بیداری قهرمانان درون

قیمت اصلی 58.000 تومان بود.قیمت فعلی 35.000 تومان است.

دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران

کشف های کهن الگوهای لازم برای کسب توانمندی، رشد و تعادل در زندگی

نویسنده: پاتریشیا آدسون

مترجم: سیمین موحد

تعداد صفحات کتاب: 271 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: متغیر

کتاب بیداری قهرمانان درون pdf

دانلود کتاب بیداری قهرمانان درون pdf

کتاب بیداری قهرمانان درون pdf به بررسی مفهوم مربی‌گری عمقی و چگونگی استفاده از آن برای رشد و تحول شخصی می پردازد.

پاتریشیا آدسون به‌طور خاص بر استفاده از کهن الگوها به عنوان ابزاری برای خودیابی و توانمندسازی تمرکز می کند. با درک الگوهایی که در تجربه انسانی وجود دارد، خوانندگان می‌توانند بینشی در مورد رفتارها، انگیزه ها و خواسته های خود به دست آورند.

سپس می توان از این آگاهی برای تقویت رشد شخصی و ایجاد تعادل بیشتر در جنبه های مختلف زندگی استفاده کرد. در سراسر کتاب بیداری قهرمانان درون pdf آدسون راهنمایی های عملی در مورد چگونگی شناسایی و کار با کهن الگوهای مختلف در درون خود یا هنگام کار با مشتریان به عنوان مربی ارائه می‌دهد.

پشت جلد کتاب بیداری قهرمانان درون

این کتاب مهیج، جذاب و خواندنی به کسانی که به نحوی کارشان راهبری دیگران است کمک می‌کند که ابتدا خود را محک زده و دریابند چه میزان از سفر زندگی را درست طی نموده اند و به چه شایستگی های دیگری نیاز دارند تا بتوانید در هدایت و رهبری دیگران موثرتر عمل کنند. از سوی دیگر، قدرت خارق العاده کتاب بیداری قهرمانان درون pdf در مرحله بندی دوازده گانه در پیمودن مسیر زندگی و کشف استعدادهای حقیقی و بکارگیری آن در زندگی است.

شما به عنوان یک مربی، پدر یا مادر، معلم یا مدیر، می‌توانید با استفاده از تمرین ها و مسیرهایی که در این کتاب معرفی شده اند، به افرادی که هدایت آنان را بر عهده دارید، در پیچیده ترین تصمیم گیری ها یا ابهاماتی که با آن روبرو هستند یاری رسانید. همچنین آنان را برای رویارویی با ترس های شان در به ثمر رساندن حرکت های بزرگ زندگی مهیا و آماده سازید.

راهنمایی برای مربی‌گری

کتاب بیداری قهرمانان درون pdf به معرفی کهن الگوها و اطلاعات کلی در مورد آنها می‌پردازد و تقریبا تا اواسط کتاب برای خواننده عام می‌تواند قابل فهم و مفید باشد. اما از اواسط کتاب به بعد تقریبا تخصصی‌تر می‌شود و راهنمایی هایی برای چگونه مربی شدن و نحوه کمک به مراجعان داده می‌شود. در این کتاب بین درمانگر و مربی این تفاوت را قائل می‌شود که:

مربی به دنبالِ بیماری ِمراجعه کننده نمی‌باشد بلکه با بیدار کردن استعدادها و متعادل کردن کهن الگوها او را در مسیر زندگی هدایت می‌کند. در کتاب depth coaching پرسش‌ های کاربردی خوبی مطرح می‌شود که قطعا جواب به آنها هر شخص را به انتخاب مسیر بهتر زندگیش راهنمایی و کمک می‌کند.

بخشی از متن کتاب

در قسمتی از کتاب بیداری قهرمانان درون pdf آمده: با وجودی که من مدت طولانی به شدت روی مفهوم راهنمای سفر کار کرده ام، انجام گذار از درمان‌گر به مربی باعث شد تا طرز کارم با مراجعان را بادقت بیشتری بررسی کنم. من دریافتم که اغلب اوقات برای مراجعان مربی گری‌ام دستور کاری دارم و حرف‌ها و اعمال آنها را مدام تجزیه و تحلیل و تفسیر می‌کنم. من مدام از روی عادات کهنه عمل می نمودم و فکر می‌کردم چرا مراجعان این طورند.

این طرز رفتار مانع از این‌شد که روی راه رسیدن مراجعان به اهداف‌شان تمرکز کنم. من می‌بایست آگاه می‌بودم و به‌طور فعال نظریه‌ها و قضاوت های قدیمی را رها می‌کردم و با تمام وجود و با ذهنی گشوده به حرف های مراجعان گوش می‌دادم. به علاوه می‌بایست تمایلم به مراقبت کردن از مراجعان را رها می‌کردم و مدام به خودم یادآور می‌شدم که مراجعانم بزرگسالانی هستند که به خویی می‌توانند از خودشان مراقبت کنند.

من این کار را از طریق همکاری با یک مربی آموزشی انجام دادم و در کلاس اضافی تربیت مربی‌ای ثبت نام کردم که راهنمایی‌ام کرد تا به خودآموزی بپردازم و این هم به نوبه خود وادارم کرد تا فکر کنم چرا می‌خواهم این چیزها را یاد بگیرم و چطور می‌توانم دانشم را به عمل بگذارم. این تجربه باعث شد تا سطحی بودن بسیاری از روش های یادگیری گذشته‌ام را ببینم.

به این ترتیب از اینکه اغلب اوقات می‌خواستم با دانشم دیگری را تحت تأثیر قرار دهم آگاه (و شرم زده) شدم و فهمیدم که بارها به جای اینکه صرفا به روی کسب دانش جدید گشوده باشم و به خودم برای انجام دادن کار درست اعتماد کنم فقط خواسته‌ام جواب درست را داده باشم. من هر روز به خودم یادآور می‌شوم که به جای قطعیت روی کنجکاوی تمرکز کنم.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

در کتاب بیداری قهرمانان درون pdf (دوازده گام ایجاد تحول عمقی در زندگی خود و دیگران)، نویسنده مهارت‌ها و نگرش های مورد نیاز برای کمک به مردم در توسعه کامل توانایی هایشان را بررسی می‌کند. این کتاب به عنوان یک راهنمای دقیق برای درمانگران، مربیان زندگی و هر کسی که علاقه‌مند به کمک به دیگران در سفر است، ابزارهایی را برای مطالعه مسائل رشد شخصی فراهم می کند.

کتاب بیداری قهرمانان درون pdf بر رویکرد روانشناسی مثبت مبتنی بر رشد و نه بیماری تأکید دارد. هر بخش از سفر شامل یک کتاب کار است. نویسنده و روانشناس پاتریشیا آدسون مزایای پاداش کمک به دیگران در کشف مسیرهای زندگی را کشف کرد. وی خاطرنشان کرد که این تجارب فقط پس از انجام یک سفر شخصی انجام می شود.

آدسون با الهام از کارول پیرسون در زمینه خودسازی از طریق کهن الگوها، به تحقیق در “سفر قهرمان” خودش پرداخت. نتیجه کاوش او این راهنمای گام‌به گام است که برای همه کسانی که مایل به سفر هستند و یا مربیگری دیگران را در سر می پرورانند بسیار کاربردی است. آدسون به خوانندگان می گوید: “مربیگری به عنوان یک رشته، روشی مشتری مدار برای کار با افراد است که به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند، زندگی خود را متعادل کنند و به نتیجه برسند.

درمانگران، مربیان و رهبران معنوی روش های پاتریشیا آدسون را در توسعه نقاط قوت خود مفید می دانند. افراد و هرکسی که بخواهد از طریق رشد و توسعه از خود یا دیگران حمایت کند، کتاب بیداری قهرمانان درون pdf را بسیار روشن و مفید می‌داند.

نقد کتاب بیداری قهرمانان درون pdf

آدسون این کتاب را برای استفاده درمانگران نوشته است. کتاب به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد که حالا که من درمانگر هستم چطور از نظریه‌های مختلف به شکل منسجم در کارم استفاده کنم؟ و حالا که درمانگر هستم نقشم چیست؟ آدسون با استفاده از الگوی سفر قهرمانی در کتاب که ترکیبی از نظریه یونگ و نظریه رشد بود و استعاره‌ای برای روند درمانی است، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

سپس نقش درمانگر را روشن کرده و آن را نقش راهنمای سفری می‌داند که فنون درمانی و دخالت‌های مناسب برای وظایف و کارهایی که مراجع می‌خواهد انجام دهد را انتخاب می‌کند. نویسنده کتاب بیداری قهرمانان درون pdf را برای مربیان و یاری‌گران دیگری (معلمان، والدین، سرپرستان، و مشاوران) نوشته که می‌خواهند با عواطف قدرتمند و مسائل مربوط به رشد انسان بیشتر کار کنند.

به‌علاوه کتاب بیداری قهرمانان درون pdf می‌تواند راهنمایی برای روان‌ درمانگرانی باشد که در جستجوی راهی برای یادگیری روانشناسی مثبت بر مبنای رشد و نه بیماری هستند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1526 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیداری قهرمانان درون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *