌‏اند و مبنایی برای ارزیابی خویشتن در بزرگسالی می‌شوند.

علاوه بر این، تکنیک‌هایی که نویسندگان کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به ارمغان می‌آورند، تکنیک‌هایی قدرتمند در جهت ایجاد تغییر نیز هستند. رویکرد آن‌ها رویکردی تکاملی است: همین‌طور که رویکرد تجربی و راهگشای شناخت‌درمانی را حفظ می‌کنند، سعی بر رسیدن به روش‌های درمانیِ شناختی، رفتاری، روانکاوی و تجربی را نیز دارند.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1046 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندگی خود را دوباره بیافرینید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *