کتاب شجاعت دبی فورد

25.000 تومان28.000 تومان

موثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

نویسنده: دبی فورد

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب شجاعت دبی فورد pdf

دانلود کتاب شجاعت دبی فورد pdf

در کتاب شجاعت دبی فورد، طرح زیستن یک زندگی شجاعانه را برای شما شرح می‌دهد.

کشف جنگجوى درون، موجودیت کنونى‌تان را تغییر خواهد داد و قدرت و توانى خواهید یافت تا در هر روز از هفته در هر مبارزه‌اى شرکت کنید. حتى مى‌توانید در هر روز از زندگى، به‌جاى اینکه بخواهید احساس عدم ‌امنیت خود را به‌ طرزى زیرکانه پشت کت و شلوار یا پلیورهاى رسمى مستتر سازید، خود را به لباس پرزرق ‌و برق اعتماد به ‌نفس و تاج درخشان شجاعت که به معناى واقعى سزاوارش هستید، مزین نمایید.

در کتاب شجاعت دبی فورد، به نقش و تأثیر شهامت در زندگی پرداخته است، زیرا ما با شجاع بودن می‌توانیم راحت‌تر به سمت اهدافمان حرکت کنیم. شجاعت کتابی است برای آموزش روش‌های غلبه بر ترس و به دست آوردن اعتماد به نفس. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زندگی با آن مواجه هستیم ترس است و شاید یکی از عامل‌های مهم بازدارنده‌ی انسان نیز باشد. این در حالی‌ست که نقطه مقابل ترس شجاعت است.

نقد کتاب شجاعت دبی فورد pdf

همیشه محتاطانه پیش رفتن از شما فردی ترسو و انزوا طلب می‌سازد. گاهی باید شجاع بود و ریسک کرد و پی عواقبش را به تن مالید. اگر همیشه همهٔ انسان‌ها طبق قاعده پیش می‌رفتند و قدرت و شجاعت ریسک کردن را نداشتند خیلی از اختراعات بشری به وقوع نمی‌پیوست. بخشنده باشید. خودتان و دیگران را به خاطر اشتباهات سرزنش نکنید و بخشنده بودن شجاعت زیادی می‌طلبد که انسان‌های کینه‌ای و ترسو و انتقام‌جو از آن بی‌بهره‌اند.

در اخذ تصمیماتتان شجاعانه عمل کنید مسلما ترس و تردید به سراغ همهٔ ما می‌آید اما سعی کنید تمام جوانب امر را بسنجید و قاطعانه تصمیم بگیرید و مسئولیت تصمیمتان را تمام و کمال پذیرا باشید. لحظاتی را که برای هر کاری شجاعت به خرج داده‌اید و از آن لذت برده‌اید را به خاطر بسپارید و هرازگاهی مرور کنید.

دبی فورد این کتاب را به‌ شیوه‌ای سلیس و از تجربه‌های شخصی خوش نوشته است. او هیچ نقطه ابهامی در این کتاب باقی نمی‌گذارد و رازها را برملا می‌کند ما با خواندن کتاب شجاعت دبی فورد می‌توانیم به عمق ترس و وحشت او پی ببریم.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1039 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شجاعت دبی فورد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *