ذهن حواس جمع

قیمت اصلی 59.000 تومان بود.قیمت فعلی 29.000 تومان است.

چگونه افسار زندگی تان را به دست بگیرید

نویسنده: نیر ایال

مترجم: فاطمه علی پور تنگسیری

تعداد صفحات کتاب: 299 صفحه

حجم فایل: 24.99 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب ذهن حواس جمع pdf

کتاب ذهن حواس جمع یک اثر مهم است. در این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می شود.

این کتاب راه‌ حل‌های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ ریزی درست و در یک کلمه قرار گرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌ حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد. کتاب پیش رو یک راه‌ حل عملی برای زندگی بهتر است.

«موفقت و خوشبختی متعلق به کسانی است که می‌توانند حواسشان را جمع کنند. نیر ایال مأموریت دارد جلوی حواس‌پرتی‌تان را بگیرد و کتاب خارق العاده‌اش پر از ایده‌های اجرا شدنی است.» این جملات را آدام گرنت نویسنده و استاد دانشگاه مشهور آمریکایی درباره‌ی کتاب ذهن حواس جمع گفته است.

نقد کتاب

کتاب ذهن حواس جمع اثری قوی است و توسط کسی نوشته شده است که هم تحقیقات دانشگاهی را به پایان رسانده و هم دانش خود را توسط تئوری‌ها‌، مشاهدات و مشاوره‌ها‌یش در زندگی شخصی آزمایش کرده است. اگر علاقه مندید توانایی تمرکز  کردن را  بدست آورید یا آن را تقویت کنید یا به آن جهت دهی نمایید، اگر می خواهید به قول خود عمل کنید و ذهنی حواس جمع داشته باشید، کتاب پیش رو کاملاً ارزش خواندن دارد.

حواس پرتی‌ها مانند اسب سرکشی هستند که زندگی ما را با خود به هر سو که بخواهند می کشند. اما آیا این حواس‎ پرتی‎ ها از درون ما نشأت می‎ گیرند یا محیط اطراف‌مان؟ چطور می‎ توانیم زمان ‎مان را برای کارهای مختلف اولویت‎ بندی کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم؟ راهکارهای کتاب پیش رو به شما کمک‌ می کنند تا افسار این اسب‌های سرکش را به دست گرفته و رام‌شان کنید.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1002 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ذهن حواس جمع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *