جوجه اردک زشت درون

قیمت اصلی 28.000 تومان بود.قیمت فعلی 25.000 تومان است.

جوجه اردک زشت درون به قویی زیبا تبدیل خواهد شد

نویسنده: دبی فورد

مترجم: فرشید قهرمانی

تعداد صفحات کتاب: 171 صفحه

حجم فایل: 18.75 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب جوجه اردک زشت درون pdf

کتاب جوجه اردک زشت درون pdf را با دقت مطالعه کنید. آن را بارها مطالعه کنید و حتما تمرین‌هاى طرح شده در آن را انجام دهید.

البته اگر نمى‌خواهید زندگى‌تان تغییر کند، خواندن این کتاب را فراموش کنید. همین حالا کتاب جوجه اردک زشت درون pdf را زمین بگذارید یا آن را در بالاترین طبقه‌ى کتابخانه‌تان قرار دهید که هرگز دیگر دست‌تان به آن نرسد. خواندن این کتاب قطعا سبب مى‌شود تغییراتى مهم در زندگى‌تان به‌ وجود آید.

به زندگى شفاف باور داشته باشید؛ زندگى‌اى که کاملاً شفاف است و هیچ چیز در آن پنهان یا انکار نمى‌شود، حتى بخش‌هایى از وجودتان که نمى‌خواهید به آن‌ها نگاه کنید. این شفافیت، کلید رسیدن به زندگى اصیل و واقعى است و همین اصالت است که شما را به ‌سوى خود حقیقى‌تان راهنمایى مى‌کند.

دبی فورد نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی، در کتاب جوجه اردک زشت درون شما را تا دروازه‌هاى شادى پایدار، آرامش درون و دوست داشتن خود خواهند برد و بالاخره در وجودتان فضایى براى دوست داشتن بدون اما و اگر دیگران خواهید یافت. و هنگامى که این چرخه حرکتش را آغاز مى‌کند نه تنها زندگى‌تان را تغییر مى‌دهد، بلکه جهان را نیز دگرگون خواهد کرد.

نقد کتاب جوجه اردک زشت درون pdf

کتاب جوجه اردک زشت درون pdf درباره‌ی پذیرش نیمه‌ی تاریک وجود ما است؛ یعنی همان ویژگی‌ها و احساساتی که از آن‌ها می‌ترسیم. شاید ما در تمام طول زندگی‌مان ماسک خوشحال به چهره‌مان زده باشیم. اما در پس این ماسک، تمام احساسات منفی و ویژگی‌های بدمان را پنهان کردیم. از آن‌ها فرار می‌کنیم، ازشان می‌ترسیم و در پذیرششان مشکل داریم. اما همین احساسات بد و منفی، جایی کار دستمان می‌دهند. بخصوص در زمانی که حس می‌کنیم دیگر کنترلی بر زندگی‌مان نداریم و همه‌چیز را تخریب می‌کنیم.

این احساس بد و منفی که ما را از زندگی دلخواهمان دور می‌کند چیست؟ دبی فورد در کتاب مشهورش، جوجه اردک زشت درون، ما را با این بعد از افکارمان آشنا می‌کند. در حقیقت دبی فورد توضیح می‌دهد که این موارد و مشکلات قدیمی ما را به نیمه‌ی تاریک‌مان راهنمایی می‌کنند. در این کتاب راهنمای روشنگر، دبی‌فورد توضیح می‌دهد که:

چگونه ما نیمه‌ی تاریک خود را پنهان یا انکار می‌کنیم، این ویژگی‌ها را در خود نمی‌پذیریم و به خود اجازه نمی‌دهیم تا به شکلی واقعی و حقیقی زندگی کنیم. در این کتاب او نشان می‌دهد که شناخت و پذیرش این به اصطلاح ضعف‌های‌مان ممکن است و در حقیقت این ویژگی‌ها شاید آن‌قدر مهم باشند که موجب آشکار شدن توانایی‌های پنهان‌مان شوند.

اما با خواندن داستان‌های عبرت‌آموز کتاب جوجه اردک زشت درون pdf و انجام تمرین‌های کاربردی‌اش، دبی فورد به ما نشان می‌دهد که چگونه احساسات و هیجانات تاریک‌تر خود را آشکار سازیم و موهبت‌های آنها را کشف کنیم و به این شکل یک بار دیگر تمامیت خود را بازیابیم. دبی‌فورد ما را راهنمایی می‌کند تا الگوهای تنبیه خود را بشناسیم و از شر آنها رها شویم.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1035 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوجه اردک زشت درون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *